[quote author=Frank100 link=topic=2120.msg75502#msg75502 date=1164108686]
Ook wij willen graag in het noorden gaan wonen. Ik hoop dat we ons visum in Q1 van 2007 hebben. Ben druk aan het speuren op de Australische FUNDA en momenteel trekt de hele noordelijk kuststrook eigenlijk het meeste (Cotteloe, Trigg, North beach, Ocean Reef.....vrij globaal nog maar ongeveer dat gebied......prio 1 voor ons is namelijk om zo dicht mogelijk bij de kust te wonen)
Wij zijn met zijn drieen, mijn vriendin 32, mijn dochtertje 2,5 en ikzelf 34. Enig idee of het "in de spits (als daar uberhaupt sprake van is), een beetje doen is richting het CBD?
Of weet jij toevallig ook of er veel werk in de buurt is (voor een engineer Werktuigbouw (Wilsil

)
Ben overigens tzt zeker in voor een dutch bakkie.......maar zoals gezegt eerst ons visum
Gr Frank
[/quote]
Uh, Frank. Hopelijk heb je genoeg geld bij je?
De suburbs die je noemt behoren in de top voor wat de prijzen betreft. Huren zal nog wel gaan, maar kopen is een ander verhaal. Cottesloe kun je vergelijken als Zandvoort. Dan weet je het wel.
De Mitchell Freeway is tijdens de spits druk en moet je achter aan sluiten. Dan kun je beter via de Marmion gaan of langs de West Coast Highway. Daar zijn dan of wel verkeerslichten (Marmion) of 60 kilometer per uur (WCH).
Ik ga vanuit Ocean Reef met de fiets naar Joondalup en pak de trein naar CBD.
Waar nu erg veel vraag naar is zijn mechanical engineers. Dus ik denk wel dat er genoeg werk voor je is.
Cheers,
Wilco