A day at Camp Mountain (bekijken op eigen risico)

dit is een Skink, maar vraag me niet welke. Van kop tot staart zo'n 10cm lang
 
Snik, dus daar is Gizmootje geëindigd na zijn debut in de Gremlins,
in de maag van een python.
Gaaf filmpje Joep!
 
Dit is een Blauw Tong (onder ons huis):

DSC_4995.JPG


inderdaad veel en veel groter!

Let wel: het balletje op de andere foto heeft een doorsnee van 5 cm ofzo en de skink is er zo eentje waar je er heel veel van ziet op een zonnige dag.
 
Jouw foto lijkt meer op het exemplaar dat ik heb gezien ;)

Dus wat voor soort skink was die kleine nu  :? :smile:
 
ik heb even in mijn "Wildlife of Greater Brisbane" gekeken en ik gok op een Secretive Skink.
 
Ja inderdaad in vergelijking met het balletje is hij wel heel klein.
maar wij hebben thuis lange tijd blauwtongskinken gehad, en die leken kwa kleur en tekeningen niet op de blauwtongskink van onder joep's huis..
 
Dat zijn nou de beestjes die ik leuk vindt!
Die andere engerd mag van mij weg blijven.
Maar wel gaaf die reptielen.
 
That reminds me .. Arachnophobia

http://www.youtube.com/watch?v=4aQ6vg3JB2U
(for all ages..) staan ook nog wel andere delen uit de film op youtube maar daar wil ik nu niet aan herinnerd worden.. grrrr :loudcry:

Voor de liefhebber (deel 1 van de film..)
http://www.youtube.com/watch?v=4dInbWS3qEw
 
Allemachtig.... Graag in het vervolg even waarschuwen als je dat soort plaatjes post!!!!! :-(

Gaat het eerst nog rustig over reptielen, die ik best wel grappig vind, komt ineens de harige versie van Godzilla op mijn scherm. Ben me de tandjes geschrokken!!!! Zit nu dus met de benen op de bank te typen.....
 
[quote author=Sacha link=topic=8229.msg138095#msg138095 date=1241635952]
Allemachtig.... Graag in het vervolg even waarschuwen als je dat soort plaatjes post!!!!! :-(

Gaat het eerst nog rustig over reptielen, die ik best wel grappig vind, komt ineens de harige versie van Godzilla op mijn scherm. Ben me de tandjes geschrokken!!!! Zit nu dus met de benen op de bank te typen.....
[/quote]

wil je nog steeds naar Australie?????  :grin:

groetjes heidi
 
Praat me er niet over...... vannacht enorme twijfel gehad, had niets met Godzilla te maken. Ik weet dat het erbij hoort en dat we echt de juiste beslissing maken, maar soms vliegt de angst me naar mijn keel. Gaat wel weer over, even goed uithuilen en weer gaan met die banaan!
 
[quote author=Sacha link=topic=8229.msg138095#msg138095 date=1241635952]
Allemachtig.... Graag in het vervolg even waarschuwen als je dat soort plaatjes post!!!!! :-(
[/quote]

okay ik heb de titel van dit topic even aangepast  :up: en zal ik in het vervolg dan maar de plaatjes zo plaatsen?

Sacha niet hier klikken! http://lh5.ggpht.com/_5kTKKulA38A/R4G_lBwL1BI/AAAAAAAACpA/kEtAQqnwkFI/s800/moth.JPG
 
[quote author=skippie link=topic=8229.msg138129#msg138129 date=1241682728]
weer een huisdier van je Joep? Woon je in een dierentuin ofzo?  :wink:
[/quote]

:grin: :grin: :grin: :grin:
 
[quote author=Sacha link=topic=8229.msg138098#msg138098 date=1241639248]
soms vliegt de angst me naar mijn keel.
[/quote]

Heel herkenbaar. Dan denk je waar ben ik aan begonnen.
Komt helemaal goed en als je er eenmaal bent en alle sop de rails hebt ga je heerlijk genieten  :up:
 
Back
Top