WIE is WIE (foto forum)

Hallo Allemaal,

Hier is dan de foto die ik had beloofd, even geduurd maar..... dan heb je ook wat.

trina.jpg


Ik geloof niet helemaal dat het werkt, kan iemand mij uitleggen hoe ik het naar voren krijg??? 't lijkt zo gemakkelijk maar het wil niet.

Groeten,
Koen & Katrina

Bacchus: foto even zichtbaar gemaakt !
 
Nou, he, he, het heeft even (nou ja, ok, een hele tijd geduurd) maar hier dan eindelijk een foto van Jeroen en mij

thumb_P8210006.JPG



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach, wat lief  :wink:
 
Oke, dankzij Ton kan ik jullie nu ook een foto laten zien van Hans en mezelf, op een strand ergens tussen Melbourne en Sydney...

DSCN3114.jpg


Groetjes,
Sara
 
normal_IMG_1229.JPG

Groot genoeg zo?  :evil: Dit was tijdens het etentje in Utrecht begin januari. Foto is al weer een tijdje geleden gemaakt dus, maar de foto's van afgelopen weekend (Scout-In) staan nog niet op internet (laat staan op de pc ;) )
 
zucht

misschien moet ik mijn eigen quote eens herzien.....

us.jpg


goed, foto maar even op de server gezet.
 
Sorry geintje. :lol:

Ik ben amateur fotograaf, en fotografen staan er om bekend dat ze zelf absoluut niet fotogeniek zijn.

Dit ben ik echt...

bartpasfoto2.jpg


Die vorige foto komt trouwens wel uit mijn eigen koker.


Tot de 15e!!

Bart
 
Eindelijk dan een foto van Paula en Rene in Airley Beach (Qld). Eind 2004.

Australie
'][/img][/URL]

En zo te zien past de foto ook nog!! :-D

Rene
 
Nou poging 3, zou het lukken???
2005_0525Image0027.jpg


Dit zijn wij dus, in de tuin in Holland...


2006_0918Image0141.jpg


Dit zijn wij inmiddels in Italie... zo'n jaartje verder.

(ahum een beetje groot, zag dat het eerste plaatje het niet deed.... geen digi-wonder hier  :|)
 
Nou ik zal er ff een foto'tje neerdumpen van mij.

ikTN.jpg


en dit is de man waarvoor ik al de moeite doe...  :wink: hahaha

100_0320.jpg


Liefs Ivet
 
Voila, dit zijn wij dan..... Kym en Marielle. Dit is ten zuiden van Perth, vlakbij Margaret River. Ik ben degene rechts.

Greetz, Marielle

Perth038.jpg
 
Laat ik weer eens een foto plaatsen.
Deze foto is met mijn ouders en mijn zus en haar vriend. Deze is genomen in Center Parks (ik ben degene links  :) ).

100_0183.jpg
 
Foto wil niet errug lukken, waarom weet ik niet maar de link hieronder brengt je een photo van moi, ik ben degene met het rode petje.

Voor degene die zondag naar Utregg komen dit ben ik :

P1000818_resize.JPG



Lost: Ik heb het bericht aangepast zodat de foto wordt weergegeven op het forum i.p.v. de link naar de foto.
 
Back
Top