Fijn hoor Ingrid!!!
das toch een hele geruststelling, en je kunt nooit spijt krijgen dat je het niet geprobeerd hebt!!!!!
Je hebt vette pech gehad dat de situatie in de wereld alles beperkt , iedereen heeft er wel op 1 of andere manier last van heb ik het idee.
wij hebben weer geen ene malle moer overgehouden aan de verkoop van ons huis, nul, maar ook geen schuld gelukkig, maar toch het is toch net ff anders dan je je voorgesteld had.
en dan heb je ook mensen die nog ff moeten zeggen dat we dat niet slim hebben gedaan dan.
onze andere optie was verhuren aan een bedrijf die er werkenemers inzet, 4 mannen die een gasfabriek gaan bouwen, nee daar knapt je huis van op, dan heb je ff geen dubbel lasten , maar is je huis wel 20 tot 30.000 minder waar omdat het uitgewoond is, dus wat nou slim,
ik kan me daar zo over lopen opfokken over dat soort stomme misgunde opmerkingen.
jullie zullen ook weleens daarvan geproefd hebben denk ik wbt jullie terugkeer, maar daar moet je dan maar hard om lachen, je hebt wel je nek uitgestoken en het geprobeerd, de meesten durven dat niet eens.
succes en heel veel geluk in Nederland met jullie nieuwe huis, pluk de dag en geniet van elkaar.