Niet langer dromen, maar doen!

Hé Cor, het is me de laatste tijd een beetje ontgaan (geen of zeer slecht internet), maar getsie wat balen dat ze zo star zijn geweest.

Als ik lees hoe veelzijdig je bent, dan moeten ze toch haast ergens een plaatsje voor jullie hebben.

Veel succes de komende tijd enne......half 2013?.......ga ervoor!!!!!!!
Wij duimen ;)
 
Ohja!
Ik geloof dat bepaalde dingen zich niet zonder reden op een bepaalde manier ontwikkelen. Het is gewoon geen 'standaard route' en dat is vast niet zonder reden. Het zorgt ervoor dat je beter over je stappen na gaat denken. Lukt het niet, dan moet je met nóg een beter plan komen. Duurt het langer dan gedacht, dan ben je gewoon nog langer nodig op de plaats waar je bent.

Misschien loopt deze weg wel dood, moeten we een andere kant op. We zullen er wel achter komen. Voorlopig zoeken we de stukken en scherven bij elkaar en maken er een nieuw plan van. Het spel is nog niet uitgespeeld, we hebben nog troeven in handen. Zoals ik hierboven al schreef ga ik het nu samenvoegen met andere toekomstzaken. De volgorde is omgedraaid, maar de inzet niet.

Thank you guys. We appreciate your support and we'll keep you posted.
 
Zo, CV-tje (Curriculum, niet de Centrale Verwarming, die moet nog) weer helemaal up to date. Nu nog een beetje tijd vinden om hem rond te sturen. Veel uitzoekwerk.
Inmiddels ook maar begonnen aan een Master opleiding Engels. Geen idee of het wat waard is en of het lukt in een korte tijd, maar we gaan het gewoon proberen. Tussendoor ook nog maar wat werken en de keuken afmaken.
Drukdrukdruk.
 
Yeah dude, het is wel een hobbelpad waar je op zit.

In Project Management hoor je veel termen. Milestones is er daar één van. Maar in een afgelopen project wat nogal vaag was en er dus niet echt milestones gedefinieerd konden worden hadden we het maar over Landmarks. Dingen ergens in de verte die we ooit op een nog nader te bepalen manier wilden bereiken.

Nu, jullie hebben nu wellicht even geen heel duidelijke milestones maar het Landmark heb je nog in beeld!
 
Weer wat e-mails "gezaaid". Hopelijk komt er wat op. De eerste 3 reacties zijn niet om direct blij van te worden, maar laten wel hoop op vervolg. Eerst maar zien zo veel mogelijk kansen te creëren, daarna (alleen als het écht nodig is) misschien maar een rondreis maken langs alle potentiële werkgevers. Liever niet, want alleen de tickets kosten al 3 à 4 duizend euro en die kunnen we goed gebruiken bij de emigratie zelf.

Had ik maar een vak geleerd.
 
Weer wat e-mails "gezaaid". Hopelijk komt er wat op. De eerste 3 reacties zijn niet om direct blij van te worden, maar laten wel hoop op vervolg. Eerst maar zien zo veel mogelijk kansen te creëren, daarna (alleen als het écht nodig is) misschien maar een rondreis maken langs alle potentiële werkgevers. Liever niet, want alleen de tickets kosten al 3 à 4 duizend euro en die kunnen we goed gebruiken bij de emigratie zelf.

Had ik maar een vak geleerd.

Ach je weet toch nooit welk vak ze nu weer willen hebben. SA haalde IT Project Manager, ICT Manager en Management Consultant in 2010 en 2011 van de kaart. Dus opeens geen kansen meer voor ons. En nu is het 2013 en zetten ze die vakken er juist weer op. Je zou bijna denken dat het een overheidsinstelling is die de vakken voor de lijsten bepaalt >:D
 
Geen pijl op te trekken. Evenals die skills assessment van ons. Je zou zeggen dat ruim 10 jaar ervaring met de zwaarste doelgroep wel voor zich spreekt....

We keep trying.
 
Harcore, ik lees net even alles bij> jeetje wat een hobbels in de weg naar Australië! Zet hem op met je nieuwe plan, nobody said it was easy... Maakt je alleen maar sterker! 2013: yes sir!
 
nobody said it was easy...

Thank you!
Loopt idd nog niet lekker. Nieuw plan was bedrijven vinden die één van ons zouden willen sponsoren. In de zorg gaat hem dat waarschijnlijk niet worden. Kansen genoeg, maar praten kan pas als je er werkelijk zit. Dus het komt aan op het netwerk verder uitbreiden. Hopelijk kunnen we nog een sponsor vinden.
 
En er op vakantie heen gaan en je rot solliciteren en zo een sponsorship binnen slepen?
 
Is mogelijk en daar hou ik ook wel een beetje rekening mee, maar dan niet voor 2 of 3 vage adressen. Dan wil ik graag wat meer achter de hand hebben en spijkers met koppen kunnen slaan.

Independent of state sponsored is wat dat betreft toch wat relaxter. Ik ga ook kijken of ik wat van onze skills gecertificeerd kan krijgen.

Keeping you posted.
 
't Is nu ongeveer 2 jaar geleden dat we besloten hebben en ongeveer 1 jaar geleden dat we in zee zijn gegaan met Visa 4 You. Binnenkort ga ik hier maar is een evaluatie doen van het gelopen traject, de stand van zaken en de mogelijkheden.

To be continued...
 
Hey Cor, op Facebook zijn er voor onze omgeving wat "job groepen" waar je je voor kan aanmelden. Daar plaatsen mensen een bericht als ze ergens een vacature zien voor die regio of je kan zelf iets plaatsen als je werk zoekt. Daar komen ook veel dingen op te staan die verder niet online te vinden zijn. Wellicht is er ook zoiets voor tassie of een specifieke regio van het eiland.
 
Back
Top