Wonen er ook dutchies in de noordelijke suburbs van perth?

Hoi Elle,

Ja hoor, we zoeken nog mensen. Of liever, we zoeken niet specifiek een aantal of zo, maar er is een wandelgroepje ontstaan (vanuit xpditers in Perth). Dus als je het leuk vind om (1 x per maand, 1e zondag) ergens een stukkie te wandelen, stuur maar effe een PMmetje.

Perthpete

Hé, dat klinkt errug goed, wij komen van de zomer naar Perth en ik heb zeker wel oren naar een flinke wandeling. Schrijf mij maar alvast in....

Off topic: Welkom terug Peter/Ellen. Goede vakantie gehad?

Goeie vraag Erna, want daar hebben ze het niet over. Waar in het oosten?

@Yoog:
Stuur me een PMmetje met je email adres, en laat even weten wanneer je hier op vakantie bent.

@Erna:
Het noorderlijke deel van East Perth wel, het zuidelijke deel niet .. ;-) ALhoewel, ik heb effe de kaart gechecked. De wijk East Perth ligt NOTR, maar het OOSTEN van Perth ligt meer SOTR omdat de Swan nu eenmaal steeds meer naar het noorden gaat (landinwaarts).

Over het wandelen: 1x per maand wordt er een wandeling georganiseerd (om de beurt zeg maar). Meestal zijn het wandelingen in de Hills of in een park. Nadruk ligt niet op afstand maar eerder op leuk / avontuurlijk / nieuwe omgevingen ontdekken. Meestal zijn we een uurtje of 2 onderweg, gevolgd door een hapje of drankje als daar mogelijkheden voor zijn. Belangrijkste 'regel': Niemand hoeft mee, de ene keer de een de andere keer gaat de ander mee. En iedereen is welkom.

Dus ook voor jou: Als je interesse hebt om (een keer) mee te gaan, stuur me een PMmetje met je emailadres.

@Wilco,
Prima vakantie gehad. Prachtige kustlijnen. We zijn enigzins eerder terug dan gepland omdat de plaatsjes meestal wat te klein waren ;-). We gaan zeker nog wel eens richting Albany, Dunsborough, Busselton en Bunbury (niet allemaal tegelijk natuurlijk ;-).

We wonen in de Hay Street midden in het centrum, maar vrij rustig dit gedeelte.
dichtbij Jan zijn werk dat was voor het begin belangrijk. Omdat hij na een late dienst ook weer een vroege dienst heeft. Altijd lekker als je een paar uurtjes extra kan slapen. Nu hoeft hij maar 10 minuten te lopen.

Groet Erna

woon zelf sinds een maand of 1,5 in Hamersley, op 10 minuten lopen van Warwick station....

als er nog andere nederlanders in de buurt zyn, laat maar horen ;)

Heey Restless,

Waarom contact je Perthpete niet? Misschien ontmoet je zo wel wat Nederlandse 'localo's'!
Ikzelf woon ook NOR, maar dat had ik hier al eens geschreven, geloof ik. Heb twee kennissen in Warwick wone, kom daar dus wel vaker. Maar Hamersley ken ik alleen van de golf course, waar we langsrijden via Marmion Ave.
Welkom op het forum!

Groet,
Inacar

Thanks, misschien doe ik dat inderdaad wel even...

ben nog redelyk druk met de studie , maar dat gaat allemaal prima, dus binnenkort ofzo....

cheers for the info ;)

Back