Flauwekul,
Ik ben verre van perfect en zou dat ook zeker niet willen zijn.
Edit: Ja, en nu is het mijn beurt om boos te worden. Even een post editen zodat het weer compleet anders wordt. Voor de lezers van dit topic, Linda schreef dus na mijn laatste reactie: Was iedereen maar zo perfect als jij Hawk Daarop had ik het bovenstaande geantwoord.
Ja en dan een gedeelte van mijn vorige reply overnemen. Ja, dat is ook zo populair.
Heel fijn dat er niet over dit onderwerp gediscussierd kan worden.
De titel geeft het reeds aan.
En ik zeg erbij, ja, in Nederland zijn er nu een keer ook van die bedrijven die zo doen. Wie weet net zoveel als in Australië!
Mijn baas is er één die daar wel van houd. Hé wat fijn, dat ik nu ontslag heb genomen en dat ik hem hier even voor schut kan zetten.
Die hield er dus van om te zeggen: "Ik kom erop terug". Die afspraak kwam hij dus NOOIT na.
Zo weet ik ook een bedrijf die ervan houdt om geen klantenservice te bieden / afspraken niet na te komen: UPC NEDERLAND!
Die moet ik nu nog steeds, 2 1/2 week voordat ik uit Nederland vertrek, achter hun vodden aanzitten. GGGRRRRR!
Heb je nu je zin?!
Ik vraag me af wat ik hier eigenlijk fout doe? Klaag ik teveel? Als dat niet mag, okee prima hoor.