XPdite.net Social Club: Australian Day 29 januari in Utrecht

Jeroen

XPdite Hero
Geachte leden! Het kan wat ons betreft gaan gebeuren.

Datum: 29 januari 2004 (middag / avond)
Plaats: Utrecht
Wat gaan we doen: Samen iets eten en drinken

We hebben nog 2 weken voordat het zover is en er moet nog het een en ander geregeld gaan worden. Graag zouden we willen weten (voor maandag 23 januari) wie er mee gaat.

Marco & Jeroen

Ook ik zal van de partij zijn..

Ik neem aan dat we nog te horen krijgen waar we precies verzamelen..

Ben zelf wel voorstander van Stationshal Hoog Catharijne...Die weet over het algemeen iedereen wel te vinden en ik zat er zelf aan te denken om met de trein te gaan.

--> Mijn vriendin kan helaas niet die dag, dus ik zal alleen komen. <--

EDIT: ze heeft wat kunnen regelen zodat ze er wel bij kan zijn....

Helaas, wij hebben een onverplaatsbare afspraak op de 29 e :oops:

Er is ook zoveel te organiseren voor ons vertrek.....

KC

Hij gaat lekker, we zijn op dit moment met ons tienen:

• Lost
  • Jeroen en Erna
  • Martijn en Rebekka
  • Badri en Merit
  • Sandra
  • Maluka
  • en ik

Er is door veel mensen aangegeven om naast het eten gezellig met elkaar te gaan drinken. We kunnen dat ervoor doen, dus bijvoorbeeld om 16:00 uur verzamelen in een cafe en daarna naar een restaurant. Maar we kunnen het er ook na doen, dus bijvoorbeeld om 17:30 uur verzamelen in een restaurant en na het eten, voor zij die willen, nog even blijven hangen in een cafe.
Graag jullie voorkeur?

Daarnaast: zijn er personen die speciale eten wensen hebben? Speciaal dieet of vegetaris, etc.

Zijn er nog andere verzoekjes....? Jullie kunnen me ook mailen.

Marco

Ik heb geen voorkeur om ervoor te drinken of erna (of beiden :evil:).
Ook heb ik geen dieet wensen.

Ik heb er zin in! :-D

[quote author=Maluka link=topic=968.msg7664#msg7664 date=1106293997]
Annemiek komt toch mee naar Utrecht. Ze heeft wat kunnen regelen.
[/quote]

Dat is mooi :up:
Nu zijn we met een leuk 11-tal (wie is de keeper :lol:)

Als er iemand is met speciale wensen, reageer even aankomend weekend (22-23 Jan), dan ga ik maandag of dinsdag een restaurant reserveren.

Marco

Tja speciale wensen....

Ik ben persoonlijk tegen het eten van wild (en wild eten :p) ....is een principe-kwestie...maar het eten daarvan zal in Januari toch al wel weer uit zijn.....Verder moet het lekker zijn, maar daar gaan we na de tijd wel over oordelen  :lol: :-D

Maluka en Annemiek,

Jullie fotoalbum van Norris en Luna is fantastisch. Mag ik bij jullie de taak neerleggen om een fotosfeer rapportage te maken van ons etentje en deze beschikbaar te stellen aan de forumleden?

Marco

Jawel hoor, dat is prima...
Alhoewel de camera eigendom is van Annemiek, weet ik wel heel zeker dat zij dat geen enkel probleem vindt. Trouwens ik maak gewoon gebruik van een programma Coppermine, die op mijn server thuis draait. En ik kan ze daar zo bij opzetten, maak daarvoor wel een nieuwe categorie aan...

*noteert in agenda dat tie camera moet meenemen*

Trouwens: mijn echte naam is Mark hoor. (Maluka is een bijnaam die ik destijds gekregen heb van een scoutinggroep in Sydney - Baulkham Hills en komt uit het aboriginals :)

Back