Zeewaardig inpakken

Omdat wij niet zoveel spullen meenemen (ongeveer 8 m3) pakken wij ook alles zelf in. Echter wij nemen wel enkele meubelstukken mee. Nu begreep ik dat je deze het best in noppenfolie met foam in kunt pakken. Weet iemand waar ik dit voor een redelijke prijs kan kopen en dan dus geen rol van 100 m, want zoveel heb ik bij lange na niet nodig. Of heeft iemand een ander idee hoe je dit het beste in kunt pakken? Het gaat om een fauteuil, 2 kastjes, wat planken en nog wat schilderijen.
 
Ik heb nog een vraag. Een vriendin van mij vertelde dat het vrij normaal is dat het zoute zeewater in de containers terecht komt en je spullen aantast. Een vriend van haar kon na zijn internationale verhuizing bijna alles weggooien. Is dit een spookverhaal of heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
 
Internationale verhuisbedrijven gebruiken speciaal karton, hier zit een binnenlaag van plastic in. Dit gebruiken ze (in combinatie met tape) om je meubels in te pakken. Dit voorkomt dat de zoute lucht je spullen aan kan tasten.
 
Is bij mij ook een keer gebeurd, halve meter zout water in de container, veel kon weggegooid worden, was wel goed verzekerd.
Laatste keer goed gegaan, zelfs niets gebroken.

groetjes Johan
 
bij ons alles in de noppenfolie en ook gewoon kartonnen dozen... alles 100% aangekomen, geen spoor van waterschade of zout oid te zien.
 
Gitaren: Dat is bewerkt hout en mag dus gewoon Australie in.

Koffers: Er is geen limiet aan het aantal koffers, alleen aan het gewicht. Aangeraden wordt om te zorgen dat koffers niet zwaarder zijn dan 30 kilo per stuk.


ja ok, maar soms zeggen e dat je max 30kg per persoon mag hebben en niet 60kg per koppel. dus als je drie kofers hebt van 20. dan heeft 1 iemand 40kg en de ander 20kg en dus lappen.
 
huh?? Really???? Niet bij Singapore Airlines, ze kijken naar het totaal voor het aantal reizigers in de 'party'
 
Back
Top