XPdite on tour!

Was jij het trouwens niet die over een bike van Singapore naar Darwin begon? Ik heb niets over een bike gezegd, behalve dat ik dat verhaal van jou over die bike nog een slechter plan vond dan dat van ons reisje naar Darwin in december :D Volgens mij heeft er een croc in je oor gebeten.

Here we go another example.
It's the heat mate.

Je vind er weinig van terug op internet en andere waarom het niet de tijd is om hier te zijn rond December.
Schrikt denk ik toeristen af en dat kost money.
Hopelijk heb ik je overtuigt.
Maar je bent hier meer dan welkom tijdens December.
Er zijn altijd enkele museums open .....met airco.
Als ik de keus had ging ik naar Nederland (wat ik ook doe dit jaar) of naar NSW of WA.

Cheers Kim,

Jack :evil: :evil:
 
:grin: :grin: I know,

Wanneer kom je naar the NT, ( is er al een vaste datum voor je huwelijk trippie), for singing a song and drinking a bottle of rum.
I will do the singing part ...you doing the drinking part.

Cheers,

Jack :evil:

We zullen waarschijnlijk in de winterperiode komen Jack. Nog geen definitieve periode gekozen. Onze trouwdatum is 11 Feb 2012. Niet de meest ideale periode om te komen gezien we nogal bush zullen gaan.

Sorry Kim! :eek:fftopic:

Cheers
Kathren
 
Ga je in een tentje dan zal het serieus zweten worden :grin: :grin:
Ik bedoel het is nogal erg warm en de humdity is high.
Ik ben in February ook in de bush... :wink: en January, Maart, April, May etc etc...

Jack :evil:
 
Ga je in een tentje dan zal het serieus zweten worden :grin: :grin:
Ik bedoel het is nogal erg warm en de humdity is high.
Ik ben in February ook in de bush... :wink: en January, Maart, April, May etc etc...

Jack :evil:

;D

Dat is in iedergeval beter dan weggespoeld worden. :depressed:
 
Die kans zit er in February nog altijd dik in :grin:
Je mag altijd bij mij logeren
Ver achter in de achtertuin in een tentje, graaf wel een gaatje dan heb je de luxe dat je over een private toilet beschikt. :lol:


Jack :evil:
 
Die kans zit er in February nog altijd dik in :grin:
Je mag altijd bij mij logeren
Ver achter in de achtertuin in een tentje, graaf wel een gaatje dan heb je de luxe dat je over een private toilet beschikt. :lol:


Jack :evil:

Thanks! You are so generous! :roll:
 
Here we go another example.
It's the heat mate.

Je vind er weinig van terug op internet en andere waarom het niet de tijd is om hier te zijn rond December.
Schrikt denk ik toeristen af en dat kost money.
Hopelijk heb ik je overtuigt.
Maar je bent hier meer dan welkom tijdens December.
Er zijn altijd enkele museums open .....met airco.
Als ik de keus had ging ik naar Nederland (wat ik ook doe dit jaar) of naar NSW of WA.

Cheers Kim,

Jack :evil: :evil:

Ooooowh, the heat! No problem! Als het goed is hebben we airco die met krachtstroom ook daar wel standhoudt! :up: We gaan een campervan huren of kopen, dus wat betreft heat, storm, enz, zullen we niet zo snel ergens last van hebben.

Bottom line, hoe dichterbij de vakantie komt, hoe drukker het wordt, hoe meer zin we krijgen en minder zeker onze route is :)

Zijn er nog mensen in WA die eventueel in person en op lokatie hun avonturen willen delen met die van ons? :)
 
Ja hoor, kom maar langs! Tot eind november woont mijn schoonzusje in de logeerkamer, voor december hebben we nog geen boekingen, januari zitten we misschien wel al vol :) Maar douchen kan altijd!!
 
Hi Kim
Net even bijgelezen na 2 weken (wat een werk) en Jack heeft helemaal gelijk (dit keer)
Ben zelf een jaar of wat terug rond de kerst in Darwin geweest en was van alles van plan. Het enige wat je kan doen als je op straat loopt, van de ene winkel in tot de volgende vanwege de hitte. 37 graden met een luchtvochtigheid van 99% en geloof me, ik ben heel wat gewend hier in Queensland (of Afrika en Azie).
Dat was de eerste en laatste keer dat ik daar naar toe ga rond die tijd.
Was met de auto uit Cairns en al die Darwinezen,die naar het zuiden gaan zwaaien naar je, waarschijnlijk met een grote grijns op hun gezicht.
groeten Johan
 
Ooooowh, the heat! No problem! Als het goed is hebben we airco die met krachtstroom ook daar wel standhoudt! :up: We gaan een campervan huren of kopen, dus wat betreft heat, storm, enz, zullen we niet zo snel ergens last van hebben.

Bottom line

Bottom line, Kim. you're talking with your ass buddy.
You have no clue.
You're welcome in Darwin during December {grijns ;D grijns}

Jack >:D
 

lol.....

Overigens moet ik Jake gelijk geven. Als ik in Februari nog aanliep tegen gesloten NP's (overigens ook omdat de brug tussen Kakadu en Darwin was ingestort, weet jij nog wanneer dat was Jake?), dan moet het in December wel heel slecht zijn....
 
Story below from yesterday 2nd November 2011 is nothing what we will get comparing the December months.
Heavy rainfall with strong streams are deadly...hunting crocs with strong jaws are more deadly.
Hopely this story won't repeat with the name "Kim" in the NT newspaper.

Cheers,


http://www.ntnews.com.au/article/2011/11/02/270151_ntnews.html

cahills-650.JPG


JACK :evil:
 
Hoi Kim,

Bij ons zijn jullie ook welkom! We zitten aan de voet van de Blue Mountains 50 km buiten Sydney. Op een paar Red Belly Black Snakes en wat spinnetjes een aardig veilige plek:)

Groetjes,
Tanja & Rob
 
Hoi Tanja en Rob,

Dat is een mooie plek lijkt me. Voor de overweging in Paddington, Manly, Coogee of juist buiten de stad te gaan wonen zeker de moeite waard om eens te vergelijken! En natuurlijk om ook jullie eens te ontmoeten en verhalen aan te horen, leuk!

We hebben kortweg 2 opties en dat is vliegen op Perth en onderlangs naar Sydney en misschien nog door tot de sunshine coast en weer terug. Andere optie is vanuit Sydney richting Cairns en dan via Daly Waters naar beneden (dus niet langs Darwin denk ik ;) ) en het rondje zo verder afmaken. Is Cairns - Daly Waters te doen rond die tijd? Hangt natuurlijk van allerlei weersomstandigheden af, maar ja, je kan toch nooit zeker zijn :)
 
Ik vermoed eind november. We hebben de eerste week sowieso wifi, dus laat het nog wel weten.

Route is zeker te volgen op http://australia-blog.hoogenberg.org :)
 
Cool
afro.gif


Ik zal manlief eens lief aankijken of jullie in de logeerkamer mogen kamperen, we wonen helaas in een unit zonder tuin dus een tent opzetten gaat 'm sowieso niet worden! We wonen in de buurt van Beenleigh, niet het schönste stukje Queensland, maar wel smack bang in between Brissie en de GC. Ik hou jullie route wel in de gaten!
 
Mooie blog! We houden hem in de gaten! En we willen wel foto's zien van alle xpditers in oz!!
 
Ben benieuwd welk ' rondje het gaat worden'! :smile: Vanaf tweede Kerstdag zijn wij 4 weekjes richting Nederland. 24 januari weer terug. Dus mail ons als je deze kant op wilt komen (we zitten niet heel vaak op dit forum). Alvast een fijne reis gewenst en we horen wel wanneer we jullie kunnen verwachten. Altijd welkom!

tmdiepen@hotmail.com

Groet,
Tanja
 
Zullen we zeker doen Tanja! Route wordt volgende week duidelijk als we in Sydney zijn, no worries ;) Ik laat het weten!
 
Back
Top