Motorrijders

Kwam dit merk tegen: https://www.motoinno.com.au/

Merk uit Brisbane met een behoorlijk uniek ontwerp. Ontworpen door iemand die Ray van Steenwyk heet (maar hij is volgens mij niet Nederlands).

images (20).jpeg


Als fan van Vyrus is het leuk om te zien dat we dit hier local hebben. Benieuwd welke andere motoren ze van plan zijn te gebruiken en wat ze verder met het ontwerp van plan zijn.

Op de to-visit lijst voor als we weer eens naar het noorden gaan/mogen gaan.
 
Ik dacht ook gelijk Vyrus (aka Bimota maar dan nog cooler)
Die merknaam (Vyrus) is niet zo sterk meer hahaha.

Heb ooit eens het circuit een paar dagen mogen delen met een Vyrus, echt een cool apparaat!
 
Ik dacht ook gelijk Vyrus (aka Bimota maar dan nog cooler)
Die merknaam (Vyrus) is niet zo sterk meer hahaha.

Heb ooit eens het circuit een paar dagen mogen delen met een Vyrus, echt een cool apparaat!

Heel cool. Toen ik motor reviews deed in NL was ik in gesprek met ze om het hele koop process vast te leggen. Je vliegt naar Italië, gaat daar met de designer zitten om kleuren, materialen en andere personal details te bespreken. Je krijgt circuit training een dag en dan 's avonds heb je avondeten met de eigenaar (de ex Bimota ontwerper).

Ze vertelden me toen dat een relatief groot percentage van hun klanten twee kochten. Eentje om mee te rijden en eentje als kunst in hun kantoor bijvoorbeeld.

Ik zie mezelf ooit nog wel eens op hun Moto2 project. 145 kg, standaard Honda CBR600RR blok. Met $35k als zelfbouw kit ook ietsje betaalbaarder ;)

986M2WhiteRear_s.jpg
 


OFX
Back
Top