Yessssssss!!!!! STNI visa Granted

Donderdagochtend zijn we nog een keer door de Ambassade gebeld met de mededeling dat onze paspoorten per courier teruggestuurd waren.

Gisteren om 10:00 uur werden de paspoorten afgeleverd.

Gelukkig toch nog goed gekomen en kunnen we, na 5 weken zonder paspoort, weer reizen.

Groetjes,
Brit
 
Tsjonge, hele nare ervaringen met de verwikkelingen van de paspoorten. Goed dat wij dit nu ook weten. Heeft er iemand ervaring mee dat je zelf naar Berlijn toe kan gaan en er wellicht op kunt wachten, ik denk van niet maar vraag het toch maar even?

En Brit, zeer veel plezier en succes in Australië.
 
Je kunt ook zelf naar Berlijn gaan. Ze zijn op maandag, woensdag en vrijdag geopend van 09:00-11:00 uur. Je kunt je visum dan afgeven en 's middags weer ophalen.
Alleen garanderen ze niet dat het dezelfde dag klaar is, dus zul je minimaal drie dagen naar Berlijn moeten om zeker te zijn dat je op ma, woe of vrijdag daar bent het paspoort af kunt geven en ook weer op kunt halen.
Maar, zover ik van iedereen begrepen heb lukt het wel in één dag. Maar ja, je weet maar nooit.

Per post gaat normaal ook heel goed en duurt dan ongeveer 2 weken.
Wij hebben gewoon pech gehad dat waarschijnlijk iemand onze envelop ergens neer heeft gelegd zonder te openen en zodoende een tijdje onze paspoorten zoek zijn geweest.

Ook kun je, je paspoorten per koerier versturen en de ambassade verzoeken om op jouw kosten de paspoorten weer retour te sturen per koerier.
Dan gaat het nog sneller en ben je er ook weer iets zekerder van dat je paspoorten niet bij de posterijen zoek raken.

Wij hebben ze aangetekend met ontvangstbevestiging verstuurd per post op vrijdag en zijn daar op dinsdag afgeleverd.
De terugweg van onze paspoorten hebben we maar door een koerier laten doen om zeker te zijn dat we onze paspoorten weer zo snel mogelijk (na 5 weken) retour zouden hebben.

Hij is mooi die oranje sticker, we koesteren onze paspoorten  :humble:

Groetjes,
Brit
 
Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik actief ben geweest op het forum.
Ben in de tussentijd behoorlijk druk geweest met het regelen van diverse zaken en de aankomende tijd zal het alleen maar drukker worden,
want onze tickets zijn geboekt en we vertrekken (EINDELIJK) op 7 januari 2006.

Voor jullie allemaal, die nog bezig zijn met de aanvraag, vertrek aan het plannen zijn of inmiddels een vertrek vast hebben staan of al gearriveerd zijn in Oz, Heel Veel Succes.

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Groetjes,

Brit
 
Ha die Brit!

Jij ook heel veel geluk in Oz! En een goede reis op 7 januari!! Time flies!!

Groetjes Lin
 
Ook van ons een prettige  :plane: en alvast een goede aankomst.

Waar gaan jullie heen???

GR.
Rene
 
Bedankt.

Ja, de tijd vliegt voorbij. Moet nog een hoop regelen. Weet af en toe alleen niet waar ik moet beginnen.

Wij gaan naar Melbourne.

Gr. Brit
 
[quote author=Brit link=topic=1523.msg33719#msg33719 date=1130490234]
Ja, de tijd vliegt voorbij. Moet nog een hoop regelen. Weet af en toe alleen niet waar ik moet beginnen.
[/quote]

Take one step at a time! En je komt er vanzelf!
Groetjes Lin
 
Van mij ook heel veel geluk toegewenst en een goeie vlucht in jan.

Groetjes Sander :up:
 
[quote author=M5 link=topic=1523.msg33834#msg33834 date=1130523313]
Van mij ook heel veel geluk toegewenst en een goeie vlucht in jan.

Groetjes Sander :up:
[/quote]

Jij heel veel succes met je a.s. vertrek over 1 1/2 week.
Is het toch nog een stuk sneller gegaan dan je dacht.
Fijn om Lin en kids weer terug te zien.

Gr. Brit
 
Back
Top