A day at Camp Mountain (bekijken op eigen risico)

Joep

Active Member
In de categorie :"Wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen?" a day at Camp Mountain....

http://duyfken.blogspot.com/2008/01/fast-food-for-pythons.html
 
Tjesus Joep, weet je zeker dat het geen anaconda is?! Ik weet van de slangen in Oz, maar dit had ik niet verwacht. Ben nu plotseling blij dat mijn hond niet meer terugkan  :|

Groet,
Fae
 
Dus je wilde hem niet houden als huisdier?!?!?  :wink:
Maar het is zeker een mooi foto/filmmoment.
En inderdaad het is onvoorstelbaar dat het erin gaat.

Demy
 
Eh, wie postte ook al weer de link naar de slang die een hippo opvrat? Of was dat ergens op YouTube? Errug smaakzaam!
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8229.msg108511#msg108511 date=1200757634]

Eh, wie postte ook al weer de link naar de slang die een hippo opvrat? Of was dat ergens op YouTube? Errug smaakzaam!


[/quote]
Ik zei de gek :p
Maar op het filmpje zie je dat hij er spijt van heeft en 'm d'r weer uit werkt :?

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=8229.msg108520#msg108520 date=1200769956]

Maar op het filmpje zie je dat hij er spijt van heeft en 'm d'r weer uit werkt :?

Bart
[/quote]

Aha, dat wist ik niet want ik heb 'm niet helemaal afgekeken. Wel vreselijk gevoelig en sympa dat 'ie 'm weer uitbraakt, vooral omdat die hippo toch al dood was, haha. Of misschien viel z'n maal een beetje zwaar op de maag, is 'ie hippo-intolerant :-D
 
:shock: En dan dat pootje wat er nog uithangt... brrrr!

[size=7pt]Gaaf filmpje![/size]
 
Toen de slangevanger langs kwam heb ik de python nog even vast gehouden. Zwaar hoor, na zo'n zware maaltijd. :)
 
Possums heb ik wel vaker gezien op ons dak en het loopt niet altijd even goed met ze af (zie eerste post in deze thread), maar gisteren kwamen er twee uit de dakgoot gekropen:

DSC_6886.JPG


Hier nog een paar foto's: http://duyfken.blogspot.com/2008/10/wildlife-and-mclean-ridge.html

Eigenlijk ging ik naar buiten om deze foto te maken:

DSC_6831.JPG
 
Ahhhh, alhoewel ze een 'pest' zijn, blijf ik ze moppig vinden.

Schijnt dat we een woelige tijd voor de boeg hebben hè, veul storm, zeggen ze. Kan je nog meer foto's maken :)
 
Ik heb een hekel aan vloeken Joep,

maar verdomme jij woont op een prachtig stukje Australie!


Bart
 
geen heel bijzonder wildlife in Camp Mountain dit weekend, maar wel een leuke foto:

DSC_0318.JPG
 
Ik heb even naar het filmpje gekeken maar ik werd er naar van. Het is de natuur maar gatver, ik hoef het echt niet te zien :crazy:

groetjes en op naar iets smakelijker filmpjes graag!

heidi
 
Back
Top