19 februari 2007

Hans valt af en Maryhinge waarschijnlijk ook. Next up: Kookaburra 17/2

Tik... tik... tik...  :later:
 
Krijg je al schoonmaak kriebels? Of dat je perse iets af moet maken? Dat kunnen tekenen zijn voor een bevalling op komst. :grin:
Ik had namelijk dat ik de kerstkaarten nog moest doen en met de tweede had Mark het in zijn bol om het huis te stofzuigen. :lol: Ik zelf heb toen nog de badkamer schoon staan maken tussen de weeen door. :roll:

Groetjes Astrid
 
Ok beetje laat en niet helemaal eerlijk.

Geboortedatum:      20 februari 
- Geboortetijd:        16.00
- Duur van labour:  13 uur - M/F: een jongen,
- Gewicht:            3960 gr
- Lengte:              54 cm
- Naam:                Tom

Precies dertig jaar geleden nadat ik ter wereld ben gekomen en de dag dat ik I DO ga zeggen!
 
[quote author=Tommy T link=topic=5430.msg81199#msg81199 date=1171432545]
Precies dertig jaar geleden nadat ik ter wereld ben gekomen en de dag dat ik I DO ga zeggen!
[/quote]

Die droom werd bij ons i.i.g. niet waar: geen "I do" hier, maar een hele marriage wovs, waar geen I do aan te pas komt. Veel plezier de 20e en geniet ervan (en Annemiek dan hopelijk ook  :up:)
 
[quote author=jufrebekka link=topic=5430.msg81129#msg81129 date=1171353898]
[quote author=tum link=topic=5430.msg81080#msg81080 date=1171286513]
[quote author=jufrebekka link=topic=5430.msg80566#msg80566 date=1170630755]

Geboortedatum:      11 februari  :up:
- Geboortetijd:        00.24
- Duur van labour:  8 uur en 8 minuten
- M/F:                  Ik denk een meisje, dus zeg ik een jongen
- Gewicht:            3600 gr
- Lengte:              54 cm
- Naam:                Hoewel ik Noodle  :lol: nog steeds een prima optie vind, ga ik voor het meer voorkomende Alex     
- Species:              Ik hoop van harte homo sapiens  :shock:
[/quote]


Hé daar Rebekka, nu moet je niet de naam
voor jullie evt. toekomstige aanstaande
kleine gaan verklappen hè!!!!  :lol:
[/quote]

Tja wij vinden dat iedereen Noodle mag kiezen voor hun  :baby:. Die naam wordt veel te weinig gebruikt  :p. Geef maar toe, stiekem had jij ook Noodle in je hoofd  :grin:. Eigenlijk vinden we Instant Noodle met roepnaam Noodle het beste  :up:. En voor een meisje Matrass  :wink:. Tja, je wil niet weten wat we hier tijdens de jongerenborrel bij elkaar verzinnen voor onze vrienden  :cool: aardig he?  :up:
[/quote]

Tjjjeeeeezzzz.....are you a mind reader!?! We wilden inderdaad voor onze zoon graag Noodle WHO WOULDN'T  :lol:
maar omdat het teveel rijmde op de naam van een vriend van ons , .........(Yankee) Doodle  :wink: hebben we
het uit respect voor hem maar niet gedaan. ......[size=7pt]snif...snik...wèèèèh....nee hoor het gaat alweer![/size]
 
:? Was het eigenlijk niet Tjarco zelf die met het briljante idee kwam om ons kindje 'Noodle' te noemen
(wil overigens niemand voor de schenen schoppen hier...) (ging die uitdrukking zo?).
 
Geloof het wel Annemiek! En toen iedereen uitgelachen was zei jij dat dit nog niet eens Tjarco's 'briljantste' ingeving was... :grin:
 
[quote author=Jan Katers link=topic=5430.msg81208#msg81208 date=1171439267]
Geloof het wel Annemiek! En toen iedereen uitgelachen was zei jij dat dit nog niet eens Tjarco's 'briljantste' ingeving was... :grin:
[/quote]

:grin: :grin: het maakt me welbenieuwd hoe babylief  :baby: echt gaat heten!
 
Jeetje.................je laat ons wel in spanning zitten zeg! :grin: :grin: Ik sta in de startblokken op weg naar de winkel........pink, blue.....what's it gonna be :smile:

Groetjes
Syl

p.s. it can't be long now
 
Ben je iemand die goed kan wachten  :wink:

groetjes Miranda

hoe was het ook al weer? Good things happen to...... :up:
 
Weet wel dat maar een klein deel van de te verwachten baby's op de uitgerekende datum komt. Ik werk op een verloskundige praktijk, ze komen meestal te laat.....Onze tweede kwam 10 dagen te laat.....
Heb je al kramp, etc....?? :wink:
Maar spannend hoor! Sterkte met wachten.
O ja, weet je wat wel zeggen wat weeën opwekt? Bitter lemon, over hobbels heen rijden, nog even lekker van ....... :oops:
iemand nog meer tips?
 
[quote author=Lilygirl link=topic=5430.msg81517#msg81517 date=1171701038]
O ja, weet je wat wel zeggen wat weeën opwekt? Bitter lemon, over hobbels heen rijden, nog even lekker van ....... :oops:
iemand nog meer tips?
[/quote]Ik hoorde pas de volgende: Hot bath, hot curry, hot sex, and not necessarily in that order ;)
 
die van ons kwam 5 dagen vroeger!!

Good luck!! (misschien ben je nu wel aan het puffen  :wink:)
 
Bij ons in het zuiden willen de hoogzwangere dames nog wel eens over de Belse Kassaaaaajuh raaaajuh.. maar ja, die hedde daar nie..  :wink:
 
Nou, zoek anders een wasbordweggetje, zelfde effect  :shock:
Ik moet er toch niet aan denken als ik hoogzwanger zou zijn  :lol:
 
buren hier dachten dat ook, nog even weg met 4WD en al week overtijd op zaterdag, moesten toch nog tot woensdagavond wachten voordat er iets gebeurde, dus helpt ook niet echt.
 
Uitgerekend!

Hebben alles geprobeerd en het is er nog niet uit. Maar vandaag komt het hoor :)

(niet dat ik er iets van merk, maar dat gebeurt soms toch, dat vrouwen redelijk ver ontsluiting hebben zonder er iets van te merken, toch ...?)

Nou, ga effe een lekkere cappucino brouwen voor mezelf, enne de krant lezen op het deck, tralala!
 
Back
Top