Xpdite Barbie in Adelaide?

Wij willen graag een Xpdite barbie hosten.
We hebben dit gisteren besproken maar Donna zou dit liever na Maart doen als de baby geboren is, momenteel is ze erg snel moe.
Misschien wil iemand anders een nieuwjaarsbarbie hosten, dan doen wij de volgende, na  Maart.

Danny en Donna

Hi everybody!

Even een berichtje van Aussiegirl en Aussieboy uit Victor Harbor (momenteel). Ook wij vonden het supergezellig om iedereen nu eens te ontmoeten en de verhalen te horen!!

Priscilla en Mark, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijk BBQ! En natuurlijk iedereen die iets lekkers heeft meegebracht!

Eutrice & Richard: tot gauw, we bellen als we in de buurt zijn!!!

Moeten we snel eens weer doen (wij komen in juni definitief, misschien een welkomst BBQ bij ons als het weer richting de zomer gaat volgend jaar???)

Groetjes vanuit een bewolkt Victor Harbor!

C ya soon!!

Koos en Jacinta

[quote author=Bear link=topic=6890.msg103935#msg103935 date=1196500222]
Yep was gezellie. Beetje moeilijk om nu de forum namen te plaatsen bij de mensen waarmee ik gesproken heb??
Cheers,
Barry en Vanessa :up:
[/quote]

Haha, ja we hebben nog even gespeeld met de gedachte om iedereen een stickertje met z'n forumnaam op te laten doen, maar daar wordt het dan gelijk weer zo'n truttige boel van... [move]:wink:[/move]

Hoii,

Inderdaad Mark en Priscilla....Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en gezellige avond  :up:
De bbq was heerlijk, oh en wij zijn ook wel in voor een vervolg.....hihihi dan bak ik wel weer een lekkere taart :p

Koos en Jacinta, bel maar als je in de buurt bent, we horen het wel!

Liefs Eutrice

Oh ja degenen die mijn recept voor de 'baiserkuchen' willen hebben moeten mij maar ff een mailtje sturen  :lol:

Wij vonden het ook erg gezellig! Priscilla, Mark en Bart, bedankt voor het organiseren en voor het lekkere eten. Die gevulde champignons - to die for  :up:

Misschien volgende keer toch maar die stikkertjes... ik heb altijd al zo'n moeite met namen en gezichten!

Helaas de taart gemist, Eutrice! Wij moesten naar huis met ons manneke dat overigens de hele weg terug van Hahndorf naar Noarlunga vrolijk wakker is gebleven. (45 minuten voor diegenen die zich onze discussie nog herinneren over hoever Hahndorf is van Zuid Adelaide.... viel me mee, maar is voorlopig nog iets te ver - misschien veranderen we onze parameters!)

Zogauw wij een huis hebben - zucht - steek ik ook een keer mijn hand op om een BBQ te organiseren! Promise.

groetjes
Sunburnt

[quote author=Lela link=topic=6890.msg103928#msg103928 date=1196476257]
Hierbij wil ik Prismaat even bedanken voor de geweldige Barbie!!! (En ook Bart voor de lekkere kokerij!!). We hebben genoten en vonden het ontzettend leuk om iedereen in levende lijve te ontmoeten.

Nogmaals bedankt voor een gezellige avond!

Groetjes,
Lela

ps. grijze stoelzakje is gevonden... lag toch nog in een ander tasje :)
[/quote]

Ook van mijn zijde de dankbetuigingen aan Mark en Priscilla. Van mijn kant was het nogal een bliksembezoek. maar ik kan jullie inmiddels vertellen dat het zijn vruchten heeft afgeworpen!! Ik heb de baan gekregen. Ik ga dus in Darwin wonen!!!

Schrijf onder mijn lastavaza wel een complete update

Enne, dat koken van mij viel erg mee, ik was verantwoordelijk voor de tomaat/fetta salade (15 minuten werk) :wink:

Zo, wij zijn inmiddels na 35 uur reizen :cry: (is een ander verhaal, zie LASTVAZA) weer in het koude Nederland aanbeland, en we denken met warme gevoelens weer aan de gezellige Barbie terug

Bedankt iedereen die lekkere dingen gemaakt heeft (bv de taart :up: en salade :up:)

Groetjes bono

Last edited:
Hallo, We zijn al een aantal maanden in Adelaide, maar nog niet weer op Xpedite geweest...en nu de BBQ gemist. Zijn en nog nieuwe plannen??? :cool:

We zijn alweer 2 maanden verder, en de zomer is inmiddels halverwege...we zouden het wel leuk vinden om iedereen nog 's weer te zien op een XPdite barbie...zijn er nog liefhebbers die zich aangesproken voelen om de spreekwoordelijke handschoen op te nemen en binnenkort ook zo'n gezellige barbie te organiseren?

He ja gezellig... :up:

We zouden em graag organiseren.... maar we komen pas in juni!!!!  :-(

Huis staat te koop, vliegtickets worden deze week geboekt en de offertes voor de verhuizing stromen binnen...

Maar bij deze wil ik wel iedereen alvast uitnodigen voor een BBQ at our place in de sept/okt....
I'll send the invitation in a few months!

@Prizmaak:
We vonden het erg leuk om bij jullie in Hahndorf te zijn en super om alvast mensen te leren kennen!
We hopen dat we deze contacten kunnen vasthouden via BBQ oid!  :cheers:

Dus een BBQ op korte termijn kunnen we niet organiseren, maar over een maand of 8/9 wel!

Have fun!  :lol:

Aussiegirl en Aussieboy

[quote author=Aussiegirl link=topic=6890.msg109249#msg109249 date=1201430164]

Maar bij deze wil ik wel iedereen alvast uitnodigen voor een BBQ at our place in de sept/okt....
I'll send the invitation in a few months!

[/quote]

Wij komen dan zeker! Vanaf juli wonen wij ook in Adelaide... :up: :up:

Sept / Okt gaan we nog niet halen, maar de volgende erna zijn we erbij ! We hopen begin November in SA aan te komen.

Groetjes
Ineke

Misschien schuiven we dan ook aan....
1 oktober 2008 heb ik voldoende relevante werkervaring voor een skilled independent...
De aanvraag gaat dus 2 oktober op de digitale snelweg...

En omdat het wachten dan opnieuw begint hebben we besloten nog maar een vakantie naar aussie erin te gooien.
Waarschijnlijk zijn we ergens september / oktober 2008 in SA op vakantie weliswaar  :|, maar toch  :up:....als het allemaal uitkomt schuiven we dan graag aan....

GroetZ GEERJAP

Hmmmm - gezien de overweldigende animo bij de mensen die hier al zijn concludeer ik twee, nee, drie dingen: 1) dan wordt het dus in de lente weer Xpdite Barbiën met de nieuwkomers - gezellig, heb er nu al zin in!  :up:  2) XPditers die hier al zitten organiseren liever een verhuizing naar de andere kant van de aardbol dan een bbq  :evil:, of 3) niemand vond het echt leuk bij ons... :cry: :shock: :?

[quote author=prizmaak link=topic=6890.msg111334#msg111334 date=1203167072]
Hmmmm - gezien de overweldigende animo bij de mensen die hier al zijn concludeer ik twee, nee, drie dingen: 1) dan wordt het dus in de lente weer Xpdite Barbiën met de nieuwkomers - gezellig, heb er nu al zin in!  :up:  2) XPditers die hier al zitten organiseren liever een verhuizing naar de andere kant van de aardbol dan een bbq  :evil:, of 3) niemand vond het echt leuk bij ons... :cry: :shock: :?
[/quote]

Hoi Prizmaak,

Erg druk geweest de laatste tijd, dus weinig tijd op Xpdite gehad... nu toch even reageren

1. Wij komen toch wel graag, al zijn we dan geen nieuwkomers meer (5-6 maanden inmiddels)

2. Wij verhuizen niet naar het andere kant van de wereld, maar wel naar de volgende suburb, en zijn nog druk aan het opknappen van ons net gekochte huis. Onze enige BBQ bestaat uit een oud roestig ding dat we voor niks gekregen hebben van de overbuurman. Financieel zit een nieuwe BBQ er even niet in, om voor zoveel mensen te BBQ'en!  :cry:

3. Het was erg leuk bij jullie  :wink:

Samengevat: kunnen nu nog even niet gastheer/vrouw spelen, maar willen graag meehelpen organiseren als het bij iemand anders kan  :?.

Sunburnt

edit: we dachten deze post maar 's op te waarderen naar een 'eigen' draadje - dan valt 'ie misschien meer op... :)

Back