Winterweer

Gisteren voor het eerst in de sneeuw gereden!!
Eigenlijk ging het best wel goed :up:
Wel 1x weggeschoven, maar ik had goed teruggestuurd en niet geremd :cool:
Go ik, Go ik, Go ik!
 
Gisteren voor het eerst in de sneeuw gereden!!
Eigenlijk ging het best wel goed :up:
Wel 1x weggeschoven, maar ik had goed teruggestuurd en niet geremd :cool:
Go ik, Go ik, Go ik!

Idd zolang je niet remt kan er weinig gebeuren :lol: behalve tegen een boom omhoog ofzo :huh:
Nee, just kidding! Probeer gewoon op je koppeling te remmen (waar mogelijk) en in het uiterste noodgeval de rem te gebruiken (om toch die boom maar te ontwijken :lol: ) Sorry, ik heb vakantie en ben met saaie (school) dingen bezig, is het te merken??
EDIT: in de jouw beschreven situatie idd niet remmen! Maar als je moet remmen (in de gewone situatie waar je bijv. stoplichten/rotondes nadert) dan altijd remmen op je koppeling en op het allerallerlaatst pas licht op je rem trappen om helemaal tot stiltstand te komen. Maar mijn mening is dat iedereen toch vriendelijker is in het verkeer met dit soort weer en iedereen elkaar behoorlijk goed weet in te schatten (remweg, invoegen e.d.).
 
Hahaha Bitchie Alie doet haar intreden :evil: Nee hoor, grapje :grin:

Ik heb inderdaad telkens op de motor afgeremd, en pas op het eind met de gewone rem geremd. Dit heb ik echter tijdens mijn rijlessen nooit gehad aangezien ik nooit in regen en/of sneeuw heb gereden.. Maar zo moeilijk is het niet om terug te schakelen, alleen jezelf constant aan herinneren :up:
 
Kei mooi die sneeuw.

Go Gwen go Gwen go....o dear....
Wij hebben hier serieuze bullbars op de auto voor als we een schuiver maken in de sneeuw.
Het begint hier ook al aardig wit te worden.... :up:

Jack :evil:
 
Dapper als ik vandaag was, ben ik even naar het strand gelopen. Zo zag Scheveningen er vandaag uit:
(jammer dat het zo grauw was, maar goed)

DSC02842.jpg


DSC02845.jpg


DSC02847.jpg


DSC02850.jpg


DSC02851.jpg


DSC02852.jpg
 
Vind die foto's echt heel mooi om naar te kijken. Maar ben wel heel blij dat ik gewoon vandaag weer lekker in het zonnetje kon liggen en de kinderen in het zwembadje met 35 graden.... Sneeuw is nl. echt alleen maar leuk om naar te kijken, hoef het niet te voelen!
 
Vind die foto's echt heel mooi om naar te kijken. Maar ben wel heel blij dat ik gewoon vandaag weer lekker in het zonnetje kon liggen en de kinderen in het zwembadje met 35 graden.... Sneeuw is nl. echt alleen maar leuk om naar te kijken, hoef het niet te voelen!
Sluit ik me helemaal bij aan.
Wij hebben vandaag lekker met de bodyboard in zee gelegen. :)

Bart
 
Mooie foto's femke! Hier is het nu ook weer gestopt! De laag op de container is nog hoger.. (maar ja, ik moet nodig mijn prullenbak legen.. dus die gaat er zeer binnenkort wel af :lol: ) Ik hoop dat het morgen beter is, ik moet nodig boodschappen gaan doen en omdat mijn fiets al een maand met een lekke band staat :angry: , rest mij niks anders dan de auto te pakken...
 
Ik moet dadelijk nog werken, maar vind het helemaal niks om met dit weer te fietsen en pak dus lekker de auto. Val je tenminste niet zo snel om haha.
 
Mooie foto's femke! Hier is het nu ook weer gestopt! De laag op de container is nog hoger.. (maar ja, ik moet nodig mijn prullenbak legen.. dus die gaat er zeer binnenkort wel af :lol: ) Ik hoop dat het morgen beter is, ik moet nodig boodschappen gaan doen en omdat mijn fiets al een maand met een lekke band staat :angry: , rest mij niks anders dan de auto te pakken...

Je kan natuurlijk ook gewoon je band plakken: http://www.2-wielercentrum.nl/documents/oep_doehetzelf.php :smile:
 
Nou grinnik, als het hier bij ons sneeuwt (Cairns) of bij jou in Darwin Jack dan is het volgens
mij alleen maar roos hahahahahaha IEKS IEKS. Kan je het je voorstellen, 100 mensen op een rij
die met hun hoofd schudden hahahaha.

Sorry, voor de fainthearted onder ons ik hoop dat er nu niemand kokhalzend dit zit te lezen.

Of......kunstsneeuw uit een spuitbusje :) kan natuurlijk ook.
 
Hele mooie foto's Femke!Ik denk niet dat ik het ooit zo leeg heb gezien in Scheveningen.
Wij zijn ook van het weekend op pad geweest om nog een keer mooie sneeuw plaatjes te schieten.Ik vind het geweldig mooi en leuk.Lekker glibberen en glijen :grin:
Tuurlijk is de zon nog lekkkerder, maar als het dan toch winter moet zijn, dan graag met veel sneeuw en/of vorst. Hee... waar is de sneeuwpop-smilie? ;)
 
Nou grinnik, als het hier bij ons sneeuwt (Cairns) of bij jou in Darwin Jack dan is het volgens
mij alleen maar roos hahahahahaha IEKS IEKS. Kan je het je voorstellen, 100 mensen op een rij
die met hun hoofd schudden hahahaha.

Sorry, voor de fainthearted onder ons ik hoop dat er nu niemand kokhalzend dit zit te lezen.

Of......kunstsneeuw uit een spuitbusje :) kan natuurlijk ook.


Kokhalzend ...neehh.]
Ik altijd maar denken dat mijn hoofd lekkages heet , moet dan toch roos zijn geweest.
Nu loop ik elke dag rondlopend om het huis schuddend met mijn hoofd om toch alles op tijd wit te hebben.
Is toch die extra sfeer, heb nu al 666 (zie jack's end) spuitbussen verzameld dus wit krijgen word een feit.

Cheers,

Headbangend op AC/DC ord alles mooi wit in the topend.

Jack :evil:
 
Nou zouden wij eigenlijk oud- en nieuw bij de buren in de 12 persoons spa gaan zitten om de champagnekoeler in te wijden... maar ga bijna twijfelen of ik niet de sneeuw in Humpty Doo kon opzoeken :grin:
 
Nou zouden wij eigenlijk oud- en nieuw bij de buren in de 12 persoons spa gaan zitten om de champagnekoeler in te wijden... maar ga bijna twijfelen of ik niet de sneeuw in Humpty Doo kon opzoeken :grin:

Tsssss.... :p
 
Ja... Maar dat soort ontspanning hebben wij nodig.. Het leven is hier nl. ontzettend zwaar. Bijna iedere dag strand weer, dus de noodzaak om meerdere bikini's aan te schaffen. Huizen hebben hier hele grote tuinen en dat moet ook allemaal bij gehouden worden. Verder smaakt de drank hier veel beter dan in Nederland, dus dat moet ook regelmatig opnieuw getest worden.... Geloof mij maar... Emigreren naar Australie is echt heel zwaar, maar hier wonen is echt nog veel zwaarder. Daarom hebben we dus een vorm van ontspanning nodig.





hahahahahahahaha
 
Klinkt inderdaad heel zwaar. Ik ga bijna twijfelen of ik nog wel wil komen, maar na al die moeite is het gewoon zonde niet te gaan. Nee dus ik offer me wel op om dat zware leven aan te gaan (nou ja zodra ik een visum heb :grin: , dat duurt nog wel ff dus).

Maar hier ging mijn kesrtverassing bijna niet door. Vanavond lekker eten bij Southern cross, wat voor mijn moeder en haar man 1,5 uur rijden is en het gaat ijzelen. Ze wilde dus bijna afzeggen. Nu gaan ze gewoon (mn broer zei namelijk dat ie wel ging, dat beetje gladheid ging hem niet tegenhouden), dus zijn mn ouders weer overstag gegaan. Ze komen gewoon en bij te glad weer zoeken ze in de buurt een hotelletje. Maar dat is dus de keerzijde van dit weer (plus dat het gewoon al heel lang heel koud is en ik echt niet voor de kou gemaakt ben). Ik zie er de laatste weken ongeveer zo uit: :freezing:

Nou ja nog 1 maand en 1 week totdat ik naar Auckland vertrek!!!!
 
Jack leeft met jullie allemaal intens mee.
Vooral met Mr de Wit.
Al die bakken met drank.
Dat kun je nooit alleen af.
Ben al onderweg om je te helpen.

Cheers everyone.
Merry christmas.

Jack :evil:
 
Kom je met het vliegtuig of met de auto? Dan weten we hoeveel tijd we nog hebben om even naar de Thirsty Camel te rijden om de voorraad aan te vullen. Daar is gisteren een behoorlijk gat in geslagen :lol: Dat moet ook wel, want het leven was hier gisteren heel zwaar.... Bij vrienden de hele dag aan het zwembad gezeten, BBQ aangedaan, moeten eten en drinken.. en dat allemaal in de vervelelende zon. Dan maar wat extra drinken... Vandaag al weer zo'n nare dag op de planning staan. Weer een zwembad, maar nu met een fundue stel.... Wat een rot leven...

:grin:
 
Back
Top