De aanvraag is weg!!!!
Wat een heerlijk gevoel om dat weg te sturen. Natdat we het ongeveer 20 keer hebben nagekenen of het compleet was en of we echt niets vergeten waren is het woensdag met de koerier meegegaan!
Stom misschien, maar er is wel even een last van onze schouders gevallen nu. We kunnen nu even niets doen behalve wachten.....dat is voor het eerst sinds anderhalf jaar.
Vorige week zaterdag IELTS gedaan, ging prima. Dus daar hebben we ook geen zorgen over op dit moment. En de uitslag komt eind volgende week binnen en kan dus daarna de rest van papieren achterna. (dus toch nog wel een klein dingetje doen... :cry
Maar daar komen we echt wel overheen.
Ik heb nog wel wat zorgen over de medicals, Fred heeft niet zulke hele goede ogen maar kan daar nu prima mee functioneren. En ik hoor maar met 1 oor. Dat is aangeboren en ik hoor in principe allen prima alleen in hele rumoerige ruimtes heb ik er een beetje last van. (ja, ja de dove en de blinde hebben elkaar gevonden :grin
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik me daar nu nog maar even niet druk om ga maken, dat kan altijd nog en we zien wel hoe het loopt.
16 september komt steeds dichterbij!!!!
Groetjes
Anne