Wij gaan emigreren, Adelaide of Perth?

Wij twijfelen momenteel tussen Perth, Adelaide of ten zuiden van Brisbane.

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand een idee heeft waar in Perth de meeste families wonen?
Het mooiste zou zijn een wijk met veel jonge mensen, waar een basis- en middelbare school (we blijven nog even in de Nederlandse termen hangen) in de buurt zitten en waar de huurwoningen betaalbaar zijn.

Thanks ya all!

Baldivis!!
Heeft alleen af en toe geen stroom :-(

Bart

Wij hebben ook een tijdje getwijfeld over Perth en Adelaide, aangezien mijn nicht in Perth (Baldivis) woont met haar gezin leek dit ons natuurlijk wel erg leuk. Toch familie in de buurt.
Wij gaan eerst een jaar huren en tegen die tijd kunnen we zelf een goede inschatting maken waar we ons echt willen gaan vestigen.
Inmiddels geslaagd voor de IELTS test en de medische keuring achter de rug. Binnenkort onze visum!! Joehoe....dat is toch snel gegaan aangezien we afgelopen jan de knoop hebben doorgehakt en contact zochten met M2A.
Helaas moeten we nog even flink sparen, volgende week gaan we ons huis uit (is verkocht), maar volgend jaar rond deze tijd zitten we vast Down under. een heerlijk vooruitzicht.

Wij hebben ook een tijdje getwijfeld over Perth en Adelaide, aangezien mijn nicht in Perth (Baldivis) woont met haar gezin leek dit ons natuurlijk wel erg leuk. Toch familie in de buurt.
Wij gaan eerst een jaar huren en tegen die tijd kunnen we zelf een goede inschatting maken waar we ons echt willen gaan vestigen.
He, daar wonen wij ook :) (en nog wat meer Xpditers trouwens )
En wij eigenlijk ook vanwege familie in de buurt (Waikiki)

Bart, Miranda en Boris

Inmiddels geslaagd voor de IELTS test en de medische keuring achter de rug. Binnenkort onze visum!! Joehoe....dat is toch snel gegaan aangezien we afgelopen jan de knoop hebben doorgehakt en contact zochten met M2A.
Helaas moeten we nog even flink sparen, volgende week gaan we ons huis uit (is verkocht), maar volgend jaar rond deze tijd zitten we vast Down under. een heerlijk vooruitzicht.

Way to go!!!!
:up:

Wat gezellig, wat vinden jullie van Baldivis en zijn er ook genoeg huurhuizen in de buurt?
Wij willen het eerste jaar huren en dan gaan kopen.

Wat gezellig, wat vinden jullie van Baldivis en zijn er ook genoeg huurhuizen in de buurt?
Wij willen het eerste jaar huren en dan gaan kopen.
Ja hoor genoeg te huur en te koop ook.
Waar ongeveer woont je nicht?

Bart

Hoi Bart,
In de buurt van Wallabyparade, Wilma heet ze....misschien ken je haar? :)
Wallabyparade? Daar zijn we vanmiddag over gerend.
De naam Wilma zegt me op zich niet zoveel.
Any kids op Settlers Primary? Onze Boris is 10 en zit daar in Year 5.

Bart

Hoi Bart,
Ze hebben hun kids in dezelfde wijk / buurt op school zitten.
Haar man heet Peter, misschien ken je hem?
Toevallig dat je er gister overheen bent gerend :)
Gr Linda

Grappig, ken Wilma wel :) Heeft haar eigen Family Daycare en haar man werkt bij de politie! Doe haar maar de groetjes als je haar een keertje spreekt.

Hoi Bart,
Ze hebben hun kids in dezelfde wijk / buurt op school zitten.
Haar man heet Peter, misschien ken je hem?
Toevallig dat je er gister overheen bent gerend :)
Gr Linda
Ja wel toevallig. We zijn er wel eens door de straat gewandeld, maar sinds we rennen niet meer, tot gisteren. :)
De daycare (en hun blog) had ik ook al gevonden op het net, er wonen blijkbaar niet zoveel Wilma's in Baldivis ;-)
Peter zegt me eigenlijk ook niets, waar is hij bij de politie? Een van de andere footy dads werkt in Kwinana (en is hard bezig om een ander vak te leren ;-) )

Bart

haha, wat is de wereld toch klein, toevallig hoor.
Ja klopt, ze hebben een daycare en Peter werkt bij de politie. Waar: weet ik niet.
Sasha ik zal ze de groetjes doen :)

Onze planning is om volgend jaar mei een enkeltje te boeken. Dus wie weet: tot in Baldivis!

Grappig, ken Wilma wel :) Heeft haar eigen Family Daycare en haar man werkt bij de politie! Doe haar maar de groetjes als je haar een keertje spreekt.

Tuuuuurlijk kent Sas Wilma wel... Wie kent onze Sas nu niet???? ;)

Baldivis bevalt ons ook errug goed, alleen soms wel wat harde wind hierzo... ;)

@Crazy Kangaroo: Dat kunnen we natuurlijk op 2 manieren uitleggen... Iedereen kent Sas omdat het zo'n vreselijk leuk mens is, of Sas kent iedereen omdat ze zo nieuwsgierig is... :)

Haha duidelijk :D of echt lief, of zo berucht dat mensen nu liegen :devil: ;)

Back