Ha Lin,
had je ook al gespot op mijn site :-D Hoe ist met jullie, al lekker gesetteld? en met jullie visum?
Ik kreeg dus de pre-grant letter, wat betekent dat ik aan alle eisen voldoe en alleen nog maar het land uithoef...mijn VOG-medicals zijn geldig tot 3 oktober (1 jaar dus), wat inhoudt dat ik VOOR 3 oktober mijn visum moet activeren.
Eind juni ga ik voor 3 weken naar nederland, mams bezoeken. Dan stuur ik mijn paspoort op naar Berlijn en komt de stikker erin...helaas dus geen snoepreisje, mijn baas vroeg of ik wilde uitzoeken of ik het ook kan doen als ik in nederland ben...ja dus. Voorlopig zit ik dus nog gewoon met een 457 visum en de pre-grant letter op zak.
Met moeders gaat het goed, we bellen elke week zeker een uur dus blijven goed van elkaar op de hoogte. Heb een huisje gevonden aan het strand hier, Scarborough beach, en ga over 2 weken verhuizen. Ze is zo nieuwsgierig dat ze nu al wel zou willen komen, ha ha!
Maar goed, ze is aan het aftellen tot eind juni als ik dus naar nederland ga. en naar verwachting komt ze aan het einde van het jaar voor een paar weken hier naar toe, misschien wel met kerst en oud en nieuw....
Over 3 weken heb ik telefoon, heb jullie nummer dus ga ik zeker een keer bellen dat we ff bij kunnen kletsen!!!!1
Gr. Sab