Latest activity

• Wilsil
    Wilsil reacted to AdInSydney's post in the thread Going sustainable with Like Like.
    Dat is een beetje een mythe. Niemand rijdt van Perth naar Adelaide of naar Darwin; dat is hier gewoon geen ding. Ik reed in Nederland...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Credit card surcharges.
    • IMG_6403.jpeg
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Credit card surcharges.
    Ik zag al online systemen een nieuwe fee introduceren: Platform Fee. Toevallig dezelfde kosten als de card surcharge natuurlijk.
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Going sustainable.
    2 auto’s hebben, 1 EV, 1 ICE zal voorlopig een goede middenweg zijn voor veel huishoudens. Als ik naar ons zelf kijk: 1 EV in...
  • FOL
    FOL replied to the thread Het grote auto topic.
    Zeker, America heeft zich ook niet erg betrouwbaar opgesteld, zeker de laatste tijd onder Trump. Maar doen alsof de US "zo slecht"...
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Going sustainable with Haha Haha.
    Misschien kunnen ze er een windmolen op zetten. #PerpetuumMobile ;)
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    Ik heb het niet gezien. Maar wel wat analyses gelezen uit de automotive en/of security hoek. Geloof niet dat er veel onder de indruk...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    "...of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt, je bent het haasje..." Jullie mogen kiezen welk land de hond en de kat is ;)...
    • Screenshot 2026-09-29 at 16.05.23.png
  • afterbang
    Misschien kunnen ze er een windmolen op zetten. #PerpetuumMobile ;)
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Credit card surcharges with Haha Haha.
    Als dit nieuws waar is (geplukt van Albo's eigen, geverifieerde Facebookpagina), neem ik er vanavond een extra borrel op. Scheelt toch...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    Meer America. Zelfs Nederland is bezig om niet Microsoft te gebruiken. Zweden en Denemark heeft al een eigen system voor de overheid.
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Going sustainable.
    Wij rijden een EV die door de zon geladen wordt met de panelen op ons dak en een charger in onze garage. We zijn in de 2.5 jaar dat we...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Going sustainable.
    Dat is een hele lange verlengsnoer.......................
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Going sustainable with Haha Haha.
  • afterbang
    Electrisch vliegen is nog even weg volgens mij ;) Maar wie weet ooit!
Back