XPdite.net Social Club: Australian Day 29 januari in Utrecht

Goed om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad!  :up:
Ik ben benieuwd naar de foto's.

Zelf was ik gisteren tot 1 uur 's nachts bezig met het schoonmaken van mijn fiets en wat nieuwe onderdeeltjes installeren voor de verhuizing naar Perth... Iets minder leuk, maar je kunt nu van mijn fiets eten.  :lol:

Sander

Na heerlijk lang uitgeslapen te hebben met tussendoor nog eens een warm ontbijt op bed heb ik toch maar even de foto's geupload. Ze zijn te vinden op:
http://coppermine.koekeloekoe.nl/thumbnails.php?album=21

Als het later eenvoudiger is om deze foto's te verhuizen naar de Xpdite.net site, dan hoor ik het wel en kan ik ze wel in zip aanleveren!

Ja het was echt heel gezellig gisteravond er werd een hoop gepraat  :blahblah:      en flink wat gelachen  :applaus:.
Het was jammer dat je niet de tijd had om met iedereen te praten,dus de volgende keer houden we naast het    eten  :eat:  ook een stoelendans  :dance:    .Wij zijn er in ieder geval weer bij de volgende keer.Muluka de foto's zijn erg leuk geworden  :later:

Groetjes M5

Ik sta wel op elke foto brak zeg. En lost maar zeggen dat hij er altijd met z'n ogen dicht op staat. Nou Lost die van jou zien er in geval stukken beter uit dan die van mij. En dat terwijl ik geen alcohol heb gedronken.

Was gezellig! Lekker aan de cola gezeten. Volgens mij was ik ook de enige die geen normale banaan rook in het bananenbier. Ik rook dus die chemische bananenschuimpjes  :lol:
Maluka en Jufrebecca gingen vegetarisch en hadden een bakje met saus. Blijkbaar was het pindasaus, maar volgens Lost was het meer Olvarit. En ik was het met hem eens. Ik had Kyi Kyinga en dat was wel lekker. VLEEEES!!!!!  :lol:
Verder waren de heren Maluka en M5 aan het einde van de avond even geschrokken toen ze zagen dat ze voor 54 euro aan bier hadden gezopen  :wink: Jeroen had er ook nog 2 van op, dus viel het nog mee  :roll:
Het was gezellig zoals ik al zei, maar de service in het restaurant viel me een beetje tegen en ik ben niet de enige... He M5??  :wink: Het duurde allemaal errug lang.... Voordat we onze drankjes kregen, voordat we ons eten kregen enz. Maar het grappige was... Toen jufrebecca om de rekening vroeg hadden we die binnen 5 minuten!!  :-o
En... de tafel was enorm snel afgeruimd daarna!  :wink:

[quote author=Maluka link=topic=968.msg8095#msg8095 date=1107090521]
Als het later eenvoudiger is om deze foto's te verhuizen naar de Xpdite.net site, dan hoor ik het wel en kan ik ze wel in zip aanleveren!
[/quote]

Ik ben wel geïnteresseerd in de zip file. Laat maar even weten hoe je ze wilt overpompen.

[quote author=tinusv link=topic=968.msg8103#msg8103 date=1107102990]
Ik sta wel op elke foto brak zeg. En lost maar zeggen dat hij er altijd met z'n ogen dicht op staat. Nou Lost die van jou zien er in geval stukken beter uit dan die van mij. En dat terwijl ik geen alcohol heb gedronken.
[/quote]

LOL! :lol:

De fotos zijn ingepakt in een tarball (tja Linux he :p )

Maar dit mag voor Winzip geen enkel probleem zijn. De file is in totaal iets meer dan 53 Mb.

Downloaden kan vanaf: http://www.koekeloekoe.nl/fotos.tar.gz

Succes :)

Een tarball is geen probleem (gebruik ook Linux :wink:), maar je server is down :cry:.

Hmm...

Server was niet down, maar de router was zijn NAT-entries weer eens kwijt (iemand idee hoe ik met een Alcatel SpeedTouch ADSL modem, omgebouwd tot router, de NAT entries definitief kan maken)....soms is hij de entries weer eens kwijt....
Maar hij zou het nu weer moeten doen....

Back