Winterweer

:grin: :grin: :up:



:beach: :cheers:



Kijken we even naar de Hollanders.....

:freezing: :bangcomputer: enne ..eeuuh more :freezing:


Have a nice day.


Jack >:D
 
Jullie lache maar lekker om ons hoor Sacha en Jack!Wij zitten volgend jaar lekker ook daar!
Jammer genoeg is de sneeuw aan het verdwijnen, want anders hadden jullie nu een visualiserende sneeuwbal in jullie warme nek gekregen ^-^ zo iets maar dan wit dus : :JNtomaat: :smiliesFY009:
 
We lollen er maar mee.
2010 word jullie jaar want dan komen jullie deze kant op en wie weet kunnen we eens goede verhalen ophalen met een hapje en meer drankjes.

Jack :evil:
 
Vannacht (2-1 op 3-1) weer sneeuw gevallen en volgens mij is er nauwelijks gestrooid enzo. Gelukkig was het weekend en niet erg druk op de weg wat er was op de A2 maar 1 rijbaan "beschikbaar" (lees: die andere waren nog erger).

Ik heb voldoende sneeuw gezien, geef mij maar gewoon weer de zomer en daarna Australie :D
 
De A6 zat potje dicht. Wie doet er dan in de mist met deze gladheid de brug omhoog (ketelbrug) voor de watersporters.. :| :huh:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5701739/__Kettingbotsing_op_A6_door_mist__.html?p=12,1
 
Ook leuk, met je wintertenen tot twee keer toe tegen dezelfde verhuisdoos schoppen... Echt zo'n gevalletje :bangingdoor: :cry:

En ook altijd fijn om de dijk niet op te kunnen komen, naar beneden glibberen en dan met een aanloop en in z'n 3 proberen al slippend toch de weg te bereiken. En dan strooien ze in de polder, waar misschien een tractor per dag komt, wél en bij ons in de straat niet! Hèndig hoor...
 
Back
Top