Er is hier veel te doen hoor, je kan naar de film, er zijn veel cafes die best wel laat en vaak open zijn (ook op zondag is bijna alles hier open)....dat is natuurlijk omdat er altijd zoveel toeristen zijn maar is ook fijn voor de bewoners. Een leuk cafe is Bojangles, dat kan je zelfs live op huhn website volgen: http://www.boslivesaloon.com.au/ . Heb al eens met mijn papa afgesproken, dan stonden wij voor de webcam en hij kon vanuit Brussel ons zien zwaaien.
Echt tof!
Wij gaan graag uit en ook daar is voor gezorgd, in vele cafes gaan 's avonds de stoelen en tafels aan de kant en wordt er gedanst. Daarnaast is er een Partybar hier, voorAL voor de toeristen maar ook de locals gaan er naartoe. Er zijn Irish pubs, ... Genoeg te doen hoor!
IK was in Belgie nogal een shoppingaddict (kleren en schoenen) en das hier natuurlijk ook wel wat minder, maar das misschien het beste
En er is nog altijd internet! Supermarkten zijn er hier genoeg, evenals winkels voor autos, camping, ...
Wij waren vanaf de eerste moment totaal weg van the ALice en hebben daar geen spijt van. Het is hier heerlijk weer, nu nog niet te warm, erg droog maar dat went. Op twee minuten van ons huis zitten we in de mooiste wildernis die er (voor ons) is en kunnen we zoveel mooie dingen bezichtigen. En 's avonds, op cafe, kunnen we weer eens lekker Belgisch spreken of Frans tegen een koppel die hier op reis zijn en nadien afspreken met onze Australische vrienden. Heerlijk!
Je kan hier zelfs paarden houden en dat wordt dan ook mijn volgende project. Ik zou graag een paar brumbies kopen en temmen.....heb ik in Belgie vaak genoeg gedaan...maar ja een wild veulen is niet echt hetzelfde als een tam veulen dat mensen gewend is. Anyway, net buiten de stad is hier een manege en je kan er stalling en weiden (gedroogd gras dus
) huren. Daar ga ik straks eens achter horen sie.
Jaja kom maar allemaal eens af, het is hier erg leuk. Vorige week waren Zilver en Goud hier en die vonden het zo leuk dat ze een week hebben bijgeboekt! Er is dan ook zoveel te doen...
Dit weekend is er de Henley-on-Todd....een bootrace op de rivier die door de stad loopt. Alleen is die practisch altijd droog...dus moeten ze hun zeilboten dragen en ermee naar de finish LOPEN. Die Ozzies toch...... :-D :-D
Gr
Sara