Xpdite Barbie in Adelaide?

Bartman

XPdite Sponsor
Bij deze zou ik een voorzet willen geven voor een barbie in Adelaide voor Xpditers.

Ik wil de aftrap wel doen, bij ons in de tuin in Glengowrie (vlakbij Glenelg)

Als er gegadigden zijn, dan graag melden!

Groetjes en wellicht tot ziens, Bart

Hey Bart!

We komen graag!.... volgend jaar!.....

Vandaag de VISA GRANT LETTER binnengekregen (JIPPIE!!!) dus we hebben we zin in een feestje!  :grin:

Helaas kan het nu nog niet maar volgend jaar maken we graag van het aanbod gebruik als we in Adelaide gearriveerd zijn!

Have fun!

Aussiegirl with a big smile

Wij houden hem ook graag tegoed voor volgend jaar !!!!!
Komen in November valideren, is het dan nog bbq weer ??

Last edited:
Hey Bartman

Ik wil wel dit jaar komen... :roll:

Het mag dan wel zo zijn dat ik op het moment in wodonga woon , maar het bevalt me hier niet .
En ben dan ook volop bezig met mijn voorbereidingen om in adelaide te gaan wonen.
Dus ik woon er nog niet , maar dat is binnen een maand geregeld!!!
Als ik er een baan vind tenminste , de rest volgt vanzelf wel.
weet je niet iemand die een autospuiter zoekt? , toevallig?

M.a.w : ik wil graag op de Barbie komen !!!

Groetjes Johan

Alles goed.

Niet echt mooi weer voor een barbie. :grin: :grin: Kwam net met bakken uit de hemel. De afgelopen 3 weken eigenlijk wel,.. zo nu en dan... Wie dag je dat er dan op de motor zit  :grin:

Anyway het is geloof ik niet echt gezellie in Adelaide? Die xpdite uitjes kunnen ze in de anderen staten veel beter. Of heb ik iets gemist :roll:

Cheers Barry

Hey Barry!

Integendeel! er zijn inmiddels HEEL VEEL mensen bezig om snel naar Adelaide te komen! Dus, over een aantal maanden tot een jaar kun je zeker een hele tuin vullen en xpdite members voor een Barbie!  :up:

En eh... als het tussen 28 november en 17 december 2007 mooi weer is... dan komen wij graag op een Barbie om alvast mensen te leren kennen! Wij gaan dan heen om ons visum te valideren en natuurlijk een vakantie (en alvast wat rondkijken).... De planning is dat we in mei 2008 definitief overgaan naar Down Under.... Dus, wat ons betreft kan de Barbie ook in november/december! Dan komen we zeker! Lijkt ons  superleuk om alvast de ervaringen uit te wisselen en mensen te ontmoeten!  :cheers: :drink:

We horen het graag! (en we nemen graag wat lekkers mee voor bij de BBQ)  :Cooking:

Aussiegirl

Hoi Barry,

Ook wij zijn druk bezig om naar Adelaide te komen!
Hopelijk krijgen we binnenkort ons SIR visum en dan gaan we in september vertrekken.
Dussssssss, ik zeg ook tegen Bart, een lekkere lente-bbq? Wij zijn erbij hoor!  :up:
Nu nog heel even in koud en regenachtig Groningen, ook best leuk, hoor, daar niet van... :smile:

groetjes,
Martine

En als we er zitten, dan zijn wij zeker ook van de partij  :up:, hangt alleen een heel klein beetje van de DIAC af  :grin:

Maarre... go Adelaide, go BBQ!!

Hai Aussiegirl,

dat is wel erg toevallig inderdaad! Maar ook erg leuk, beetje Groningse nuchterheid Down Under, haha!
Jullie gaan pas volgend jaar las ik ergens, klopt dat? Mag ik vragen waarom? Ik ben erg benieuwd omdat wij het liefst vertrekken zodra we ons visum hebben. Ik kan me maar moeilijk voorstellen nog een jaar te moeten wachten als het visum eenmaal binnen is...

Nu even weer on-topic  :eek:fftopic: , ook leuker voor Bart!
Die bbq die komt er hoor! Wel grappig trouwens, ik zie op t forum maar weinig mensen die al in Adelaide zijn, maar wel een heleboel die die kant op willen!

groetjes,
Martine

Hi!

(Sorry nog even kort  :eek:fftopic:  )

Ik kan niet zomaar snel weg vanwege mijn werk; is nog veel te regelen, en mijn vriend heeft een eigen zaak. Hij weet nog niet precies wat hij er mee wil.

Ons visum kwam een half jaar eerder dan verwacht, (als je met de aussietimeline rekening houdt).  Natuurlijk willen wij ook snel weg, maar willen alles wel goed afsluiten..

En... het lijkt me echt leuk om toch een BBQ te organiseren, ook voor diegenen die er toevallig op vakantie zijn, of net zijn komen wonen en de huidige mensen natuurlijk! DUs, als Bartman zijn tuin en BBQ wil inzetten voor dit leuke initiatief... wij zijn er tussen 28 nov en 17 dec!

Ik hoop dat het met alle aanvragen net zo snel gaat als met ons, dan kunnen we snel genieten van die BBQ!    :up:

Aussiegirl

Dik doun in toene?! Helemaal goed! Wij komen ook uit Grun'n. Maar wij zitten al wel in Oz - en volgens Bart's column op www.australie.nl zitten we in de outback (Hahndorf...voor wie het niet kent: 20 minuten over de snelweg richting Murray Bridge. Kijk ook op Google earth...)!
Anyway: een barbie lijkt ons ook wel wat...maar dan wel graag ná de winter (brrr...of Bart moet een goede overdekte entertainment area met verwarming hebben...:))

Cheers,
Priz & Maak.

Hey Prizmaak...

December is toch geen winter in Adelaide?  :p   Dan zijn de (Groningse) Aussieboy en Aussiegirl Downunder!! Dus.... Barbie??  haha

Hoe is het om in Hahndorf (the Outback zoals Bart zegt) te wonen? Wij gaan in december kijken naar de leuke en betaalbare wijken/dorpen rondom Adelaide. Hoe ver is het van Hahndorf naar het strand en het CDB?   :drive:

Greetzzz

Aussiegirl

Haha - nee in december is het inderdaad volop barbeque-seizoen! Maar nu nog niet...zoals gezegd: brrr...nagenoeg iedere 'verse Ozzie' die we spreken klaagt over de koude winter. Vast een kwestie van wennen aan de iets grotere temperatuursverschillen tussen zomer en winter en het gebrek aan centrale verwarming...

Enniewee...

Hahndorf is prima wonen! 's Weekends wordt het dorpje overladen door dagjesmensen uit Adelaide, maar dat beperkt zich tot de main street. Dus als je gezelligheid zoekt kun je daar prima op een terrasje gaan zitten, bijvoorbeeld van de Hahndorf Inn, of de German Arms, en als je van rust houdt dan merk je in je eigen tuin helemaal niets van de toeristendrukte in het 'centrum'. Van Hahndorf is het (eventuele spitsuren buiten beschouwing gelaten) zo'n 20 minuten naar de rand van de stad, en dan nog 'n kwartiertje naar het CBD. Doorgaans prima te doen! Zelfs tijdens de spits, want dan staat het gelukkig niet volkomen vast zoals in de Randstad, maar wordt er in ieder geval nog gestaag doorgereden. Wij raden iedereen aan om toch vooral niet te vergeten de Hills ook goed in de gaten te houden als mogelijke woonplaats - je hebt er de rust van het platteland, met de stad om de hoek!

Voor diegenen die gespannen zitten te wachten op meer nieuws omtrent een Barbie: we hebben een voorzet gedaan in het draadje "Wie woont er al in Adelaide" (http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5506.0). Dussee...wie er zin heeft in een barbie: laat van je horen!
[sub]Zo - nou zullen we wel miljoenen reacties gaan krijgen... [/sub] :lol:

Hey Priz...

Ik wilde deze topic ook weer even actiever maken door te melden dat we de BBQ in Adelaide voorlopig op 30 november gezet hebben! Maar je was me net even voor!  :up:

We hopen natuurlijk met jullie mee dat er nog veel meer mensen zich aanmelden (Is jullie tuin in Hahndorf groot genoeg??  :grin:)
En anders bij Bart?? Maar waar die gebleven is... ik zie lees niet meer zovaak reacties van hem op het forum...

Waarschijnlijk heeft ie z'n draai helemaal gevonden Down Under!!!  :happysun:

Mijn vriend zei net nog tegen me dat ie zich verheugd op het ontmoeten van nieuwe mensen Down Under! Nou, dat heb ik ook!    :eatdrink:

Come on SA people and SA people-to-be.... meld je aan!

C YA in about 10 weeks!

Aussiegirl

Haha - gezien de animo tot heden redden we het wel met onze tuin. Maar als nou inderdaad die miljoenen reacties gaan komen, dan kunnen we ook altijd nog uitwijken naar een public BBQ...  :smile:

Tja - en wat Bart's aanwezigheid op het forum betreft: het is wel zo dat als je hier eenmaal bent, je aandacht voor het forum gemakkelijk wat weg-ebt, doordat je nou eenmaal druk bezig bent om je nieuwe leven vorm te geven en te genieten. Ik hoop dat-ie geniet! :grin:

Maak.

Hoi hoi
Waarschijnlijk komen wij ook. Alhoewel 30 Nov is best ver weg dus ik moet ff afwachten hoe het zit met werk. Maar ik ga er vanuit dat het geen probleem zal worden :up: Ik zal ook ff aan Arnold vragen of ie kan. Hij zit niet zoveel op het forum ivm geen Internet, maar ik denk dat ie het wel gezellie zal vinden, eventueel met ozzie vriendin.   

Groetjes Barry & Vanessa 

Hey,

Dat zou gezellig zijn! Hoe meer people-tjes hoe meer fun!! :sunny:

Hope to see you all in 10 weeks!

Time flies!

Greetz,
Aussiegirl  :smile:

Back