Yeah!! Brisbane here we are!!!!

Hey Gefeliciteerd  :drink:!!!!!
En Eric, nog bedankt voor de info. t was een leuk en goed (phone)gesprek afgelopen dinsdag!

Cheerio
Richard

Zo gelijk maar even een tripje Berlijn gepland. Donderdag 6 april vertrekken we met de auto, 2 nachtjes Berlijn en dan zaterdag weer terug naar huis. Indah gaat niet mee dus dit wordt waarschijnlijk ons laatste keer een paar dagen weg met zn tweetjes. (want vind maar eens een goed oppas adres als je net nieuw bent in Australie) We hebben een klein hotelletje geboekt: Hotel A. Wieland am Kurfürstendamm. We zijn er allebei nog nooit eerder geweest dus gaan we eens lekker van Berlijn genieten.

En dan nog het huis verkopen, dat duurt maar en dat duurt maar.....om hopeloos van te worden.

He wat goed!!!  :happysun:

Van harte gefeliciteerd!!! Op naar Berlijn!!!

En heel veel succes met het verkopen van jullie huis!

Groetjes Lin

Zo he he kan ik eindelijk weer eens een update plaatsen. Vandaag is de 3 dagen bedenktijd verstreken van de verkoop van ons huis. Jippie! Al met al heeft het sinds september 2004 in de verkoop gestaan en zelfs deze kopers hebben de tijd genomen: 1e bezichtiging op 10 maart en nu pas rond dus! Ik heb net een ticket geboekt, we vertrekken zondag de 28 mei en met een stopover van een dag komen we dinsdag 30 mei om 6.30 aan op Brisbane international Airport!!! We vliegen met SA die momenteel weer een aanbieding heeft van 399 ex tax! Zo nu kan alles even in een versnellinkje hoger worden gezet anders halen we het straks niet eens ;-) Nog 5 en halve week! Nog even wachten totdat Eric thuis is en dan kan de kurk weer knallen en er bubbels worden gedronken.

Brisbane here we come!

Super nieuws  :up:  Een grote opluchting op het huis eindelijk te verkopen, de bubbels smaakten zeker heel erg lekker :)

Veel plezier en succes de komende weken met alles regelen voor voortrek.

Hoi Eric & Marjon,

Van Harte gefeliciteer hoor, lekker genieten van die borrel :cheers:
Ik hoop dat jullie genoeg tijd hebben om alles zo op het laatste moment nog rond te krijgen... :up:

Leuk joh, jullie vertrekken 2 dagen na ons, maar jullie zijn eerder in Brissie dan wij.
Ik wens jullie dan ook een enorm goede tijd toe en hopen jullie daar weer eens live te spreken wanneer er weer eens een borrel gedronken wordt in brissie.  :up:

Gr.Koen  :up:

Oops we hebben nog wat schrijf werk in te halen merk ik net.
Nou we zitten inmiddels in Brisbane sinds 30 mei. We hebben de eerste weken in een cabin op een caravanpark gezeten in Aspley om het een en ander te kunnen regelen. Precies op tijd lukte het ons om een huis te huren in Kippa Ring (dichtbij Redcliffe). We zijn een beetje aan het camperen in ons huis met wat geleende spullen en wat nieuw gekochte dingen die we toch nodig hadden, maar het is nog wel een lege bedoeling. Aanstaande dinsdag weten we pas of we hier kunnen blijven of dat we een ander huis moeten gaan zoeken, want we kunnen nog geen breedband voor elkaar krijgen. Momenteel wachten we op de laatste mogenlijkheid, een nieuwe aansluiting dat moet dus dinsdag gebeuren. Onze container staat al ergens in de haven bij de douane en we hopen dat het vrij komen daarvan gelijk valt met het weten waar we blijven of komen te wonen. Voor zover de korte samenvatting van de afgelopen weken.

Marjon

Heya!

Ik hoop voor jullie dat het camperen niet lang gaat duren, als je er strakjes op terug kijkt is het maar heel kort geweest. Gelukkig heeft het ook zijn charme :)

We zijn een keertje in Redcliffe geweest, prachtig daar!

Groetjes Lin

WElkom in jullie nieuwe land hé! Zoals Lin zegt, hopelijk duurt dat kamperen ni té lang. Veel succes nog!

Sara

Back