LaStaVaZa van Lamarck

Kijk, dat is goed nieuws! Lekker genieten van je eigen stuff :)

Denk je nog even aan een update van je verlanglijstje? Want ik ga er vanuit dat we nu niet alles meer mee hoeven te nemen?
 
vanochtend onze eerste redbackspider hier gezien. Nou hadden we er ooit drie gezien in de outback, zo groot als een speldeknop. Dus was ervan overtuigd dat ze klein zijn. Deze niet. Zo groot als mijn duim. Slik.

Waar jij natuurlijk "gebiologeerd" naar hebt zitten staren....

Zo erg zijn ze niet toch?
(dat is tenminste wat de reisleiders ons altijd vertelden...)
 
eigenlijk vind ik al tijden dat er weer eens update bij zou moeten, en ondertussen staan we al op pagina 2. Ik weet alleen niet zo goed wat er nog voor interessants te melden valt... werk gaat zijn gangetje, kinderen op school ook, manlief thuis is lekker bezig en netwerkt er een eind op los, en verder gebeurt er niet zo veel. Niet dat het saai is, juist niet. Verjaardag hier, strand daar, speeltuin, zonnetje, we vermaken ons prima. Maar niet echt iets bijzonders...
Maar nu heb ik dan toch weer iets extra's: we hebben voor het eerst logees gehad. Voor twee nachtjes, en het was erg gezellig.
Ik heb alleen een beetje de indruk dat het voor dit land ook niet heel bijzonder is... maar wij vonden het leuk.
Wie het was?
Drie keer raden.
 
eigenlijk vind ik al tijden dat er weer eens update bij zou moeten, en ondertussen staan we al op pagina 2. Ik weet alleen niet zo goed wat er nog voor interessants te melden valt... werk gaat zijn gangetje, kinderen op school ook, manlief thuis is lekker bezig en netwerkt er een eind op los, en verder gebeurt er niet zo veel. Niet dat het saai is, juist niet. Verjaardag hier, strand daar, speeltuin, zonnetje, we vermaken ons prima. Maar niet echt iets bijzonders...
Maar nu heb ik dan toch weer iets extra's: we hebben voor het eerst logees gehad. Voor twee nachtjes, en het was erg gezellig.
Ik heb alleen een beetje de indruk dat het voor dit land ook niet heel bijzonder is... maar wij vonden het leuk.
Wie het was?
Drie keer raden.
ik denk dat ik het weet :D
 
eigenlijk vind ik al tijden dat er weer eens update bij zou moeten, en ondertussen staan we al op pagina 2. Ik weet alleen niet zo goed wat er nog voor interessants te melden valt... werk gaat zijn gangetje, kinderen op school ook, manlief thuis is lekker bezig en netwerkt er een eind op los, en verder gebeurt er niet zo veel. Niet dat het saai is, juist niet. Verjaardag hier, strand daar, speeltuin, zonnetje, we vermaken ons prima. Maar niet echt iets bijzonders...
Maar nu heb ik dan toch weer iets extra's: we hebben voor het eerst logees gehad. Voor twee nachtjes, en het was erg gezellig.
Ik heb alleen een beetje de indruk dat het voor dit land ook niet heel bijzonder is... maar wij vonden het leuk.
Wie het was?
Drie keer raden.


Mmm, moelijke vragen worden vandaag de dag op het forum gesteld. Even nog een nachtje over slapen ;-)

Goed om te horen dat het zo zijn gangetje gaat. Soms is geen nieuws ook goed nieuws.
Have fun!
 
Destination reached zou ik zeggen. Maar blijf gerust posten hoor! Ook (juist) die alledaagse dingen zijn interessant!

@Afterbang: Leuk gevonden! "clochard" hoe kom je erop? By the way: waar heb je de granny flat voor nodig? Voor later of komt er een familiestuk mee?
 
Back
Top