helaas mijn vrouw heeft het altijd niet leuk gevonden dat ik motor rijdt, dus ga ik nu over op het 4x4. .
Seriously? :/
helaas mijn vrouw heeft het altijd niet leuk gevonden dat ik motor rijdt, dus ga ik nu over op het 4x4. .
Hij is te koop hoor,... na de zomervakantie!Laat mijn vrouw dat niet zien. Zij wil al 5 jaar een camper.
Hey, zo'n motor heb ik ook gereden! (my first love)Al een mooie gezien, zoiets neem ik dan mee naar Tassie denk ik, onder de 250 cc is op Gumtree inderdaad niets te vinden. Thanks voor de tip!
Om te beginnen met licht is wel beter. Zo niet voor jou, dan wel voor Fokko z'n gemoedsrust.Ik ga deze niet kopen hoor, maar wel zo'n soort motor, ik ben dol op kawasaki.
Als het huis verkocht is ga ik op motor jacht om achterin de container mee te nemen.
Neem ik gewoon iemand van jullie mee als expert, liefhebbers??
Gezien mijn rug is dan een lichte sowieso prettiger en verplicht in OZ als begin motor.
Hij is te koop hoor,... na de zomervakantie!
En Nee, ik ga hem niet meenemen naar Oz. Daar kunnen ze zelf héél goed campers bouwen!
Cool!Daar kunnen ze zeker goed campers bouwen...maar daar hangt ook een prijskaartje aan
Campers zijn in verhouding met NL niet normaal duur! En alles is oud, gedateerd en verschrikkelijk duur!
Voor 10k koop je in NL echt een leuke camper met alles erop en aan, in OZ voor 12.500 dollar dus echt niet!
Helaas kun je niet veel met een NL gestuurde camper in OZ..
Maar een caravan is op zich geen gek idee om mee te nemen...Zijn in Oz ook duur en gedateerd...in verhouding met NL!
Les 1: binnen de lijntjes blijven rijden.Neen, hoewel ik mijn rijbewijs al wat jaren heb, rijd ik als een krant. Offroad helemaal. Dit jasr een cursusje