Xpdite Barbie in Adelaide?

Haha - hou die avond maar vrij, Berrrrrr...
Enne - werkt Arnold toevalig bij Richard de Jong (Nederlander + Forreston = nursery...:)?)?

[quote author=prizmaak link=topic=6890.msg100099#msg100099 date=1190889110]
Haha - hou die avond maar vrij, Berrrrrr...
Enne - werkt Arnold toevalig bij Richard de Jong (Nederlander + Forreston = nursery...:)?)?
[/quote]
??? Hoe weet jij dat?  :shock: :shock:  Dat klopt ja. Arnold werkt en woont daar sinds December via een uitwisselingsprogramma en per Januari wordt Arnold geloof ik gesponsord of iets dergelijks.

Grappig hoor... :grin: :up:

Haha - ik heb op je weblog gekeken, en ik herkende de witte kassen van de nursery... :wink:

Bovendien heb ik er zelf ook nog 's gebabbeld voor een tijdelijk baantje, dus dan wordt het helemaal gemakkelijk optellen... :cool:

Maarre: jullie komen op de BBQ?! Mooi....en trek Arnold maar uit de bloemetjes... :grin:

[quote author=prizmaak link=topic=6890.msg99861#msg99861 date=1190509817]
Voor diegenen die gespannen zitten te wachten op meer nieuws omtrent een Barbie: we hebben een voorzet gedaan in het draadje "Wie woont er al in Adelaide" (http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5506.0). Dussee...wie er zin heeft in een barbie: laat van je horen!
[sub]Zo - nou zullen we wel miljoenen reacties gaan krijgen... [/sub] :lol:
[/quote]

Nou Prizmaak en Bart,

Leuk! Wij komen ook graag. We vliegen morgen! Aankomst in Adelaide 2 oktober, een dagje tussenstop in Singapore (nog met dank aan degene die het forum attendeerde op de deals bij Singapore Airlines!).

Zo, nu gauw verder met inpakken...

groetjes en tot gauw in Adelaide  :smile:

Sunburnt + man + kind (2 jr)

Kijk eens aan! Van harte welkom!
Goeie reis morgen, en ook een fijne tussenstop gewenst in Singapore. Hebben wij ook gedaan toen we hierheen gingen...we hebben ons een middagje vermaakt op Sentosa-Island, met ondermeer een dolfijnenshow in een heerlijk ontspannende omgeving...

Priz&Maak

Hey!

Dat wordt gezellie! De tuin raakt al gezellig vol!  :lol:

Sunburnt and family: hele goede vlucht en tot over 9 weken!  :happysun:

Greetz....
Aussiegirl

Nou inderdaad, de teller staat al op 13! (incl. kids > 16). En ik verwacht eigenlijk nog 3 aanmeldingen...
Dat wordt vast gezellig, leuk hoor! :lol:

Nog even praktisch: voor ons adres en telefoon etc kunnen jullie ons misschien het beste even rechtstreeks een mailtje sturen!?

Groetjes en tot snel!
Priz

Geweldig dat er al zoveel aameldingen zijn.

Wij kunnen bijna niet wachten om richting Down Under te komen, nog zeven weekjes.

Groetjes Jovo

Last edited:
Wij nog 8 weekjes wachten!  :lol:

Het wordt vast erg gezellig....nieuwkomers en mensen die er al wonen!
Ik heb al even gekeken waar Hahndorf ligt.  :up:

Wij komen de 28 aan in Adelaide en verblijven dan eerst 2 nachten in Rydges Hotel op South Tce corner Anzac Av. Op de 30e gaan we op zoek naar een goedkoper verblijf in een hostel of caravan park.

En 's avonds gezellie met jullie aan de Barbie!  :blahblah: :cheers:

Ik stuur je binnenkort even een PM Priscilla, om de details te vragen!

Greetzz  :later:

Aussiegirl en Aussieboy

Hi!

Hebben we allemaal nog zin in de Barbie op vrijdagavond 30 november in Hahndorf???? :lol:

Wij wel!

Op hoeveel staat de teller inmiddels??

Tot gauw!

Greetz
Aussieboy en Aussiegirl  :up:

[quote author=Aussiegirl link=topic=6890.msg101988#msg101988 date=1194020634]

Hebben we allemaal nog zin in de Barbie op vrijdagavond 30 november in Hahndorf???? :lol:

Op hoeveel staat de teller inmiddels??

[/quote]

Wij ook nog steeds!

See you there
Sunburnt

30 november staat, en we hebben vandaag (of liever gezegd: zojuist) een aantal uitnodigingen gemaild! En de mensen van wie we geen email adres hebben die ontvangen een mailtje via Xpdite of ze ons wel ff hun email adres willen mailen :) De 'teller' staat nu op zo'n 17 personen...

Hoii,

Zie net het verhaal  :smile: :smile: :smile:
Is er nog plek voor nog twee mensen??
DAn komen wij ook graag langs, gezelli  :up: :cheers:

Wat moeten we meenemen, zal ik nog wat maken??

Liefs Eutrice

Zo - tien dagen na de vorige 'tussenstand' moeten we maar weer even een nieuwe update het forum opslingeren: inmiddels hebben we een beste groep bij elkaar van 27 personen (en dan hebben we geen kinderen meegeteld). Dus dat wordt een gezellige drukke boel in onze tuin!  :hi:  :eat: :blahblah: :cheers: :crazy: :drink: :eatdrink: :gossip: :lol1:

Groetjes,
Priz en Maak.

Hey!

Dat is gezellig druk inderdaad! 

Nu maar hopen dat het kleine Hahndorf zit te wachten op een invasie van NL sprekende mensen in jullie achtertuin  :grin:

Over een dikke week zitten wij in het vliegtuig en dan komen we ook genieten van het lekkere weer daar bij jullie.  :beach:

Tot over iets meer dan 2 weekjes in Hahndorf! JOEPIEEE  :happysun:

Aussieboy en Aussiegirl

Hierbij wil ik Prismaat even bedanken voor de geweldige Barbie!!! (En ook Bart voor de lekkere kokerij!!). We hebben genoten en vonden het ontzettend leuk om iedereen in levende lijve te ontmoeten.

Nogmaals bedankt voor een gezellige avond!

Groetjes,
Lela

ps. grijze stoelzakje is gevonden... lag toch nog in een ander tasje :)

Hierbij willen wij Priscilla en Mark bedanken voor de leuke avond en de gastvrijheid.
Leuk om eens andere Nederlanders te ontmoeten die hier wonen of die hier gaan wonen.
Misschien kunnen we dit over een tijdje nog es doen?

Groetjes,

Danny & Donna

Hmmmm - hoor ik daar een Nieuwjaarsbarbie in januari bij Danny en Donna?  :grin: :evil: :up:

Wij vonden het supergezellig, heel erg leuk dat iedereen gekomen is - bedankt! Erg leuk om iedereen te ontmoeten.
Wat ons betreft zeker een vervolg waard - en dat mag best gauw... :lol:

Yep was gezellie. Beetje moeilijk om nu de forum namen te plaatsen bij de mensen waarmee ik gesproken heb??
Cheers,
Barry en Vanessa :up:

oh en laat ik natuurlijk niet de geweldige taart van Eutrice vergeten!!! Echt lekker hoor!!!

Groetjes,
Lela :cake2:

we zijn erbij hoor, vonden het hartstikke leuk!

Back