Motorrijders

vorig jaar nog voor het laatst gereden en rij toch echt prettiger in Nl dan hier- mijn motor staat nog bij mijn ouders thuis in de schuur en die blijft daar ook, zodat ik wat leuks heb om mee te spelen als ik daar op vakantie ben.. :evil:


Ik ben motor rijder to the bone, dus daar zal het never aan liggen.. :up:  maar ik pak alleen de motor pak als het lekker weer is -
 
[quote author=Bear link=topic=2313.msg56748#msg56748 date=1145502655]
Tja, wanneer is motorrijden veilig. Ik weet niet wanneer je voor het laatst motor hebt gereden in Nederland. Maar vorig jaar was het nog alles behalen veilig. Gewoon goed anticiperen, zorgen dat je gezien word en zorgen dat je vooraan rijd  :-D
Tja warm, teveel regen, pekel, storm, etc etc 
Je bent een motorrijder of je bent het niet......... :evil: :up:
[/quote]

Ik sluit me helemaal bij Barry aan: ik anticipeer zo goed mogelijk, geef mijn ogen goed de kost en pas mijn snelheid aan aan de weersomstandigheden, verkeersomstandigheden en het wegdek.

Ik draag jeans, een helm, handschoenen en een DriRider jacket compleet met beschermende pads en de warmte valt mij zomers mee.. zolang je maar rijd! Stilstaan bij stoplichten is idd even geen pretje maar dat is maar van korte duur dus dat mag de pret niet drukken !

Veel rijplezier everyone !

Ingrid  :cool:
 
[quote author=Bigpete link=topic=2313.msg56752#msg56752 date=1145504432]
wat voor motor rij je aussielover?
[/quote]

Een Honda VT 250 Spada !

Maar ik ga zsm upgraden naar een bigger license and bigger bike !  :up:

Ingrid  :cool:
 
Gixxerr is de deur uit, is nu een supermotard voor in de plaats gekomen.
 
Sterker nog: een damesbrommer!  :laugh:

Maar dan bedoel ik de Honda VT250 spada hé.

Een supermotard is namelijk vet cool.
Gaat wel geen 200, maar in de stad rij je er iedereen af.

KTM.jpg



Vette klappen, snel thuis!!
 
lijkt me niet echt goed om in de stad rond te scheuren, ik rij ook graag motor en ook graag snelle bochten maar op de buitenwegen. zelf rij ik ducati maar vind die supermotards wel heel bijzonder.(is ducati er geen een aan het ontwerpen nu????????????)
 
[quote author=hans964 link=topic=2313.msg57307#msg57307 date=1145904591]
lijkt me niet echt goed om in de stad rond te scheuren, ik rij ook graag motor en ook graag snelle bochten maar op de buitenwegen. zelf rij ik ducati maar vind die supermotards wel heel bijzonder.(is ducati er geen een aan het ontwerpen nu????????????)
[/quote]

Zo ver ik weet heeft Ducati geen echte 1 pitters. En een supermotard is een 1 pitter 4-takt van 250-600 cc.
Oorspronkelijk ontworpen als enduro, maar met dikke wegbanden.
Door het brede Renthal stuur kun je 'm in elke korte bocht leggen, en hij weegt trouwens nog geen 100 kilo!
Je kunt er trouwens ook geweldige wheelies mee trekken. :up:
 
dat 1 pitter is niet heilig voor een motard :

DSCN6270.jpg


Doe mij die maar.... V-twin 450/550 cc

En Duc heeft wel zeker 1 pitters gemaakt (maar nu niet meer) al rijden er wel super mono's rond op basis van duc's met een geamputeerde cylinder waarme je dus wel weer een 1 cylinder hebt.
 
Was da nou :? Regen bandje voor en slik achter??
 
las in een blad een stukje over ducati en een nieuw type incl.foto, lijkt verdacht veel op een s.m.
geloof best dat je jezelf aardig kan uitleven op zo'n machine.

bedankt red voor de aanvulling
 
[quote author=hans964 link=topic=2313.msg57413#msg57413 date=1145983341]
las in een blad een stukje over ducati en een nieuw type incl.foto, lijkt verdacht veel op een s.m.
geloof best dat je jezelf aardig kan uitleven op zo'n machine.

bedankt red voor de aanvulling
[/quote]

dat is de ducati hypermotard.. ik ben zelf niet echt een grote fan van supermotard's maar dat is best een geil ding ^^
en wat vinden jullie van de yahama mt-so
 
[quote author=Bartman link=topic=2313.msg57448#msg57448 date=1145994981]
Wij willen plaatjes zien, wij willen plaatjes zien.......
[/quote]

Ducati-HyperMotard.jpg

de duc hypermotard

en dit is de beeldschone mt-so (helemaal verliefd :p:p
yamaha_mt-os.jpg


en deze is ook zeker niet verkeerd
_018.jpg

de ktm super duke
 
Bij Yamaha hebben ze voor het ontwerp van de MT-SO heel goed naar Buell gekeken....

Maar beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen (daar zijn de aziaten immers groot mee geworden), om daarna het origineel te overtreffen.

Is die rode koplamp trouwens wel "street legal" ?
 
cr5002.jpg


Honda CR500, heb er een in Ledenon (Frankrijk) rond zien gaan op het circuit tussen de wegracers..... was erg vernederend voor de heren wegracres :) CR was trouwens wel overladen met HRC onderdelen wat ook helpt.

Remember valves are for toilets !! (en daarom rij ik 2-takt)
 
Back
Top