19 februari 2007

That's the spirit! hang on there!

Misschien een troost: er is nog nooit één blijven zitten (ook al weer zo'n dooddoener! :wink:)
 
Hmmm... I guess I am out... met mijn 20 februari, 20:02... Nou: het kan nog... nog een dikke 4 uur... Kom op Annemiek!!!  :wink:
 
solliciteren?????? gekkenhuis!!!  :grin:

tja, mijn lootje is ook verlopen  :oops: volgens mij doet baby het erom... als AAAAALLE genoemde data voorbij zijn zal er wel beweging in komen. :p

succes meid!  :smile:
 
"Mevrouw, bent u van plan op korte termijn kinderen te krijgen?".  :grin:


(sorry Jan, heb het nog heel erg geprobeerd, maar de baby is nu ruim 20 minuten te laat)
 
En dan jouw antwoord op die vraag:

"Hoezo, wek ik die indruk dan?"  :roll:

Nou, het kan nu niet lang meer duren toch?

Succes en geniet ervan!

Groetjes,
Lela
 
Vandaag 21 februari is het zover.......

Ik kan het fout hebben natuurlijk, maar ik dacht het zomaar.

En als hij er is, zal hij +/- 3700 gram zijn.

En ik zeg hij, want ik denk een jongetje!

Naam......eeeehhhhhhhh Dat mogen jullie zelf verzinnen  :grin:


Groetjes van Jolanda en heel veel sterkte  :up:
 
hij/zij wil gewoon de spanning er nog even inhouden.......
...mmmhhhh van wie zou hij/zij dat hebben??  :smile:
 
Schijnt toch heel normaal te zijn dat de eerste te laat is? Kan dacht ik wel tot 2 weken na de uitgerekende datum. Heb er geen verstand van hoor, maar als je mensen kent met baby's dan hoor je wel eens wat :)

Succes!!  Je weet in ieder geval 1 ding zeker... Erg lang zal het nu niet meer duren :)
 
Onze eerste was twee weken te vroeg  :grin:

En de tweede zat lekker warm, en kwam een week te laat.

Er valt niks over te zeggen, als het zo ver is komt 't.

Jolanda
 
Haha, onze eerste kwam twee weken te laat en de tweede een week te vroeg en de derde weer twee weken te laat.
Nou 1 troost heb je langer dan twee weken overtijd zullen ze je niet laten lopen.

Succes met jullie laatste loodjes, ik hoop voor je dat het niet te warm is.

Mariette
 
Ik volg dit topic iedere dag... hoop dat jullie nu niet meer lang hoeven te wachten!

Groetjes Lin :smile:

(Ben niet zo goed in voorspellen :smile: :roll:)
 
Vandaag is een prachtige dag om geboren te worden :grin:, ik zal voor jullie duimen...

groetjes,
Lela
 
is het gebruikelijk om in Oz in het ziekenhuis te bevallen, of kun je ook thuis bevallen als er geen medische indicaties zijn? En hoe zit het bijv met kraamverzorging? Zal wel allemaal anders zijn dan in NL maar de situatie daar wordt alleen maar  hopelozer: kraamzorg in teruggebracht naar 44 uur, 4 uur minder eraf als je geen borstvoeding geeft. Verder geeft het nieuwe protocol aan dat kraamverzorgster alleen maar moeder en kind hoeft te steunen, dus niet voor rest van kids/gezin. Ben erg benieuwd hoe alles in Oz is geregeld! En heeeeel veel succes met de laatste loodjes! Heb zelf van dichtbij megemaakt toen mijn beste vriendinnen de uitgerekende datum naderden en twordt er niet makkelijker op! Heel veel liefs, marieke
 
Animation2.gif


Volgende keer gewoon hondje nemen... baby's vallen niet te plannen!!  :angeldevil:
 
Back
Top