[quote author=Clogwog link=topic=4671.msg59815#msg59815 date=1147950300]
Nannup betekent in de local Aboriginal taal zoiets als: The place to be. Ze verkopen hier ook t-shirts met New York, Londen, Paris, Nannup erop. Echt geweldig, die moeten we echt hebben. Simone, als je hier in de buurt komt moet je zeker eens langs komen, of wij komen naar Bridgetown. Altijd leuk, op de koffie bij mede nederlanders. Die zijn hier niet zo veel. Qua werk klopt het echt wat je zei, Eric is een ITer en heeft hier echt moeite om werk te krijgen. Hij heeft al wel wat contacten gelegd maar voorlopig zit er nog geen vast werk in. Dat gaat allemaal niet zo vlot. Er gaat hier bijna niets heel vlot, maar daar hebben we indirect voor gekozen: de lifestyle. :lol:
Van het weekend was hier trouwens een bijeenkomst over een besluit van het waterleidingbedrijf van WA: ze willen de Yaragadee leegpompen om Perth in de toekomst van water te voorzien. Dat zou hier een grote ramp betekenen in het Zuidwesten. Wij gaan dus op de barricaden! Heel Nannup rijdt rond met een sticker: Save the Yaragadee! Misschien een idee om de mensen in Perth ook te waarschuwen over dit bizarre idee van Watercorp?
[/quote]
Ja, dat lijkt me echt een stom idee, van de Yaragadee! Alsof het zuidwesten geen water nodig heeft!! :roll: En het wordt ook alleen maar drukker in het zuiden, dus meer water nodig.
Het is ook niet alsof er zo veel meer regen daar valt dan in Perth!
Mmm, ik kijk uit voor die sticker als ik in de buurt ben!
Ja, we moeten een keer afspreken, ooit! (ik beloof niks, van ik ben heel slecht met dingen afspreken, zelfs met goede vrienden!! ha ha!)
Oh, en als jullie vanaf September ooit een builder/carpenter nodig hebben: mijn vader is weer voor zichzelf begonnen

Oh wacht, die is die eerste maanden wel nog bezig met een huis voor een vriendin bouwen, maar goed, vanaf 2007 dan misschien, ha ha!
groetjes
Simone
p.s. wat voor werk zoek jij trouwens?