Ik dacht ook gelijk Vyrus (aka Bimota maar dan nog cooler)
Die merknaam (Vyrus) is niet zo sterk meer hahaha.
Heb ooit eens het circuit een paar dagen mogen delen met een Vyrus, echt een cool apparaat!
Toen ze die uitbrachten had ik ook even hoop dat je ze iets vaker zou gaan zien… Hoop![]()
Dan ben ik meer te vinden voor de Kawasaki. Wishng I had the space and time... maar helaas, geen ruimte en ik kom ruim 24 uur per dag te kort.Voor @Rolls!
Ik rij een Ducati HyperMotard 821. Fijne motor voor twisty wegen en dergelijke. Soort opgeblazen SuperMotard (crossmotor met slicks, @Thijsvr rijdt een Honda SuperMotard)
View attachment 2321
Daarnaast heb ik de draad weer opgepakt met mijn old school tracker/bobber project. Een Kawasaki Vulcan die het nodige zaag en breek werk heeft gezien en nu weer in de opbouw fase zit. Op dit moment bezig met de elektriciteit. Nog een paar daagjes solderen en dan moet alles weer werken hoop ik!
View attachment 2322
Dat vermoedde ik alDan ben ik meer te vinden voor de Kawasaki.
Goede vraag! Ik zat ook zoiets te denken: Blanke lak over de tank en klaarGa je nog verf over de kawsaki spoeien of laat je hem zo? ik vind dit wel een mooie look voor het model fiets.
Beide hier gekocht. Ik had wel een motor in NL maar meenemen was een ongelofelijke heisa. Ook omdat het een flink verbouwde fiets was met verzaagd en gelast frame, andere voorvork, achtervering, achterbrug, uitlaat, motor enz. enz.Beide mee gekomen uit nederland? of jezelf hier cadeau gedaan?