Working Holiday Visum

YhTaM

New Member
Hey,ik heb mijn working holiday visum de zondag aan gevraagd en heb gisteren een mail terug gehad dat ik kopie van mijn paspoort moest op sturen.Ik ga er dan vanuit dat die dan wordt goed gekeurd kheb geen dingen uit gespookt dus.Anders hadden ze hem wel meteen niet goed gekeurd zkr?

Grtz
 
Ik heb geen idee. Ik hoefde nm niet een kopie op te sturen. Het kan iets nieuws zijn of misschien omdat je nog niet al te lang geleden ook in OZ bent geweest???? Ik noem maar wat hoor, ik heb werkelijk waar geen idee waarom je een kopie moet opsturen.
 
Schiet me nog iets te binnen. Ik ben er - met mijn advies- vanuit gegaan dat je de Nederlandse nationaliteit hebt. Als dat niet het geval is, dan zou het daar ook nog wel eens aan kunnen liggen.
 
Ik heb geen idee. Ik hoefde nm niet een kopie op te sturen. Het kan iets nieuws zijn of misschien omdat je nog niet al te lang geleden ook in OZ bent geweest???? Ik noem maar wat hoor, ik heb werkelijk waar geen idee waarom je een kopie moet opsturen.

Hey,
Ik ben belg maar ik heb nx uit gespookt dus jah zal normaal geen probleem mogen zijn en kheb ook genoeg geld.
 
Hallo,ik heb vnd weer mail gehad kmoest mijn internationale pas in scannen en door mailen.En kreeg een mail terug dat het binnen 6dagen wordt afgewerkt.
Kvind het best spannend normaal gezien zal ik altijd goedgekeurd moeten worden het is toch nog kriebelen:).
 
Back
Top