Zijn er bedrijven in Australie die wel hun afspraak nakomen?!?!?

Ook al is dit de kletsdoon, wel graag ee béétje on-topic blijven! Nu weten we het wel van die boom.
 
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af wat er mis is met je boom.

Goed, we moeten van onze baas  :-D weer on topic. Zijn er bedrijven in Australië die wel hun afspraak nakomen?!?!?

Jazeker, dat zijn de bedrijven die wij daar gaan neerzetten en de bedrijven die weten dat dat één van de simpele formules is om succes te maken.
En nu nog even de situatie in Nederland:
Er zijn inderdaad bedrijven die hun afspraak wel nakomen en die zijn altijd een stapje voor op degenen die dat niet doen.
 
Flauwekul,

Ik ben verre van perfect en zou dat ook zeker niet willen zijn.

Edit: Ja, en nu is het mijn beurt om boos te worden. Even een post editen zodat het weer compleet anders wordt. Voor de lezers van dit topic, Linda schreef dus na mijn laatste reactie: Was iedereen maar zo perfect als jij Hawk Daarop had ik het bovenstaande geantwoord.

Ja en dan een gedeelte van mijn vorige reply overnemen. Ja, dat is ook zo populair.
Heel fijn dat er niet over dit onderwerp gediscussierd kan worden.
De titel geeft het reeds aan.

En ik zeg erbij, ja, in Nederland zijn er nu een keer ook van die bedrijven die zo doen. Wie weet net zoveel als in Australië!
Mijn baas is er één die daar wel van houd. Hé wat fijn, dat ik nu ontslag heb genomen en dat ik hem hier even voor schut kan zetten.

Die hield er dus van om te zeggen: "Ik kom erop terug". Die afspraak kwam hij dus NOOIT na.
Zo weet ik ook een bedrijf die ervan houdt om geen klantenservice te bieden / afspraken niet na te komen: UPC NEDERLAND!
Die moet ik nu nog steeds, 2 1/2 week voordat ik uit Nederland vertrek, achter hun vodden aanzitten. GGGRRRRR!

Heb je nu je zin?!
Ik vraag me af wat ik hier eigenlijk fout doe? Klaag ik teveel? Als dat niet mag, okee prima hoor.
 
[quote author=linda link=topic=5674.msg72943#msg72943 date=1160658485]
hey Suske....biertje? :lol:
[/quote]

we proosten op BlueScope Steel
 
Sorry Linda,

Nederlandse bedrijven en service ?? Dat gaat niet samen. Vraag maar eens aan Amerikanen die in Nederland zijn of zijn geweest. Ook hier in Australie (Perth) merken we dagelijks weer dat de Nederlanders (en bedrijven) veel zouden kunnen leren van wat service verlening is. Voorbeeldje: Gaat Ellen bij een winkel kleding passen, en wil ze een net iets andere maat, dan gaat een van de verkoopsters dat voor haar halen. Ook de service en de vriendelijkheid in de winkels, restaurants etc staat echt een paar stappen hoger op de ladder dan in NL. Er zijn best wel eens mensen die chagerijnig zijn, maar naar onze beleving zijn ze dat hier net zo weinig als dat ze het in Nederland niet zijn ... Als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Perthpete
 
OOOeeepsss, Linda, sorry hoor, ik had even te snel gerageerd zonder goed door te lezen geloof ik ;-(

Maar we denken er dus hetzelfde over!
 
Hallo allen,

Zitten nu twee weken in dit heerlijke land en ik moet zeggen. Jullie hebben allemaal gelijk!!! Het is heerlijk rustig aan en ja je moet overal achteraan bellen. Maar ik probeer de laatste maanden van al mijn verzekeringen ect af te komen. Nou dit val echt niet mee. Een simpele verandering bij planet in Nederland heeft mij al de nodige telefoontjes, mails en brieven gekost. Ook ziektekosten verzekeringen ect.

Je moet maar zo denken dit behoort bij het gehele emigratieproces. Laat je niet ontmoedigen, zoals ik eerder heb geschreven het is het waard.

Nog een kleine opsteker. Heel veel aardige mensen( behalve de autoverkoper die zijn afspraken niet na kwam en die ik he liefst over zijn bureau wilde trekken, hahahahaha!!) die je overal mee willen helpen.

Zat gisteren in voetbalstadion met familie bij de wedstrijd Adelaide United-Miami FC met Romario ( beste tijd gehad, Arrogant!!!) Naast ons een man die vervolgens met ons in gesprek raakte allerlei adviezen. Mailadres, telnummer ect. Zo ook de buurman op caravanpark, de mevrouw op het strand die ons Nederlands hoorde spreken, de cassiere ect.

Veel sterkte allemaal en hopelijk tot in Australie

Wim
 
Hai Wim en Ellen,

Fijn dat het allemaal zo lekker gaat en jullie het zo naar je zin hebben.

Hoe ben je trouwens zo op het caravanpark gekomen en is dat een beetje betaalbaar.
En kun je daar een tijdje blijven ook al zit je zo in het hoogseizoen?

Mariette
(Klinkt ondertussen misschien wel vervelend maar als ik iedereen zo eens aanhoor kan ik gewoon niet meer wachten, eigenlijk ben ik er helemaal klaar voor!)
 
Hoi Kallie,

Noe even klein berichtje of topic. Caravanpark gewoon via internet en nee Op twee caravanparken konden we niet langer dan een week verblijven. Dit wilde wij echter ook niet. Deze parken waren redelijk duur $700  voor een week. Niet in vergelijking met Nederland natuurlijk!!
 
Back
Top