Samen met onze vrienden van The Big Five onderweg terug naar Dakar, hier in een afgehuurde bus. De big smile achter ons is van Pa, grote vriend van Team Dreamworks, die ons bijstond als local guide. De chauffeur twijfelt nog of hij er goed aan heeft gedaan om dit uitgelaten zooitje ongeregeld mee te nemen.
Ok dan.
Dit ben ik op een mooie dag aan de GC in de haven
Ik ben Ronald en ben nieuw op dit forum.
Ik ben me aan het orienteren
Heb al een topic geplaatst mbt salarisvergelijk
G'day luitjes! Hier als alles goed is dan een fotootje van mij. Pieter is de naam. Fotootje is van november 2005. Liek nog bedankt voor de tip!
Vandaag bericht gekregen, dat mijn visum wordt aangevraagd, dus dat moet voor 10 oktober 2006 geregeld zijn. Wil dan naar Perth vertrekken.
Overigens zijn er nog mensen, die zondag a.s. naar de bijeenkomst van The Immigration Group in Amsterdam gaan?
Ik ben een tijdje weg geweest maar ben weer terug en ga de plannen weer op pakken en hoop met een jaar in OZ te zitten
Ik ben Mark 34 jarige automonteur , getrouwd en vader van 2 dochters.
Deze foto's is van een demodag over gifslangen welke ik met georganiseerd had met een maat van me.
De slang op de foto is trouwens geen gifslang :lol:
Dit zijn wij; Dick en Jess, tijdens ons eerste forum uitje in Antwerpen,
afgelopen maart.
Wauw, het is eindelijk gelukt met die foto!!!! Alleen dat onderste randje,
maar ja..
Yes, yes, yes.
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.