Bikers in Australia Unlimited :)

Geldt dat ook voor crossers? Handig om er hier 1 op de kop te tikken en in de container te laden?
 
warriorlineup.jpg


Warrior Weekend 2011 Eildon Victoria. 16 Warriors (XV1700's). onze jaarlijkse bijeenkomst met warriors uit Vic, NSW & QLD.
 

Niet geschikt voor road bikes, maar deze gebied (bunjip state forest) is wel heel leuk ook met een crosser.

deze is wel erg gaaf op de weg motor, maar goed opassen voor de politie.


The black spur in the dandenongs.
 
Uhh what? Moet ik straks 5 jaar mijn motor-rijbewijs hebben voordat ik hem kan omzetten in SA? Dat gaat nog lastig worden (2/8/2010 heb ik hem gehaald)
 
Zeg, willen jullie me niet zo laten schrikken:

Recognised overseas licences

South Australia recognises the driver licensing and testing standards in the countries listed below. If you hold, or have held a driver's licence within the last five years you are not required to undertake equivalent driving tests in South Australia.
Austria Belgium Canada
Croatia Denmark Finland
France Germany Greece
Guernsey Ireland Isle of Man
Italy Japan Jersey
Luxembourg Malta Netherlands
New Zealand Norway Portugal
Singapore Spain Sweden
Switzerland United Kingdom United States
If your foreign licence is for a class other than a car or motorcycle, and you wish to keep that class of licence, you must undertake a practical driving test in a vehicle of that class (excluding road trains and B-doubles).

Met andere woorden, als je je rijbewijs hebt dan kan je hem omzetten, ook voor de motor. Nergens staat er iets over een minimale termijn van 5 jaar, alleen dat je het rijbewijs niet langer dan 5 jaar mag hebben laten verlopen.
 
Zeg, willen jullie me niet zo laten schrikken:



Met andere woorden, als je je rijbewijs hebt dan kan je hem omzetten, ook voor de motor. Nergens staat er iets over een minimale termijn van 5 jaar, alleen dat je het rijbewijs niet langer dan 5 jaar mag hebben laten verlopen.


Even voor ACT gechecked:

The following requirements apply to applicants who wish to obtain an ACT licence:
  • No tests are required for licence holders from Approved Countries or licence holders from Experienced Driver Recognised Countries who are 25 years of age or older, (nederland staat in het lijstje)
  • Licence holders from Non-Approved Countries and Experienced Driver Recognised Countries who are under 25 years of age must undertake and pass a road rules knowledge test. They must then undertake and pass a practical driving assessment or achieve a Certificate of Competency under the Competency Based Training and Assessment Scheme (CBT&A).
    Upon completing the requirements for obtaining an ACT licence, applicants will be issued with a full driver licence applicable to the vehicle class in which the practical driving assessment is undertaken.



    Dus no worries either :up:
 
Zeg, willen jullie me niet zo laten schrikken:



Met andere woorden, als je je rijbewijs hebt dan kan je hem omzetten, ook voor de motor. Nergens staat er iets over een minimale termijn van 5 jaar, alleen dat je het rijbewijs niet langer dan 5 jaar mag hebben laten verlopen.
AHA! Dan had ik het verkeerd begrepen! Klok, klepel, etc. Thanks voor de info! :up:
Lekker dom, had ik gewoon mijn rijbewijs kunnen halen afgelopen zomer. :oops:
" within" interpreteerde ik blijkbaar verkeerd en dan staat er iets heel anders. :confused:

@Afterbang: Denk dat ik daar ook mee in de war ben geweest, VIC heeft ook zo'n zinnetje op de site staan, blijkbaar verschilt het ook nog per staat (goed om dat in de gaten te houden, wat dus voor VIC geld hoef niet voor TAS te gelden! Weer wat geleerd!):
Eligibility to qualify for a Victorian licence
Victorian full driver licence
To obtain a Victorian full driver licence you must have held and provide evidence that you have held an overseas driver licence for at least three years from your 18th birthday. Your overseas driver licence must be current or not expired by more than five years. Any period where you have been suspended or disqualified from driving is excluded when calculating the period of time you have held a licence.
 
Hey Paul, dat ziet er allemaal super fun uit man! De Black Spur is heel dik, daar wil ik mijn fietsjes wel op los laten! En lekker spelen met de 4bees is natuurlijk ook te gek. Goed om weer een worteltje te hebben om daarheen te komen :up:
 
Hey Paul, dat ziet er allemaal super fun uit man! De Black Spur is heel dik, daar wil ik mijn fietsjes wel op los laten! En lekker spelen met de 4bees is natuurlijk ook te gek. Goed om weer een worteltje te hebben om daarheen te komen :up:

Hier in "the Dandenongs" zijn het allemaal "twisties". Ik woon in een bikers paradise eijgenlijk :)

helaas mijn vrouw heeft het altijd niet leuk gevonden dat ik motor rijdt, dus ga ik nu over op het 4x4. Ik heb pas een jeep wrangler gekocht en gepimped voor het zware offroad werk, dus staat mijn hilux en warrior allebei to koop.
 
Back
Top