Yes, wij gaan ook

rob en jolanda

New Member
Eindelijk, na ruim een jaar is ons huis verkocht.
We gaan naar AUSTRALIË

Ik ben zo verschrikkelijk blij  :grin:

De overdracht is 4 mei en morgen gaan we boeken voor 6 mei.

Ik ga weer lekker verder aan de champagne
Cheers allemaal  :up:

Groetjes van Jolanda

Hey, van harte met de verkoop van jullie huis. Het lange wachten is dan toch eindelijk beloond.

Geniet lekker van de champie. Leuk vooruitzicht hè? Ticket boeken.

Groetjes,
Erna

Gefeliciteerd!

Ook wij Daniela,Ella en Arnold staan in onze startblokken.457 visum ligt klaar.Huis moet verkocht worden.
Werkgever Ramsay Health ltd Cairns Queensland drukt ons de duimen dat we binnenkort komen.Internet zoekerij
beperkt zich nu alleen maar om een goed ticket te bemachtigen.Champagne ligt al klaar,het wachten is nu alleen maar om
een gek te vinden die ons de hypotheek d.w.z. de fin.lasten afneemt.

Goede vlucht en (wij zijn ontzettend jaloers op jullie) veel succes in "The New World"

Arnold

WHOOOOOHIIIEEEEEEE!!!! Gefeliciteerd!!!!!
party0003.gif

Miranda  :grin:

hoi rob en jolanda van harte gefeliciteerd
met de verkoop van jullie huis. :dancing:
groetjes auktje en diderick

Hoi Rob en Jolanda

Te gek zeg dat jullie huis is verkocht.
En 6 mei is al heel erg snel, succes met de laatste loodjes, al jullie spullen al verkocht?
Drink er nog maar eentje op, of zijn de flessen champagne al leeg.

Groet Erna

:congrats:

GEWELDIG!!!! Wat kan wachten dan toch lang duren, maar jullie hebben het voor elkaar!!!

Groetjes,
Lela

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Proficiat!! Wij wensen jullie veel succes en plezier down under !!

Inès, Bram, Ella en Helena

Geweldig Jolanda!!!!!!!!!!!!!! het is jullie zo gegund. Toch die ene koper die jullie huis heeft gevonden he. Super hoor..........drink lekker door. Ik neem een wijntje op jullie!

Heb even geen zin om alles terug te lezen maar waar gaan julie heen?

Bedankt allemaal  :up:

De champagne gleed er lekker in gisteravond, en gelukkig is de man met de hamer nog niet langs geweest vandaag  :lol:

Ik loop vandaag op een wolk en weet niet waar ik moet beginnen met het regelen, maar ik laat het eerst allemaal ff goed tot me doordringen en dan komt het allemaal wel goed.

Ik ben vanmorgen bij m'n opa en oma langs geweest om het nieuws te vertellen. Die mensen (85) vertel ik het liever niet door de telefoon. Ze waren heel blij voor ons, maar m'n oma was wel wat van slag. Maar ze gaat ons via skype bij mijn ouders zien, en daar heeft ze vrede mee.

@ Inge, we gaan naar Marcoola, Qld.
Gisteravond laat nog gebeld met een paar vrienden van ons die er wonen. Ze waren erg enthousiast dat we komen.

Heerlijk, Yes we gaan echt. Ik kan het nog steeds niet geloven  :grin:

Groetjes van Jolanda  :up:

Hehe, Rob en Jolanda :up:

EINDELIJK!!!

Van harte hoor en gelijk geboekt, btw 2 dagen later al, moeten jullie niet het een en ander afhandelen? Ik heb het idee dat we toch wel een of twee weken nodig hebben om de boel financieel af te ronden.

Ook wel een beetje stinkend jaloers, haha

Nogmaals congratz :congrats:

Mariette

Geweldig  ,gefeliciteerd.  :cake2: :cheers:

Een paar weken terug zijn we onder andre nog in Marcoola geweest tijdens onze vakantie.
Echt prachtige omgeving daar. :up:

Heerlijk dat jullie huis is verkocht!!! Echt weer zo'n milestone in het hele traject.....SUPER!!!

Gefeliciteerd......Gr Frank

Back