Gisteren voor het eerst in de sneeuw gereden!!
Eigenlijk ging het best wel goed
Wel 1x weggeschoven, maar ik had goed teruggestuurd en niet geremd
Go ik, Go ik, Go ik!
Sluit ik me helemaal bij aan.Vind die foto's echt heel mooi om naar te kijken. Maar ben wel heel blij dat ik gewoon vandaag weer lekker in het zonnetje kon liggen en de kinderen in het zwembadje met 35 graden.... Sneeuw is nl. echt alleen maar leuk om naar te kijken, hoef het niet te voelen!
Ik moet dadelijk nog werken, maar vind het helemaal niks om met dit weer te fietsen en pak dus lekker de auto. Val je tenminste niet zo snel om haha.
Mooie foto's femke! Hier is het nu ook weer gestopt! De laag op de container is nog hoger.. (maar ja, ik moet nodig mijn prullenbak legen.. dus die gaat er zeer binnenkort wel af :lol: ) Ik hoop dat het morgen beter is, ik moet nodig boodschappen gaan doen en omdat mijn fiets al een maand met een lekke band staat :angry: , rest mij niks anders dan de auto te pakken...
Nou grinnik, als het hier bij ons sneeuwt (Cairns) of bij jou in Darwin Jack dan is het volgens
mij alleen maar roos hahahahahaha IEKS IEKS. Kan je het je voorstellen, 100 mensen op een rij
die met hun hoofd schudden hahahaha.
Sorry, voor de fainthearted onder ons ik hoop dat er nu niemand kokhalzend dit zit te lezen.
Of......kunstsneeuw uit een spuitbusje kan natuurlijk ook.
Nou zouden wij eigenlijk oud- en nieuw bij de buren in de 12 persoons spa gaan zitten om de champagnekoeler in te wijden... maar ga bijna twijfelen of ik niet de sneeuw in Humpty Doo kon opzoeken :grin: