Winter Brook Vineyard

Heerlijk om te lezen hoe jullie je droom aan het leven zijn! :smile:

Hi Kathren,

Ik lees op je blog dat jij ook hard aan je droom werkt. Zet um op! Dit (www.getjealous.com/winterbrook) is ons blogje. Daar staan wat fotootjes van de wijngaard en de omgeving op.

Groet,

Frank

Net eventjes door jullie blog heen gebladerd. Echt cool! :up: Mocht ik in Tasmania op vakantie zijn staat er zeker een bezoek aan jullie op de agenda!!!

De meest grappige foto vond in de foto 'grofvuil'! Wat zou ik al graag zo ver zijn :grin:

Groetjes
Kathren

Ik hoop voor jullie dat het huis snel verkocht wordt. Je weet niet hoe het loopt; je hebt maar 1 koper nodig. In ons geval hadden wij, tijdens het dieptepunt van de huizenmarkt vorig jaar, binnen 4-5 weken zo'n 35 tot 40 kijkers, maar geen biedingen. In week 6 komt er een jong stel kijken en in week 8 was het huis van hun. Komt vanzelf goed.

Groet, Frank

Goed Nieuws. Er is ons gevraagd om, naast onze eigen wijngaard, een andere wijngaard van circa 2 hectare te gaan runnen in ruil voor het fruit. Wij hebben nu dus circa 3 hectare met Pinot Noir, Sauvignon Blanc, Pinot Gris, Chardonnay, Rieslingen Cabernet Sauvignon. De wijngaard ligt aan de westzijde van de Tamar River, 10 minuutjes bij ons vandaan. (de wijngaard ligt echt heel mooi, net onder Brady's Lookout) In de tussentijd kunnen wij onze eigen wijngaard verder uitbreiden. Wij gaan het een jaartje proberen en als alles wederzijds bevalt verlengen we het contract. Echt heel bijzonder allemaal wat er op ons pad komt en de mogelijkheden die wij hier krijgen.

Sinds kort kunnen kunstenaars hun werk via onze cellar door verkopen. De kunstenaar die het spits afbijt is schilder Jack de Moor. Op onze website (www.winterbrookvineyard.com.au) staat onder de art button een deel van zijn werk.

Jullie zijn echt goed bezig zeg! :up:
Ziet er professioneel uit hoor!!

Vind ik ook. Ben heel blij met de website. Mijn vriendin heeft de website gemaakt. Naast de wijngaard en haar werk als vertaalster
(NL <--> Eng) bouwt ze websites en doet ze DTP-werk.

Vandaag onze survey ontvangen: we kunnen uitbreiden naar de door ons gewenste 4 hectaren en zelfs naar 5 als we dat zouden willen. Onze cellar door is bijna af, dus het gaat de goede kant op.

Back