A day at Camp Mountain (bekijken op eigen risico)

[quote author=Joep link=topic=8229.msg138128#msg138128 date=1241682621]
Sacha niet hier klikken!
[/quote]

Hoe veilig..... heb wel even stiekem gekeken natuurlijk, maar dan weet ik dat ik al met de beentjes op de bank moet zitten en alleen overdag mag kijken. Ben dus niet geschrokken!
 
die zelfvoldane blik in het laatste shot...of kijken ze altijd zo :lol:
Ik doe het hem/haar niet na
 
whahahaha ik weet nog goed toen ik een jaar of 8 was en in de heuvels woonden. We dachten iedere keer dat er een man over het dak heen liep. Het was al drie nachten op rij. Toen hebben mijn vader en broers overal boobytraps gezet... bleek het een possum te zijn!  Overigens de possum is niet verraden door de boobytraps.. Mijn vader heeft de traps af laten gaan toen hij naar buiten rende omdat hij het geluid weer hoorde en de alarmpjes niet af waren gegaan....  :grin: :grin:

Ach ja... wat is een plaag.... honderden apen die je huis binnendringen en alles plunderen... keer op keer.... dat is pas een plaag.
 
Ja als je voor het eerst een possum over je dak hoort rennen dan schrik je wel even tenminste wij wel. haha we zaten rechtop in ons bed wat is dat wie is dat. Wie gaat er kijken? Maar wij wonen nu 5 maanden in de heuvels en het valt me tot nu toe reuze mee qua spinnen en slangen aantal wat ik gezien heb. Wij hebben alleen een slangenhuid gezien en een paar redbacks en voor de rest van die langpoten die je ook in Nederland heb. En ik ben een echte bange schijterd hoor wat spinnen betreft. Ja en die ene grote huntsman die in mijn auto leefde ja die vond ik wel erg eng vooral als ie op mijn voorruit ging zitten (gelukkig wel aan de buitenkant), brrrrr. Tja en af en toe zien we een reuze kakkerlak die onze kat wel weer erg lekker vind. :lol: dus alle bange poeperds kom maar gerust deze kant op, je ziet die engerds hier net zo vaak als die engerds in Nederland.
 
Een possum is een buideldiertje dat ’s nachts tot leven komt. Overdag slapen ze meestal in een holle boom.
Als je even 'possum' googled krijg je ook wel wat leuke foto's erbij.
 
Ik heb het gezien!  :smile:
Ze zien er best nog wel schattig uit, maar ik geloof jullie meteen als jullie zeggen dat het vervelende beestjes zijn  :evil:
 
[quote author=alieNL link=topic=8229.msg138163#msg138163 date=1241719279]
Als je even 'possum' googled krijg je ook wel wat leuke foto's erbij.
[/quote]

Of je bladert even terug in deze thread naar post #12 en je ziet ook een foto.  :p
 
Weet iemand wat dit voor een mier is? Hij liep vandaag over mijn tafel. Zijn lijf is maar liefst 2 cm groot.

DSC_0544.JPG


en nog een "vangst" vandaag, een King Parrot:

DSC_0519.JPG
 
Hier ook nog een leuke (sorry voor de slechte kwaliteit - deze foto was onderdeel van mijn gestolen foto's en komt dus van een andere website)

lh4.jpg
 
[quote author=r2d2 link=topic=8229.msg138952#msg138952 date=1242902193]
Bull ant (1 van de vele tientalle soorten in Oz)
[/quote]

tnx! Ik had een vermoeden, maar ik kwam alleen maar rode en zwarte bull ants tegen op het net.

Leuk alieNL, dat lijken me Pale Headed Rosella's
 
Mooie plaatjes jongens,


Tot dusver hebben wij nog geen bijzondere dieren in Perth gezien (op de dierentuin na)

Vorige week hebben we alleen in Kings Park een Kookaburka gezien.


Groet,


Jacob (Perth)
 
[quote author=vignes link=topic=8229.msg138964#msg138964 date=1242908022]

Vorige week hebben we alleen in Kings Park een Kookaburka gezien.
[/quote]
Is dat een Kookaburra, van een bepaald geloof, met een jurk aan?  :rotflmao:

Bart (Waikiki)
 
dat lijken me Pale Headed Rosella's

Erg leuke foto! Pale headeds hebben zoals de naam het al zegt een "pale" (ligt geel) head, en er staat een adult op de foto met een rood hoofd. Het is een Eastern Rosella.

Een erg leuke foto! Net als die King Parrot!

Cheers
 
[quote author=vignes link=topic=8229.msg138964#msg138964 date=1242908022]

Vorige week hebben we alleen in Kings Park een Kookaburka gezien.

[/quote]

Misschien onbedoeld, maar errug leuk! :-D
 
[quote author=Tekkel link=topic=8229.msg138966#msg138966 date=1242908383]
[quote author=vignes link=topic=8229.msg138964#msg138964 date=1242908022]

Vorige week hebben we alleen in Kings Park een Kookaburka gezien.
[/quote]
Is dat een Kookaburra, van een bepaald geloof, met een jurk aan?  :rotflmao:

Bart (Waikiki)
[/quote]

:lol1:  sorry maar ik kan even niet anders, hij is te leuk!

@AlieNL wat een schattige foto!
 
Ja, alleen jammer dat ze niet helemaal in het midden van de foto staan.. maar ik moest snel zijn en mijn camera boven de open boomstam houden (kon er niet inkijken). Maar hij is idd erg leuk! De jonkies hebben die kleuren maar zo'n 3 a 4 weken, daarna lijken ze qua kleur al behoorlijk op hun moeder. Vind het trouwens mooie vogels!
 
Ik was gisteren mango's aan het plukken in een van onze mango bomen. Ik zit halverwege in de boom, zegt mijn vrouw: "Is dat een carpet snake?"



DSC_4337.JPG
 
Back
Top