XPdite.net Social Club

Je bent even twee dagen off-line en gelijk 3 pagina's reacties. Fantastisch.

Laten we de discussie wat ordenen. Kan iedereen antwoord geven op de volgende vragen:

1. In welke regio woon je?
2. Voorkeur (of afkeur) voor Austalisch en / of vegetarisch?
3. Welke periode (datums) heeft je voorkeur?
4. Kunnen personen die van verkomen bij je overnachten en hoeveel?
5. Hoeveel km wil je maximaal reizen en wil je van bovenstaande vraag gebruikmaken als het verder is?
6. Overige wensen / beperkingen?

Marco

[quote author=brainysmurf link=topic=1550.msg13512#msg13512 date=1114097389]

5. Hoeveel km wil je maximaal reizen en wil je van bovenstaande vraag gebruikmaken als het verder is?

Marco

[/quote]

Regio: Noord-Holland
Voorkeur: Australisch
Periode: Flexibel
Overnachten: 2 personen (Geloof dat Mark & Annemiek al gereserveerd staan!  :wink:)
Km: Max: maakt niet zo veel uit!
Overige wensen: geen, gezelligheid en lekker eten!!

Vraag 7: Wil je ook mijn pincode weten??  :rotflmao:

Regio: Zuid-Zeeland
Voorkeur: Australisch eten!!!
Periode: Maakt me niet echt uit, als het maar in het weekend is
Overnachten: Er zouden 8 mensen kunnen blijven slapen, maar ik denk niet dat dat van toepassing is aangezien we overal ver van weg zitten..  :)
Reizen: graag niet hoger dan brabant, noord holland gaat nog als het zuidelijk is. Als er iemand is die ons kan bergen zou het fijn zijn, maar anders nemen we wel een hoteletje :)
Overig: /

Grtz Tanne

[sub]1. In welke regio woon je?[/sub]
Den Bosch
[sub]2. Voorkeur (of afkeur) voor Austalisch en / of vegetarisch?[/sub]
Veel en lekker niet te duur :) australisch lijkt mij een goed idee
[sub]3. Welke periode (datums) heeft je voorkeur?[/sub]
eind mei/ juni ? maakt niet veel uit
[sub]4. Kunnen personen die van verkomen bij je overnachten en hoeveel?[/sub]
Als het geen probleem is om met luchtbed en slaapzak op de grond te slapen dan hebben we plek voor zo'n 4.
[sub]5. Hoeveel km wil je maximaal reizen en wil je van bovenstaande vraag gebruikmaken als het verder is?[/sub]
100KM .
[sub]6. Overige wensen / beperkingen?[/sub]
Misschien een idee om voor de datum een polletje aan te maken ( Of kan dat op dit forum niet ??

1. Brabant
2. Voorkeur voor Australisch (kangoeroe is echt yummie; hoe schattiger, hoe lekkerder :p)
3. Voor 25 juni
4. Helaas heb ik geen plek voor logees
5. Maakt niet zo veel uit
6. Geen

1. In welke regio woon je? Den Bosch
2. Voorkeur (of afkeur) voor Austalisch en / of vegetarisch? Australisch
3. Welke periode (datums) heeft je voorkeur? een weekend, liever niet van 21 mei t/m 5 juni..want dan ben ik er niet!
4. Kunnen personen die van ver komen bij je overnachten en hoeveel? er kunnen er hier wel 10 overnachten..2 in een aparte kamer en de rest gezellig samen op zolder (inclusief gebruik zonnebank en spinfiets!!)  :up:
5. Hoeveel km wil je maximaal reizen en wil je van bovenstaande vraag gebruikmaken als het verder is? groningen lijkt me wat ver?!? en slapen als het kan als het niet kan niet
6. Overige wensen / beperkingen? nou nee

Groetjes Mir

1. Venlo
2. Geen voorkeur, Australisch lijkt me wel leuk!
3. Weekend, liever niet in Mei
4. Kunnen hier makkelijk 4-6 overnachten, betwijfel alleen of de ligging gunstig is?
5. +- 100 km
6. Nee

1. Nijmegen
2. Australisch (om alvast in de stemming te komen...)
3. weekend
4. wordt moeilijk, heb wel een bank beschikbaar...?
5. ca. 100 km
6. tjee........nee

Hoi....
wij zijn ook geïntereseerd........mogen we mee? zo ja:

1: Assen, we zijn met z'n 2
2: Australisch
3: weekend
4: hooguit 2......maar dan moeten ze wel op een 2 persoonsbed op zolder met vlieso-trap :)
5: hooguit 2 uur rijden.....eumz...hoeveel km is dat ? :|  als er bij iemand plaats is voor 2 logees dan graag.....
6: pfffff........eumz...nee, geloof het niet....

Gezellig zo!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugde.Ons volgende obstakel is of het restaurant wat we gaan uit kiezen wel groot genoeg is,want als het zo door gaat moeten we het hele restaurant gaan afhuren  :lol1:

O,ja nog effe dit,als ik ga kijken naar waar de meeste mensen wonen denk ik dat voor de meeste mensen het restaurant in Nijmegen of Gouda het meest dicht bij is.

Je moet er wel wat voor over hebben!!Als we in Nijmegen zouden afspreken Hebben wij ook een ritje van 190 km voor de boeg.

Ja voor ons is het ook 190 km, maar nijmegen lijkt mij wel ok.. Weet nog wel een leuk hoteletje daar, maar dan moet ik wel op tijd weten wanneer dit plaats gaat vinden.. Ik heb er wel heel erg veel zin in!!!!!!!!!!

Grtz Tanne  :cheer:

l. Almere
2. maakt niet uit!
3. Weekend, liefst za avond
4. ja, maar ik denk 'nvt' als het nijmegen wordt.
5. 1 1/2 -2 uur NS reizen is wel het max. Misschien kunnen we meerrijden tegen vergoeding?
6. Polletje voor datum?

Nijmegen lijkt me prima! Ik woon in Utrecht dus alles is dichtbij en WAT IS 200 km in Australie... helemaal niks toch, dus waar hebben we het over?
Als het Nijmegen wordt dan combineer ik het met een logeerpartij bij een vriendin, wordt het Gouda dan slaap ik gewoon thuis en kan ik ook wel wat mensen stallen als ze matjes en zo meenemen.

Hoogeveen :-D
aussie is prima :lol:
+- 100 km. is ver zat :evil: Ik rijd terug namelijk
4 slapers op zolder is geen probllem :up: met eigen slaapzak
in het weekend zo handig zijn

Als we mee mogen natuurlijk? :?

Almelo

Maakt niet uit, als ze er ook maar 'gewoon' vlees hebben.

Mei wordt moeilijk, in juni hebben we ook al wat staan dacht ik en in juli ook. (druk druk druk... :) )

Kan e.v.t wel, maar ons 90m2 apartement laat er niet zo heel veel toe. Zal dan ook grotendeels in de woonkamer moeten... En als het enigzins bij ons in de buurt gaat plaatsvinden hebben we ook al 2 reserveringen staan ja :)

Ook voor de gein eens niet al te ver, want wij zitten zoals veel anderen altijd overal ver vandaan ;)

6. Overige wensen / beperkingen
Ik ben niet zo van de pittige gerechten.

Hoi!

Lijkt me heeel geinig.... :cool:

Amsterdam
vegetarisch
ach, als we kunnen is het leuk...anders is het jammer
kan altijd, matje en slaapzak mee...
Iets centraals lijkt me handig...
ja,  een "instant permanent visum" graag ;-)

Groet,

Marco

Dat beloofd een drukke boel te worden :up: Is het niet wijs om een treffen te organiseren voor een hele dag (zeg maar middag + avond)?

Back