Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to Kennis-Koen's post in the thread Going sustainable with Like Like.
    Alweer ruim een jaar geleden dat dit thread voor het laatst is geüpdate. Ik zal ook even mijn bijdrage doen. Het lijkt me moeilijk... om...
  • afterbang
    afterbang reacted to BobtheCactus's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Love Love.
    Hey wat goed man!! Gefeliciteerd!!
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    Het is erg lastig ja, zeker gezien het feit dat China echt 'alles' maakt tegenwoordig. Als ik alleen al kijk naar 'mijn' wereld van...
  • FOL
    FOL reacted to afterbang's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    Update on the update ;) Na heel wat opvolging van mijn zijde is het er nu dan toch van gekomen! Werken voor een Australisch bedrijf :o...
  • FOL
    FOL replied to the thread Het grote auto topic.
    Privacy is een ding, maae binnen een groter thema. ik zie China als grootste bedreiging van de wereld zoals wij die kennen in het...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    Update on the update ;) Na heel wat opvolging van mijn zijde is het er nu dan toch van gekomen! Werken voor een Australisch bedrijf :o...
  • afterbang
    Ben trouwens eens wat vragen aan het stellen over privacy (ik neem even aan dat dit is waar je op doelt?). Ben benieuwd wat er terug...
    • 1790223171497.png
  • afterbang
    Doe het in 80 liter increments ;)
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    Ik ben bang als ik mijn auto moet vullen met 270 liters benzine.
  • afterbang
    De daily driver had dorst..... De prijzen (voor diesel) zijn wel echt schokkend op het moment! Normaal zijn dit Kimberley/Cape York...
    • IMG_6292.jpeg
  • afterbang
    Thanks voor checken 👍 Had Smart ook nog gebeld maar er zijn nog geen #5’s in het land naar het schijnt. November, December pas lijkt...
  • afterbang
    afterbang reacted to AdInSydney's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    De beurs was leuk, maar ook een beetje teleurstellend. Veel nieuwe EVs gezien. Voornamelijk Chinese merken, sommige nog nooit van...
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    Net even met de motor pad, en kwam deze tegen ;)
  • afterbang
    afterbang reacted to A. & S.'s post in the thread Vastgelopen op de voorbereiding with Like Like.
    Goeie vragen! En jammer dat het tegenzit/ tegenzat. Bij ons duurde de Skills Assessment ook veel langer, evenals het beoordelen van de...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Even Voorstellen Kennis-Koen.
    Welkom Koen! 2 eilanden dus. De één iets kleiner dan de ander! Kununurra... Waar we een klein issue met de auto hadden en de monteur...
Back