linda30
Member
Even voorstellen, wij zijn Chris en Linda en wij hopen ongeveer eind 2012 te emigreren, wij hebben afgelopen december met onze 2 dochters ( 2 jaar en 3 jaar) 6 weken door Australië gereisd. Dit was vooral ter oriëntatie aangezien we al jarenlang met elkaar fantaseren om te vertrekken. Na deze geweldige vakantie (met camper van Sydney naar Adelaide) hebben we de knoop doorgehakt en in jan direct alles in gang gezet.
We kregen zeer goed advies van Move2A. en we hebben het contract ondertekend. Nu zijn we alle documenten aan het verzamelen en ons aan het voorbereiden voor de IELTS test. Mijn engels is nog niet zo strek maar ik ben druk aan het oefenen.
We twijfelen nog over de locatie dus jullie advies is van harte welkom.
Adelaide of Perth?
Verder is de huizenmarkt in Nederland behoorlijk ingestort dus we hopen dat we ons huis nog voor een mooie prijs kunnen verkopen. (binnen een jaar.... )
De bedoeling is dat we ons huis in maart de verkoop in doen, allemaal heeel spannend! Zeker voor de kinderen, toch een enorme beslissing, nog niemand is ervan op de hoogte. We willen het onze familie pas in maart vertellen, dat zal wel erg lastig worden. De opa's en oma's zijn erg gesteld op de kinderen.
Ervaringen en reacties zijn van harte welkom!
Gr Linda
We kregen zeer goed advies van Move2A. en we hebben het contract ondertekend. Nu zijn we alle documenten aan het verzamelen en ons aan het voorbereiden voor de IELTS test. Mijn engels is nog niet zo strek maar ik ben druk aan het oefenen.
We twijfelen nog over de locatie dus jullie advies is van harte welkom.
Adelaide of Perth?
Verder is de huizenmarkt in Nederland behoorlijk ingestort dus we hopen dat we ons huis nog voor een mooie prijs kunnen verkopen. (binnen een jaar.... )
De bedoeling is dat we ons huis in maart de verkoop in doen, allemaal heeel spannend! Zeker voor de kinderen, toch een enorme beslissing, nog niemand is ervan op de hoogte. We willen het onze familie pas in maart vertellen, dat zal wel erg lastig worden. De opa's en oma's zijn erg gesteld op de kinderen.
Ervaringen en reacties zijn van harte welkom!
Gr Linda