Tekkel
XPdite Sponsor
Het hoofd wil niet meewerken. Op sommige dagen krijg ik al last van hoofd en oorpijn als ik naar de bodem van mijn zwembad duik. Klaren is een langdurige en soms zelfs onmogelijke klus voor me :-(Waarom niet??
Bart
Het hoofd wil niet meewerken. Op sommige dagen krijg ik al last van hoofd en oorpijn als ik naar de bodem van mijn zwembad duik. Klaren is een langdurige en soms zelfs onmogelijke klus voor me :-(Waarom niet??
Laatst wel het een en ander geprobeerd met de doc, maar tot nu toe geen resultaat :-(Jakkes, wat jammer!
Medisch gezien niet aan te doen??
Laatst wel het een en ander geprobeerd met de doc, maar tot nu toe geen resultaat :-(
Bart
Dat is wel rot.... slaat ook nergens op als je ziet hoe goed de oudste zwemt....Kinderen 10 jaar en jonger worden niet alleen toegelaten in een zwembad. Zij moeten aktief begeleid worden door een 'competent' volwassenen.
Dat is wel rot.... slaat ook nergens op als je ziet hoe goed de oudste zwemt....
Maar goed, nieuw land, nieuwe regels....
En terecht!Wacht maar tot je een zwembad hebt. Komen ze gewoon in JOUW tuin kijken of je wel een hekje om JOUW zwembad hebt staan
In 2006 ging ik White Water Raften ergens bovenin QLD. Toen moesten we een formuliertje tekenen waarin we aangeven dat ze niet aansprakelijk waren jadajadajada. Die man wist het in de bus naar de rivier leuk te brengen "Are there any Americans here? Yes? Get the hell out of my bus and sign this paper first. You are not from the States? Good, please sit down and read this paper. After you read it, sign it. No, not you stupid Americans, you just have to get out and sign it first!"En toch.... Het feit dat het VERPLICHT is druist wel een beetje in tegen mijn natuur... En dat dan ook nog iemand 1x per jaar komt kijken of het er nog staat....
In Nederland hebben we een ziljoen sloten, tientallen rivieren en her en der een zwembad. Nergens een hek, nooit gehoord dat er hier nu zoveel kinderen verdrinken. En denk even terug aan je jeugd. Speelde jij langs de slootkant? Kikkervisjes scheppen enz.?
Maar anyway, it's just me. Wordt soms een beetje moe van de huidige tendens dat we elk risico uit willen bannen. Hoorde gisteren zelfs al in een TV reclame voor wasmiddel de waarschuwing dat je het niet op moest eten
Lijkt Amerika wel onderhand....
Back on topic