Wie woont er al in Adelaide ?

Hoi aussiegirl and boy,

Wij komen ook ons visum valideren in November, alleen zijn we er niet zolang van 21 november tot 1 december.
Misschien kan er iets georganiseerd worden tussen 28 november en 1 december.

Groetjes john

Hallo allemaal,

Het begint er al steeds meer op te lijken! Als jullie (de nieuwkomers) lekker vakantie aan het vieren zijn, zijn wij natuurlijk allemaal nog hard aan het werk.... :x
Ons voorstel is dan ook om het bijv. op vrijdag 30 november 2007 te doen?!? Tijd en plaats daar hebben we het dan nog wel over; bij Bart in Glengowrie of bij ons in Hahndorf  :lol:...

Groeten,
Priscilla

Hey,

dat klinkt goed!  :cheers: :Cooking:

Hierbij alvast 2 liefhebbers... Aussieboy en Aussiegirl!
En zo te zien aan de datum kunnen John (JoVo) en familie ook op die dag!

We horen graag wie er nog meer zin heeft!

Dus, iedereen... meld je aan en dan plannen we deze BBQ!!

Greetzz

Aussiegirl  :up:

Helemaal super

:up: :up: :up: :up:

Datum is precies goed.

Wij zijn zeker van de partij.

Last edited:
[quote author=prizmaak link=topic=5506.msg99767#msg99767 date=1190366742]
Hallo allemaal,

Het begint er al steeds meer op te lijken! Als jullie (de nieuwkomers) lekker vakantie aan het vieren zijn, zijn wij natuurlijk allemaal nog hard aan het werk.... :x
Ons voorstel is dan ook om het bijv. op vrijdag 30 november 2007 te doen?!? Tijd en plaats daar hebben we het dan nog wel over; bij Bart in Glengowrie of bij ons in Hahndorf  :lol:...

Groeten,
Priscilla
[/quote]

Ik vind jullie tuin in Hahndorf veel beter dan mijn kleine achtertuintje in Glengowrie.  :smile:
Maar ik stel voor dat we de voorbereidingen samen doen, en 30 november lijkt me een goed plan (onder enig voorbehoud van mijn kant)

Maarre: dit valt op een vrijdag, Klopt dat wel???

Ik neem voor die tijd nog kontakt met jullie op!

Bart

Hi Bart,

Inderdaad het is de vrijdag... dat komt omdat John en Ineke hadden aangegeven dat ze tot 1 december in Adelaide zijn... Vandaar de 30e!

Wij verheugen ons erop en natuurlijk nemen wij ook vlees en drinks etc mee!  :cheers:

Greetzzz

Aussiegirl (nog even anoniem op t forum ivm werkgever)  :p

Hoi,

Wij zijn twee maand geleden gearriveerd in Adelaide, en intussen net een beetje gesetteld. Huis, auto, baan ... 't is een hectiche periode geweest. Maartot dusverre allemaal heel positief.

Harstikke leuk om een Hollandse BBQ te doen. Wij komen graag op de 30e november! Sinds ons vertrek geen Nederlands meer gehoord ;-)
Hoe / waar kunnen we ons aanmelden?

Groeten van Jan en Mikaela

PS. we hebben wat praktische tips en ervaringen gedocumenteerd voor mensen die naar Adelaide emigreren. Kan je downloaden op: http://www.jbijlsma.net/Tips-Adelaide.doc

Hey Salamanca,

Leuk!!! Hoe meer piepeltjes hoe gezelliger!  :cheers: :drink: :Cooking:

De BBQ is nu gepland in de tuin van Priz & Maak (Forumnaam: Prizmaak) in Hahndorf.... even zoeken bij Members op dit forum en je vindt hun emailadres!

Volgens mij staat de teller nu (incl kids) op zo'n 16 personen! Met jullie erbij dus 18!

Wij zijn dan net aangekomen (we landen de 28e) voor valideren en een vakantie van 3 weken. In juni 2008 komen we voor het eggie! 
Ik zal zeker jullie link gaan bekijken! Thanks daar voor! In dit stadium zijn alle tips welkom!  :up:

We zien jullie de 30e in Hahndorf!!

C ya!

Aussiegirl en Aussieboy  :wink:

Back