XPdite.net Social Club

brainysmurf

New Member
Lotgenoten,

Het is bijna 3 maanden geleden dat we in een van de Utrechtse catacombe gezellig aan het eten waren.

Zijn jullie al weer in de mood voor de volgende bijeenkomst?

Marco

Yep, sign us in!  :up:

Groetjes Sander en Linda!

Ps. Liever geen Afrikaans meer :dizzy:
:lol1:

Jawel, maar idd voor mij ook geen Afrikaans of andersoortige specialiteiten meer....(en niet zo ver weg van huis :p :p)
(grapje....wij crossen nu al een jaar het hele land door, dus die keer kan er ook wel bij)

Misschien is dit Australische restaurant leuk?  www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=432402&lng=fr

Groetjes Sander!

Jaaa! Leuk! Heb er nu al weer zin in :D
En Southern Cross lijkt me ook erg leuk! Bij ons in de buurt heb je ook zoiets als Ribhouse Texas. Ook niet te versmaden!! :)

Dit keer zullen ook wij van de partij zijn.. Als jullie dat leuk lijkt teminste :) Southern Cross lijkt me een heel leuk restaurant en niet al te duur..

Grtz Tanne

Jaahhh lekker!! Australisch klinkt leuk!! Kunnen we alvast in de stemming komen!!

:drinking:

Ik heb dus vanmiddag nog even op de menukaart gekeken van dit restaurant en dat doet mij besluiten om niet mee te gaan. Ik ben nl. absoluut geen voorstander van het eten van kangoeroe, emu of een parelhoen....
Ik hoor al van veel mensen (die overigens nog nooit in Oz. zijn geweest) dat ze het vreemd vinden dat ik naar Oz. wil zonder dat ik bijv. in NL naar een Aussie restaurant wil (omdat ze daar dus dit voor mij rare voedsel hebben)....

Dus voor mij geen Aussie restaurant....

[quote author=Maluka link=topic=1550.msg13297#msg13297 date=1113931273]
Ik heb dus vanmiddag nog even op de menukaart gekeken van dit restaurant en dat doet mij besluiten om niet mee te gaan. Ik ben nl. absoluut geen voorstander van het eten van kangoeroe, emu of een parelhoen....

[/quote]Mark
Hier in nederland is het heel normaal om varkens,koeien,geiten of paarden op te eten,waarom zou je dan niet in een australisch restaurant een keer emu,kangerou of parelhoen eten? Vind ik een beetje hypocriet eerlijk gezegd,Het komt tenslotte op het zelfde neer!!

Groetjes Sander( was vergeten in te loggen)

In Coco's outback te A'dam kun je bv ook(unlimted) chicken bestellen naast emu en aanverwanten.

gr yvonne

Wij vinden het ook leuk om mee te gaan...............alleen we zijn beiden vegetariër.
Er blijken voor en tegenstanders van het eten van Australisch vlees te zijn misschien............................. :wink:

gr veer en martijn

[quote author=Lin link=topic=1550.msg13299#msg13299 date=1113931735]
Mark
Hier in nederland is het heel normaal om varkens,koeien,geiten of paarden op te eten,waarom zou je dan niet in een australisch restaurant een keer emu,kangerou of parelhoen eten? Vind ik een beetje hypocriet eerlijk gezegd,Het komt tenslotte op het zelfde neer!!
[/quote]

Geiten of paarden eet ik ook niet....maar goed....in Australie hebben ze ook het "normale" Europese voedsel". Ik heb in die 7 maanden in Oz. ook geen Kangoeroe ofzo gegeten en ik ben daar ook niet slechter van geworden...maar goed, ik ben het met je eens dat het in zekere zin wel wat hypocriet is...maar dat is voor mij nog geen reden om nu toch maar die andere diersoorten te eten.....wat dat betreft zou ik ook wel goed vegetarier kunnen worden.....

He Mark

Ik heb nog niet op de menu kaart gekeken maar hebben ze er geen andere gerechten die ze ook in australie serveren in restaurants waar je niet onderuit kunt komen,het zou jammer zijn als men besluit om naar dat restaurant te gaan en jullie zouden niet mee gaan  :cry:

Groetjes Sander  :-D

het was kangoeroe, parelhoen, emu, krokodil en veel vis enzo....niet mijn ding zeg maar

Maar dat mag jullie absoluut niet tegenhouden om daar niet naar toe te gaan....
(Annemiek's tip over Texas Ribhouse is wel goed... :)

Is er nog plaats voor 2? Wij lusten ook wel some Aussie tucker en zijn benieuwd naar jullie verhalen! :cool:

Hoi,

Texas Ribhouse, welke plaats is dat??!!! Of eigenlijk waar wordt het etentje gepland???

Groetjes Miranda

Wij willen ook graag komen, lijkt me leuk.....

Carmen en Rogier uit Utrecht

Wat was er mis met de Ostrich, wij vinden het daar altijd erg leuk (wel tamelijk prijzig...)

Hoi hoi
We zijn nog niet zolang lid van dit forum. Maar als jullie het leuk vinden zouden wij ook graag  mee gaan.  :up:
groetjes
Barry & Vanessa

Er is ook gewoon biefstuk in dit restaurant : 

Chargrilled Sirloin steak on fried polenta with oven dried tomatoes & a black olive dressing

Maar ik vindt dat we een restaurant moeten zoeken waarbij we allemaal iets kunnen bestellen wat we lekker vinden, zodat iedereen mee kan!!

Back