XPdite.net Social Club: Australian Day 29 januari in Utrecht

Ik moet aankomend weekend plotseling invallen i.v.m. ziekte..
Kan er helaas niet bij zijn!  :cry:

Als het eten maar niet te pittig is ben ik al heel blij!  :)

Verder neem ik graag mijn digicam mee hoor  :)

[quote author=jufrebekka link=topic=968.msg7843#msg7843 date=1106673857]
Wanneer horen we meer details??? Hoelaat? Waar? Enzovoorts?? Ik ben benieuwd!
[/quote]

Je heb helemaal gelijk, Ik heb tot gisteren gewacht tot duidelijk was hoeveel er zouden komen en of er nog speciale wensen waren. Ik heb dus gisteravond gereserveerd.

Om toch een beetje in zuidelijk halfrond sfeer te blijven, heb ik geboek bij The Ostrich aan de Oude Gracht in Utrecht. Jullie worden tussen 18:30 uur en 19:00 uur verwacht. Via de website van het restaurant kunnen jullie aan een routebeschrijving komen.

Mochten er wijzigingen zijn in de personen die komen; wil je als nog komen of ben je ziek geworden, laat het dan even weten, dan kan ik het doorgeven aan het restaurant.

Tot Zaterdag!

Marco

http://utopia.knoware.nl/users/ostrich

Lijkt me een leuk restaurant!  :)
Is zo te zien ook makkelijk te vinden. Nu nog even opzoeken hoe laat de laatste trein gaat naar Almelo  :)

Tis niet helemaal on-topic, maar zou misschien een van de deelnemers aan deze avond misschien een (ruw) voorbeeld mee kunnen nemen van de brief die je van je werkgever zou moeten krijgen omtrent de werkervaring etc. Specifieke details mogen natuurlijk achterwege gelaten worden. Gaat mij er alleen maar om hoe een dergelijke opzet zou kunnen zijn van die brief, want ik ben van plan om die brief zelf te maken en dat naar mijn oud-werkgevers en werkgever op te sturen! En zou wel heel erg gebaat zijn bij een voorbeeld.

Yep,gelukkig kunnen we er ook bij zijn :up:,we zijn nog niet zolang op het forum actief,maar we hebben er zin in zaterdag.

Groetjes en tot zaterdag

M5

[quote author=Maluka link=topic=968.msg7927#msg7927 date=1106832975]
Tis niet helemaal on-topic, maar zou misschien een van de deelnemers aan deze avond misschien een (ruw) voorbeeld mee kunnen nemen van de brief die je van je werkgever zou moeten krijgen omtrent de werkervaring etc. Specifieke details mogen natuurlijk achterwege gelaten worden. Gaat mij er alleen maar om hoe een dergelijke opzet zou kunnen zijn van die brief, want ik ben van plan om die brief zelf te maken en dat naar mijn oud-werkgevers en werkgever op te sturen! En zou wel heel erg gebaat zijn bij een voorbeeld.

[/quote]Hoi Maluka

Als het goed is heb ik nog ergens een recente CV van mezelf in het engels vertaald.Ik zal hier een kopietje van maken en meenemen a.s zaterdag(als ik hem kan vinden tenminste).

Groetjes M5

Een CV is het probleem niet, die heb ik nl. ook al wel. Het gaat puur om een grove indeling van de brief die de werkgever voor je schrijft waarmee aangetoond wordt wat je hebt verdiend, welke werkzaamheden etc. je gedaan hebt.

Nu dus met 13 man? Leuk! Heb even gekeken en Maluka en ik moeten op z'n laatst de trein hebben van 23.53 anders komen we niet meer thuis  :wink:

[quote author=Sandra link=topic=968.msg7733#msg7733 date=1106499621]
Ik moet aankomend weekend plotseling invallen i.v.m. ziekte..
Kan er helaas niet bij zijn!  :cry:
[/quote]

Annemieke, we zijn met ons 12, Sandra moet werken.

Marco

Ik wil nog even doorgeven dat wij wel komen, maar niet zo lang kunnen blijven, omdat we ook nog ergens andere heen moeten.
Tot straks :)!

Het vanavond opvallend rustig op het forum  :cool: Zou het in Utrecht net zo rustig zijn  :think: IK DENK HET NIET  :applaus: :applaus: :applaus: Ik ben benieuwd of er nog een verslag volgt, met foto's natuurlijk!

KC  :coffee:

Ik zie het al, ik ben de eerste die erop KAN reageren. De rest zal wel een kater hebben. Tjonge, jonge, jonge, we waren net Ozzies; zuipen jongen, niet te geloven. Ik denk niet dat er iemand anders nog voor de middag kan reageren.  :-D

Nee hoor, het was lekker gezellig en ik denk dat de foto's er vandaag nog wel opkomen.
Iedereen was er, maar toen wij binnen kwamen gingen Badri en Amulya weg, ze hadden andere verplichtingen. (ja, ja  :-D)
Wat dit soort dingen ben ik geen schrijver, wat moet ik schrijven, we hebben het over het algemeen eigenlijk maar over 1 fantastisch onderwerp gehad; Australië (en hoe je daar terrecht komt  :plane:

Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Ik kan zeggen dat het een uitermate gezellige avond was. Wel een beetje vreemd met met 12 man/vrouw een diner-blind date te hebben. Maar het is zeer goed bevallen.
Helaas zal het voor jufrebekka en mij zeer waarschijnlijk de laatste meeting in NL zijn geweest. Van iedereen die aanwezig was zullen wij als eerste down under gaan (op 6 maart). We weten nu wel hoe gezellig zo'n meeting kan zijn, dus wellicht volgt er 1 in Brisbane.

Over het restaurant zelf: de bediening was erg Australisch: je moest geen haast of honger hebben, want het heeft wel een uur of 2,5 geduurd eer het eten er was.

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad. Het was leuk om eindelijk eens wat gezichten bij namen te kunnen plaatsen. Toch wel raar als je het restaurant binnenkomt en niet weet aan welke tafel je moet aanschuiven :p.

Marco en Jeroen, bedankt voor het organiseren!

Ook ik ben eindelijk bijgekomen van gisterenavond. :stupid2: Ik dacht dat ze in Jamaica langzaam aan deden, maar in Afrika kunnen ze er ook wat van. Heb ik de reclamespotjes van Barcardi toch verkeerd begrepen.

Het was geslaagd. Voor zij die het moesten missen: we gaan het zeker overdoen. Misschien volgende keer in een Australisch restaurant. Nederland heeft er een paar.

Helaas zonder jufrebekka en Martijn (ik heb net begrepen dat de Xpdite Social Club afdeling Brisbane is opgericht  :-D, wie volgt)

Nu wachten op de fotos van onze papperatzi.

Marco

Back