Wie wil er Stage lopen in Australië?

all1one.com

New Member
Heb jij zin om een uitdagende stage te lopen in het avontuurlijke en mooie Australië?

Word je gek van het zoeken naar een leuke stageplaats?

Kijk dan snel op www.all1one.com en vind een stage die op je lijf is geschreven!

Een kans die je niet mag missen is een stage in Australië!

Met Vriendelijke Groet,

All1one Team
Emilie@all1one.com

www.all1one.com


http://all-1-one.hyves.nl/
 
:spam: :spam:

Even voor de duidelijkheid, een van de belangrijkste regels van dit forum is dat je niet mag dubbelposten!!! Het aanbevelen van je organisatie, wat ook niet echt de bedoeling van dit forum is, is ok, zolang het 1 bericht is (en dan had ik 'm toch echt onder het kopje 'tijdelijke visa's' gezet omdat daar nu eenmaal de meeste 'studenten' kijken.) Maar dit is gewoon zwaar irritant! (ps pas aub je info even aan op je website, want er staat een grote fout in mbt de ambassades)
 
2 van mijn klasgenoten hebben hun stage laten regelen door All1one.
Waaronder Adrienne (ook op dit forum). Zij heeft haar stage al, en voor mijn andere klasgenoot zijn ze nog aan het zoeken.
Goed werk, maar nog altijd veel duurder dan zelf zoeken..
En inderdaad, 5 dezelfde berichtjes is wel heeeeeeel fout!
 
Ik vind het wel goed dat ze zich bekend maken als organisatie (altijd handig te weten waar je terecht zou kunnen), maar ik irriteer mij wanneer er tig dezelfde berichtjes worden gepost. De meeste die-hards  :evil:  :grin: op dit forum lezen volgens mij toch alles wel  :lol:
 
Ze zullen vast als stagebureau goed werk afleveren, daar twijfel ik niet aan maar puur afgaande op de website krijg ik persoonlijk een fijnere gevoel bij Stagehuis en StudentDownUnder dan bij All 1 One wat Australië betreft.
 
[quote author=Denny link=topic=10355.msg145759#msg145759 date=1251581906]
Ze zullen vast als stagebureau goed werk afleveren, daar twijfel ik niet aan maar puur afgaande op de website krijg ik persoonlijk een fijnere gevoel bij Stagehuis en StudentDownUnder dan bij All 1 One wat Australië betreft.
[/quote]

Hmm wat je zegt!!
Dat had ik dus ook. Maar naar meer onderzoek, heb ik toch meer vertrouwen gekregen in All1One.. Ten eerste zijn ze niet zulke grote afzetters als Stagehuis, die bijv 500 euro huur per maand vragen voor een studenten kamer die je met nog 3 onbekenden deelt..
Voor Adrienne hadden ze binnen 4 weken al een stage, en voor mijn andere klasgenoot hadden ze iets gevonden, maar dat was niet wat ze zocht, dus zijn ze opnieuw aan het zoeken.
Ik had er eerst ook een hard hoofd in dat hun goed waren in stages vinden, omdat ze echt alle sectoren doen, en zowat overal op de wereld. Maar het tegendeel is voor mij bewezen.

De website mag wel wat professioneler gemaakt worden inderdaad. Ik denk dat ze dat een hoop meer klanten zal geven! Ik zie net dat ze hun website al veranderd hebben  :shock: Een paar weken geleden was de website echt een heeeeeel stuk amaturistischer! .. Maar goed, de site van stagehuis ziet er nog steeds flitsender uit.
 
Ik heb de dubbelposts verwijderd. Zoals al aangegeven is, is dubbelposten niet toegestaan.

Ik heb even op de website gekeken en ik moet zeggen dat die er nu best netjes uitziet.
 
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145783#msg145783 date=1251623742]
Hmm wat je zegt!!
Dat had ik dus ook. Maar naar meer onderzoek, heb ik toch meer vertrouwen gekregen in All1One.. Ten eerste zijn ze niet zulke grote afzetters als Stagehuis, die bijv 500 euro huur per maand vragen voor een studenten kamer die je met nog 3 onbekenden deelt..
Voor Adrienne hadden ze binnen 4 weken al een stage, en voor mijn andere klasgenoot hadden ze iets gevonden, maar dat was niet wat ze zocht, dus zijn ze opnieuw aan het zoeken.
Ik had er eerst ook een hard hoofd in dat hun goed waren in stages vinden, omdat ze echt alle sectoren doen, en zowat overal op de wereld. Maar het tegendeel is voor mij bewezen.
[/quote]

Ik vind de prijzen van Stagehuis ook fors maar ik vind de locatie wel ideaal. Op loopafstand van het CBD en Bondi Beach is ook dicht in de buurt. Dat het huis vol met studenten zit vind ik ook gezellig en de activiteiten die er worden georganiseerd maar op een Pipo de clown waarmee je je kamer deelt en zijn spullen overal rond laat slingeren zit ik ook niet bepaald op te wachten mocht je dat treffen. Wel is alles voor je geregeld (internet bijv.) en is er een sociaal vangnet mocht er wat aan de hand zijn dat je ook bij iemand aan kan kloppen (en aan dat laatste hecht ik veel waarde aan). Ik las eens op een blog dat iemand van Stagehuis hem zou ophalen van het vliegveld maar niemand kwam opdagen. Nou daar sta je dan in hartje Sydney met hordes taxi chauffeurs voor je die je eerst naar de maan brengen vooraleer ze je naar het stagehuis brengen. Hij heeft de trein gepakt en de reden waarom ie niet werd opgehaald weet ik niet meer maar ik vond het wel grappig om te lezen haha.  :grin:

Maar aan de andere kant lijkt mij het hebben van een appartement ook tof omdat het aanvoelt alsof je in Australië woont denk ik. Dan lijkt mij StudentDownUnder weer interessant omdat ze ook huisvesting voor je kunnen regelen. Ook hanteren ze daar forse bedragen maar goed, Sydney is eenmaal duur.  :|

Ik heb drie jaar om er over na te denken en All 1 One houd ik dan ook open. :)  Alleen lees ik lang niet zoveel informatie over hun diensten en Australië vergeleken met de twee die ik noem dus daarom was ik een beetje huiverig. Stagehuis en StudentDownUnder beperken zich tot Sydney maar op de website van All 1 One lees ik nergens zoiets. Het zou meer dan geweldig zijn als ik stage kan lopen in Perth. :happysun: Ik durf alleen niet zoals jij op eigen houtje alles regelen dus liever schakel ik een van die drie in. :wink:
 
Hee Denny,
ik snap je verhaal helemaal.
Ik vind ook dat all1one iets meer 'geloofwaardigheid' heeft dan de andere twee. Dat is toch een gevoel. Maar door de ervaringen van twee 'naasten', heb ik er wel vertrouwen in gekregen. Maar goed, dat moet je dan ook maar net weten.
Als je nog zo lang de tijd hebt, is het misschien toch nog een idee om het zelf te regelen..?
Groetjes
 
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145810#msg145810 date=1251663857]
Hee Denny,
ik snap je verhaal helemaal.
Ik vind ook dat all1one iets meer 'geloofwaardigheid' heeft dan de andere twee. Dat is toch een gevoel. Maar door de ervaringen van twee 'naasten', heb ik er wel vertrouwen in gekregen. Maar goed, dat moet je dan ook maar net weten.
Als je nog zo lang de tijd hebt, is het misschien toch nog een idee om het zelf te regelen..?
Groetjes
[/quote]

..minder...  :?
 
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145783#msg145783 date=1251623742]
Dat had ik dus ook. Maar naar meer onderzoek, heb ik toch meer vertrouwen gekregen in All1One..
[/quote]

[quote author=alieNL link=topic=10355.msg145811#msg145811 date=1251663958]
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145810#msg145810 date=1251663857]
Hee Denny,
ik snap je verhaal helemaal.
Ik vind ook dat all1one iets meer 'geloofwaardigheid' heeft dan de andere twee. Dat is toch een gevoel. Maar door de ervaringen van twee 'naasten', heb ik er wel vertrouwen in gekregen. Maar goed, dat moet je dan ook maar net weten.
Als je nog zo lang de tijd hebt, is het misschien toch nog een idee om het zelf te regelen..?
Groetjes
[/quote]

..minder...  :?
[/quote]

Nee hoor...echt meer :D
 
[quote author=Maluka link=topic=10355.msg145816#msg145816 date=1251668321]
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145783#msg145783 date=1251623742]
Dat had ik dus ook. Maar naar meer onderzoek, heb ik toch meer vertrouwen gekregen in All1One..
[/quote]

[quote author=alieNL link=topic=10355.msg145811#msg145811 date=1251663958]
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145810#msg145810 date=1251663857]
Hee Denny,
ik snap je verhaal helemaal.
Ik vind ook dat all1one iets meer 'geloofwaardigheid' heeft dan de andere twee. Dat is toch een gevoel. Maar door de ervaringen van twee 'naasten', heb ik er wel vertrouwen in gekregen. Maar goed, dat moet je dan ook maar net weten.
Als je nog zo lang de tijd hebt, is het misschien toch nog een idee om het zelf te regelen..?
Groetjes
[/quote]

..minder...  :?
[/quote]

Nee hoor...echt meer :D
[/quote]

Haha in die zin bedoelde ik inderdaad Minder  :grin:
 
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145817#msg145817 date=1251668856]
[quote author=Maluka link=topic=10355.msg145816#msg145816 date=1251668321]
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145783#msg145783 date=1251623742]
Dat had ik dus ook. Maar naar meer onderzoek, heb ik toch meer vertrouwen gekregen in All1One..
[/quote]

[quote author=alieNL link=topic=10355.msg145811#msg145811 date=1251663958]
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145810#msg145810 date=1251663857]
Hee Denny,
ik snap je verhaal helemaal.
Ik vind ook dat all1one iets meer 'geloofwaardigheid' heeft dan de andere twee. Dat is toch een gevoel. Maar door de ervaringen van twee 'naasten', heb ik er wel vertrouwen in gekregen. Maar goed, dat moet je dan ook maar net weten.
Als je nog zo lang de tijd hebt, is het misschien toch nog een idee om het zelf te regelen..?
Groetjes
[/quote]

..minder...  :?
[/quote]

Nee hoor...echt meer :D
[/quote]

Haha in die zin bedoelde ik inderdaad Minder  :grin:
[/quote]

:lol: :up: ach tis al weer laat...
 
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145810#msg145810 date=1251663857]
Hee Denny,
ik snap je verhaal helemaal.
Ik vind ook dat all1one iets meer 'geloofwaardigheid' heeft dan de andere twee. Dat is toch een gevoel. Maar door de ervaringen van twee 'naasten', heb ik er wel vertrouwen in gekregen. Maar goed, dat moet je dan ook maar net weten.
Als je nog zo lang de tijd hebt, is het misschien toch nog een idee om het zelf te regelen..?
Groetjes
[/quote]

Misschien maar ik zou het wel fijn vinden om op iemand terug te kunnen vallen in Australië. Het liefst niet alleen via telefoon of e-mail, maar ook aan tafel. Als het een shit stage blijkt te zijn of het bedrijf gaat failliet dan wil ik wel bij iemand aan kunnen kloppen om het te bespreken en dat er wordt geprobeerd om een andere stage te vinden waar ik zo snel mogelijk kan beginnen. Iets wat in Nederland een ramp is en ik heb dat meegemaakt... nooit weer!  :p Stagehuis heeft dit, StudentDownUnder moet ik nog verder in verdiepen maar heb graag een plan B voor het geval dat dus het weegt wel mee.
 
[quote author=Denny link=topic=10355.msg145886#msg145886 date=1251745366]
Misschien maar ik zou het wel fijn vinden om op iemand terug te kunnen vallen in Australië. Het liefst niet alleen via telefoon of e-mail, maar ook aan tafel. Als het een shit stage blijkt te zijn of het bedrijf gaat failliet dan wil ik wel bij iemand aan kunnen kloppen om het te bespreken en dat er wordt geprobeerd om een andere stage te vinden waar ik zo snel mogelijk kan beginnen. Iets wat in Nederland een ramp is en ik heb dat meegemaakt... nooit weer!  :p Stagehuis heeft dit, StudentDownUnder moet ik nog verder in verdiepen maar heb graag een plan B voor het geval dat dus het weegt wel mee.
[/quote]

Hmhm, je moet ook gewoon  kiezen voor het bedrijf waar je zelf het meeste vertrouwen in hebt hoor.
Wanneer ging je ook alweer?
 
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145889#msg145889 date=1251746283]
Hmhm, je moet ook gewoon  kiezen voor het bedrijf waar je zelf het meeste vertrouwen in hebt hoor.
Wanneer ging je ook alweer?[/quote]

Uiteraard. :) Morgen begint mijn introductieweek en als alles goed gaat wil ik in het 3e jaar gaan doen. Ik ga informatiedienstverlening en -management (IDM) studeren aan de Hanzehogeschool. Wel helaas 50pt voor het beroep (librarian & information professional) op de SOL-lijst maar ja... positief blijven.  :grin:
 
[quote author=Denny link=topic=10355.msg145892#msg145892 date=1251748751]
[quote author=Gwen link=topic=10355.msg145889#msg145889 date=1251746283]
Hmhm, je moet ook gewoon  kiezen voor het bedrijf waar je zelf het meeste vertrouwen in hebt hoor.
Wanneer ging je ook alweer?[/quote]

Uiteraard. :) Morgen begint mijn introductieweek en als alles goed gaat wil ik in het 3e jaar gaan doen. Ik ga informatiedienstverlening en -management (IDM) studeren aan de Hanzehogeschool. Wel helaas 50pt voor het beroep (librarian & information professional) op de SOL-lijst maar ja... positief blijven.  :grin:
[/quote]

Pff ik woon onderaan het land, en ben gewoon gisteren al begonnen aan mijn stage (vorige week was de intro van mijn school)... Zelfs de basisscholen gaan dit jaar later dan mij naar school..

Jeetje, nog 3 jaartjes wachten dan.. Ik snap niet dat je dat vol kunt houden.. Of eigenlijk wel, heb zelf natuurlijk ook een jaar of 6 gewacht  :lol: Maar kan nu al niet meer begrijpen waar ik dat geduld vandaan had gehaald. Laat ik het zo zeggen.

Informatiedienstverlening.. klinkt ingewikkeld.. In het engels ziet het er een stuk duidelijker uit  :grin:: Bibliothekaris.
Heel veel plezier bij de intro!
 
Dit is misschien wel heel oud en niemand die het meer leest,

maar als je stage wilt en mag lopen in Australie moet je dit zeker doen! Het is een kans in je leven die je niet vaak meer krijgt.

Australie is een super land waar je super mooie ervaringen op kunt doen!

Groetjes,

Susanne
 
Back
Top