[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145783#msg145783 date=1251623742]
Hmm wat je zegt!!
Dat had ik dus ook. Maar naar meer onderzoek, heb ik toch meer vertrouwen gekregen in All1One.. Ten eerste zijn ze niet zulke grote afzetters als Stagehuis, die bijv 500 euro huur per maand vragen voor een studenten kamer die je met nog 3 onbekenden deelt..
Voor Adrienne hadden ze binnen 4 weken al een stage, en voor mijn andere klasgenoot hadden ze iets gevonden, maar dat was niet wat ze zocht, dus zijn ze opnieuw aan het zoeken.
Ik had er eerst ook een hard hoofd in dat hun goed waren in stages vinden, omdat ze echt alle sectoren doen, en zowat overal op de wereld. Maar het tegendeel is voor mij bewezen.
[/quote]
Ik vind de prijzen van Stagehuis ook fors maar ik vind de locatie wel ideaal. Op loopafstand van het CBD en Bondi Beach is ook dicht in de buurt. Dat het huis vol met studenten zit vind ik ook gezellig en de activiteiten die er worden georganiseerd maar op een Pipo de clown waarmee je je kamer deelt en zijn spullen overal rond laat slingeren zit ik ook niet bepaald op te wachten mocht je dat treffen. Wel is alles voor je geregeld (internet bijv.) en is er een sociaal vangnet mocht er wat aan de hand zijn dat je ook bij iemand aan kan kloppen (en aan dat laatste hecht ik veel waarde aan). Ik las eens op een blog dat iemand van Stagehuis hem zou ophalen van het vliegveld maar niemand kwam opdagen. Nou daar sta je dan in hartje Sydney met hordes taxi chauffeurs voor je die je eerst naar de maan brengen vooraleer ze je naar het stagehuis brengen. Hij heeft de trein gepakt en de reden waarom ie niet werd opgehaald weet ik niet meer maar ik vond het wel grappig om te lezen haha. :grin:
Maar aan de andere kant lijkt mij het hebben van een appartement ook tof omdat het aanvoelt alsof je in Australië woont denk ik. Dan lijkt mij StudentDownUnder weer interessant omdat ze ook huisvesting voor je kunnen regelen. Ook hanteren ze daar forse bedragen maar goed, Sydney is eenmaal duur. :|
Ik heb drie jaar om er over na te denken en All 1 One houd ik dan ook open.
Alleen lees ik lang niet zoveel informatie over hun diensten en Australië vergeleken met de twee die ik noem dus daarom was ik een beetje huiverig. Stagehuis en StudentDownUnder beperken zich tot Sydney maar op de website van All 1 One lees ik nergens zoiets. Het zou meer dan geweldig zijn als ik stage kan lopen in Perth. :happysun: Ik durf alleen niet zoals jij op eigen houtje alles regelen dus liever schakel ik een van die drie in. :wink: