Maar aan de andere kant, kun je een eerlijke nieuwe start maken als je niet met een schone lei begint??
Grappig hoe iedereen hier verschillend over denkt. Ik heb namelijk wel datzelfde gevoel als jij, Margot. Natuurlijk realiseer ik me dat wij geen kids meenemen dus is het misschien een beetje anders. Maar tot nu toe heb ik alleen maar positieve verhalen van kids gehoord, nooit dat ze terug willen. Het zijn de ouders meestal die natuurlijk al jaren in een ander land gewend zijn met vrienden en familie om de hoek.Maar aan de andere kant, kun je een eerlijke nieuwe start maken als je niet met een schone lei begint?? :lol:
Op de site van 123wonen staat een heleboel over het verhuren van woningen.
Door die info twijfelen we ook of we dat gaan doen. :wink:
Meubeltjes kunnen gewoon mee, gas en licht is voor de verhuurder.
Alles kan je zelf bepalen in het contract.
Ben ik het toch niet helemaal mee eens hoor.@Lamarck: Ik zou niet weten of je spaarbankboekje gaat werken, zou ik dus echt niet weten.
@Familie S: Dat bewijs heb je in elk geval niets aan. Je moet met Australische bankgegevens aankomen.
En noge en tip: Bouw ook een schuld verleden op. Dan kunnen ze zien dat je netjes je schulden afbetaald. Onze broker heeft moeten lullen als Brugman om te zorgen dat wij onze lening kregen, want we konden niet aan tonen dat wij onze schulden zouden afbetalen.... Raar volk hier