Bikers in Australia Unlimited :)

Nou volgens mij staan er nog een paar Cross brommers in de 'man cave' dus dat zal wel los lopen ;)

Heb zelf ook een tijdje niet meer op de weg gereden, alleen maar op het circuit. Nu zijn alle racers en supersports weg (inclusief de wilde haren?) En rij ik dus weer op de weg
fahr38.gif
 
Het gaat om de reden om het niet meer te doen waarover ik mij verbaasde :)
 
Ik wil mij ook wel voorstellen, al een aantal gehad (in chronologische volgorde):
  • Kawa Z250
  • Honda NX250
  • Suzuki Bandit 400 (GSF 400)
  • Suzuki SV 650
  • Honda Shadow 500 (VT500C)
  • Honda CB500S
Elk had wel z'n voor en nadelen, maar veruit de fijnste vond ik de Bandit en de Shadow.... alhoewel de Shadow net iets veiliger was om mij in te houden qua rijstijl ;)
Ik hoop toch wel binnenkort hier in Perth eentje aan te schaffen, ik heb al een paar mooie baantjes gezien die de heuvels intrekken! Ideaal wil ik graag mijn eigen motor volledig bouwen from scratch, maar daarvoor heb ik de tijd, de plaats en zeker de PR voor nodig!
Ik had op het moment dat ik naar hier vertrok geen motor maar vond niet dat het het waard was om door alle rompslomp te worstelen. Wat ik nu hoor van een Brit wat die heeft moeten doorstaan om zijn 2007 Audi A3 hier te mogen rijden :confused:
 
Al een mooie gezien, zoiets neem ik dan mee naar Tassie denk ik, onder de 250 cc is op Gumtree inderdaad niets te vinden. Thanks voor de tip! :up:
 
Al een mooie gezien, zoiets neem ik dan mee naar Tassie denk ik, onder de 250 cc is op Gumtree inderdaad niets te vinden. Thanks voor de tip! :up:
Hey, zo'n motor heb ik ook gereden! (my first love)
Rijdt prima hoor!
Deuk in de tank staat erbij, dat zal wel komen door een valpartij. Moet je wel even goed opletten dat het voorwiel en rem netjes gebalanceerd werken, dus geen trillingen bij het rijden, ook niet bij 100+ km/u en voor de remmen dat je niet een slingering/trilling voelt bij licht én hard remmen.
Wat ik wel een minpuntje vond was de open ketting.

't Vrouwtje had een Honda rebel, ook een lichte motor, maar dat is meer categorie "brommer". Dan is dit een veel betere keus!

Succes!
 
Ik ga deze niet kopen hoor, maar wel zo'n soort motor, ik ben dol op kawasaki. ;)
Als het huis verkocht is ga ik op motor jacht om achterin de container mee te nemen.
Neem ik gewoon iemand van jullie mee als expert, liefhebbers?? :D
Gezien mijn rug is dan een lichte sowieso prettiger en verplicht in OZ als begin motor.
 
Ik ga deze niet kopen hoor, maar wel zo'n soort motor, ik ben dol op kawasaki. ;)
Als het huis verkocht is ga ik op motor jacht om achterin de container mee te nemen.
Neem ik gewoon iemand van jullie mee als expert, liefhebbers?? :D
Gezien mijn rug is dan een lichte sowieso prettiger en verplicht in OZ als begin motor.
Om te beginnen met licht is wel beter. Zo niet voor jou, dan wel voor Fokko z'n gemoedsrust;).
Tip: koop geen motor waar je het gevoel van hebt dat het een brommer is.
Tip: Let goed op je zithouding. Zit je op de motor "van nature" al goed, is beter dan tijdens het rijden steeds op je houding te moeten letten.
Expert ben ik niet, maar je mag natuurlijk wel ff langs komen voor een bakkie en een stukje dijkrijden!:)
 
Hij is te koop hoor,... na de zomervakantie!;)
En Nee, ik ga hem niet meenemen naar Oz. Daar kunnen ze zelf héél goed campers bouwen!

Daar kunnen ze zeker goed campers bouwen...maar daar hangt ook een prijskaartje aan:confused:
Campers zijn in verhouding met NL niet normaal duur! En alles is oud, gedateerd en verschrikkelijk duur!

Voor 10k koop je in NL echt een leuke camper met alles erop en aan, in OZ voor 12.500 dollar dus echt niet!
Helaas kun je niet veel met een NL gestuurde camper in OZ..
Maar een caravan is op zich geen gek idee om mee te nemen...Zijn in Oz ook duur en gedateerd...in verhouding met NL!
 
Daar kunnen ze zeker goed campers bouwen...maar daar hangt ook een prijskaartje aan:confused:
Campers zijn in verhouding met NL niet normaal duur! En alles is oud, gedateerd en verschrikkelijk duur!

Voor 10k koop je in NL echt een leuke camper met alles erop en aan, in OZ voor 12.500 dollar dus echt niet!
Helaas kun je niet veel met een NL gestuurde camper in OZ..
Maar een caravan is op zich geen gek idee om mee te nemen...Zijn in Oz ook duur en gedateerd...in verhouding met NL!
Cool!
Business opportunity?
:up:
 
Yep! Is best wat geld in te verdienen!
Maar het lijkt makkelijk dan het is..veel papierwerk en een hoop geduld!
 
Neen, hoewel ik mijn rijbewijs al wat jaren heb, rijd ik als een krant. Offroad helemaal. Dit jasr een cursusje
 
Back
Top