Motorrijders

Een motor waar ik dus nog dood niet op gevonden wil worden is juist die Harley.....of al die namaakcustoms en choppers van de bekendere japanse merken...Doe mij dan wel weer een jap (of italiaan a la Laverda) maar dan wel weer richting sportief tot zeer sportief..

Een bekende motorhandelaar aan deze zijde van het land zij ooit eens over japanse namaakcustoms, choppers etc....het zijn geen motorfietsen, maar het is leuke handel.....we kunnen er goed aan verdienen....
 
[quote author=Eerainuh link=topic=2313.msg57843#msg57843 date=1146296576]
180  in een 60km zone? Wat een lul zeg. Excusez m'n Frans.
[/quote]

Mwa, valt wel mee hoor...

Boeren weggetjes die superoverzichtelijk en recht zijn en zonder kruisingen, zijn hier in NL vaak genoeg 60 km/u. Met een supersport motor zit je zo aan de 200.
Ergo, vrij ongevaarlijk, en m.i. ook niet iets waar zo moeilijk over gedaan moet worden (90 in een woonwijk is veel gevaarlijker, en dat is soms 'maar' 40 km/u te hard).

BigPete: gIk ben van een gixxer 600 k1 overgestapt op een husqvarna 570 TE omgebouwd tot SM, en binnen 3 weken weer overgestapt naar een echte fabrieksaf-SM een husqvarna 570 SMR.

Kheb een tijdje die huskie TE gereden en moest toen verplicht op de gsxr...maar ik voelde me niet relaxt...Voetje uit willen steken en dergelijke :p
 
het vervelende is na zo'n snelheid dat je 6 weken lang niet in je brievenbus durft te gluren.
een acceptgiro'tje gaat nog maar een vriendelijke uitnodiging van de rechter om even te komen vertellen
wat je beweegredenen zijn geweest om die gashandle zo open te trekken wordt je niet vrolijker van.
spreek niet uit ervaring maar heb waarschijnlijk veel geluk gehad (250km p/u+)
 
Hey een motor thread :)

Ik rij rond op een Ducati Monster 900 Dark met twee Termignoni race pijpen. Doe moet natuurlijk wel mee naar Ozzy ;) Alleen oppassen dat je daar niet tegen een kangeroo botst ofzo :p

monster.jpg


Even dit draadje lezen.... :)
 
[quote author=Bartman link=topic=2313.msg29676#msg29676 date=1127929233]
Okee dan, iedereen die mijn MARTIN heeft beledigd ff opletten:

Eind jaren 70 maakten de japanners al heel snelle motoren, sneller dan de britten en italianen (en zeker sneller dan duitsers).....[/quote]

Precies! Mijn eerste motor was dan ook een Honda CB-750 K2 uit 1976. Later uitgeroepen tot motor van de eeuw en de eerste Superbike... Geweldige fijne -en mooie- motorfiets :)
 
Rijden in ozzy eigenlijk ook Honda Monkeys rond? Ik heb 'vroeger' altijd zo'n ding willen hebben... ;)

old_03_z50m_sml.jpg


honda_2006_model_home.jpg
 
vroeger in Engeland had ik zo een ding.

Wel erg lachen.

maar in Oz heb je veel meer ruimte, dus wordt het een Quad  :-D
 
ondanks dat ik nu ducati rij moet ik 4np toch gelijk dat de honda cb 750 serie iets aparts was
heb er met veel plezier op gereden en deze machine kwam/komt behoorlijk van zn plaats.
 
[quote author=hans964 link=topic=2313.msg59499#msg59499 date=1147716006]
ondanks dat ik nu ducati rij moet ik 4np toch gelijk dat de honda cb 750 serie iets aparts was
heb er met veel plezier op gereden en deze machine kwam/komt behoorlijk van zn plaats.

[/quote]

Zeker weten ;) Maaruh.. dus ook van de 'seven fifty' naar een ducati gegaan? ;)
 
[quote author=4np link=topic=2313.msg59527#msg59527 date=1147730872]
Zeker weten ;) Maaruh.. dus ook van de 'seven fifty' naar een ducati gegaan? ;)
[/quote]
ik heb er nog wel wat tussen gehad zoals de kawasakiiiiiii gpz, daarna naar de winkel gegaan om een MONSTER
te halen (wie was er nu nog meer van een 750 honda naar een monster gegaan?) :up:
heb nog wel zitten pijnzen om aan een supersport te beginnen maar ik neem geen motor mee naar australie
en wacht ik maar even tot ik daar ben. Invoeren van een motor daar kost nogal wat en als ik de monster mee zou nemen
weet ik niet of die door de keuring heen komt (120 DcB mag daar denk ik ook niet) :lol:
 
sja, maar even kijken. Eerst maar een visum krijgen, dan ik die duc altijd nog in de verkoop doen. Maar als het allemaal doorgaat wil ik daar sowieso een bike :)
 
[quote author=4np link=topic=2313.msg59613#msg59613 date=1147805613]
sja, maar even kijken. Eerst maar een visum krijgen, dan ik die duc altijd nog in de verkoop doen. Maar als het allemaal doorgaat wil ik daar sowieso een bike :)
[/quote]

weer een duuc? 
 
[quote author=4np link=topic=2313.msg59753#msg59753 date=1147893799]
Uiteraard, al vind ik een MV of een Aprillia RSV mille ook wel ok ;)
[/quote]

die rsv mille zijn wel uber...
maar mv heeft toch veel probleme met bedrading of verschilt dat per type ???
 
Daar mag je niet over klagen als je het daarvoor over een 'duc' had .... (?)  :-D
 
[quote author=FOL link=topic=2313.msg59881#msg59881 date=1147970363]
Daar mag je niet over klagen als je het daarvoor over een 'duc' had .... (?)  :-D
[/quote]

haha :) Maaruh, mijn monster heeft nog nooit bedradings trouble gehad. Volgens mij is dat meer iets van de modellen van voor 2000
 
of de bekende uitspraak die vaak gehoord heb: ducati, stuk gaat ie.
rij er nu alweer 8 jaar op zonder echte problemen (wel es wat imbusjes kwijtgeraakt uit het motorblok maar ja)
 
Back
Top