Yes, wij gaan ook

Fraser island  :lol: daar noem je ook wat op  :wink: Daar geniet iedereen van........prachtig.

Goed nieuws.......
Mijn ouders komen 15 oktober naar ons toe, jeeeh.
Dat gaat gezellie worden.
Gaan we zonder twijfel met ze naar Fraser Island.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Hoi Jolanda, kan alleen maar zeggen, wauw dat is een vooruitzicht zeg !!

Onze familie komt pas als we ergens echt wonen ( hebben ze in ieder geval beloofd  :smile: )

Groetjes Jolanda.

Hoi Jolanda, we zjn nu al werkend aan het reizen naar Cairns. Op het moment zijn we in Munduberra. Sinasappels  en mandarijnen aan het inpakken.
Als er in Cairns zijn willen we beslissen waar we gaan wonen, want dan zijn we helemaal rond geweest.
Op het moment word het Queensland of rondom Perth ergens.
We zijn al drie keer in Cairns geweest op onze vorige reizen en daar vinden we het geweldig maar helaas te warm om te wonen
Misschien dat we ergens eerst een jaar gaan wonen zodat Mark zijn papieren als Australische elektricien kan gaan halen. Zijn Nederlandse zijn helaas niet geldig hier, ook al hebben we daarom het visum gekregen.
Dus we zien wel, het leven bevalt zo ook wel heel erg goed  :lol:
Nooit gedacht dat ik bijna 2 jaar in een camper zou kunnen leven hoor. We hadden hier eigenlijk maar een jaar voor uitgetrokken. Dus onze plannen veranderen iedere keer.

Maar zo horen gaat bij jullie ook alles voorspoedig. Leuk om iedere keer te lezen. Vooral dat je ouders komen. En jullie zelf doen ook geregeld leuke dingen. Blijven doen. Is een web log niets voor jouw.

Groetjes Jolanda

Hey Jolanda,

Leuk hoor jullie rondreis. Ik zag op je weblog dat jullie ook nog in Noosa waren, das niet ver bij ons vandaan.

Ja gek hé, dat je hier niet genoeg hebt aan je papieren. Rob moest ook nog het één en ander aanvragen en een cursus doen voordat hij officieel aan de bak kon. Maar als Australische elekrticien is helemaal niet eenvoudig, dat hadden we hier al gehoord.
Veel succes daarmee  :up:

Niet alles gaat hier voorspoedig hoor, we hebben ook wel onze nodige tegenslagen gehad. Maar we hebben voor dit land gekozen, en we gaan ervoor. Uiteindelijk komt alles dan wel goed. En tripjes tussendoor blijven we zeker doen, lekker genieten van het leven.

En dat m'n ouders komen vind ik helemaal te gek. Ze zouden eigenlijk komen als we hier ongeveer een jaartje zouden zitten, maar ze missen ons en ze zijn erg benieuwd waar en hoe we wonen. Ze zijn de halve wereld over geweest, maar nog niet in Australië dus voor hun ook weer een avontuur.

Ik heb er ook wel aan gedacht om een web log te maken, maar om de één of andere manier is het er nog niet van gekomen. Wie weet....

Groetjes,

Wouw zeg, wat een regen hebben we gehad, en dan die storm erbij.
Wij hebben er zelf niet echt last van gehad, maar veel mensen hier wel.
Huizen ondergelopen, bomen op daken, enz.
Het enige nadeel wat wij hadden was dat Rob geen werk had, want de hele bouw lag stil.
Maar goed, het is goed voor het land, dus we klagen niet  :grin:
Maar ik hoorde dat wij het meeste hebben gekregen, en er was weer te weinig in Brisbane gevallen.

Groetjes,

[quote author=rob en jolanda link=topic=6695.msg97816#msg97816 date=1188048934]
Maar goed, het is goed voor het land, dus we klagen niet  :grin:
[/quote]

Zo denk ik er ook over maar lekker vind ik regen niet :wink: Alles weer opgedroogd nu?

Ja inderdaad Erna  :grin:

We hebben er een tijdje over gedacht, gesproken, en toen maar besloten.
We vertrekken hier 17 november vandaan.
We krijgen eerst mijn ouders op bezoek, en als zij weggaan, gaan wij een paar dagen later.
We hebben weer helemaal "avontuur" kriebels.

Groetjes,
Jolanda

@Jolanda, inderdaad erg spannend.

Waarom Mackay?
Er is meer vraag naar loodgieters en de lonen liggen hoger.
Er is hier te veel concurentie.

De huizen zijn er ook veel goedkoper dan hier, het scheelt bijna de helft.

We gaan het gewoon proberen, we zien het wel.

Groetjes,
Jolanda

Back